De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Meezingen én praten en voorzeggen wat er gebeurd :)

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
  3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi! Ben 'wakker' :pale: Ben kotsmisselijk nu... Geen nood, ik ben écht ongesteld zenne! Amai! Lang geleden dat ik nog eens zoooooo ongi was! :(

Ga nu ff eten, Toon is er met de fritjes!

Snel ff reageren:
    Maartje, super dat je nog eens naar Tarzan gaat! Geniet ervan! (zal ook wel een beetje owv emotionele waarde zijn, denk ik hè... ;) )

Linda, ben benieuwd naar de echo bij jou.

Melanina, zooooo spannend! [-o<

Tamaar, proficiat! :D

En wie had er ook alweer een echo vandaag? Mona of zus?
    Kom eens vertellen! :D

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Daar ben ik weer, nooit geweten dat een echo zo spannend kan zijn. Via mijn buik kon ze niets zien. Toen ging ze het inwendig proberen, moest eerst naar de wc. Maakte me toen best zorgen.
    Tegen mijn vriend had ze ook gezegt dat het ook zo kon zijn, dat er niets zou zijn.

Maar bij de inwendige echo was het duidelijk. Ik ben zoals het er nu naar uitziet 7 weken zwanger. Als uitgerekende datum wordt 18 augustus aangehouden.

Mijn baarmoeder ligt mooi naar voren gekanteld, hartje klopt goed, 120 slagen per minuut. Vliesje is mooi en de ligging is perfect. Alles wordt zeer positief gezien, kans op miskraam is erg klein.

1 voordeel over 4 a 5 weken weer een echo en dan zit alles erop en eraan.

Ben nu erg opgelucht, maar er waren zoveel verschillende emoties dat ik nu niet weet hoe ik me voel. Echt heel raar, ben ook niet superblij. Hopenlijk komt dat morgen.

Sorry voor dit echobericht, maar moest het even kwijt.

5. mona23

mona23 Niet meer actief

7 weken zwanger zus, iets korter dan dat je had verwacht. Maar wat goed om te horen dat het hartje mooi klopte, en dat het vliesje mooi is en dat het goed ligt.

Toen ik de vorige keer bij de gyn was, lag het ook mooi in de baarmoeder, op de juiste plek. Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag, dan mag ik weer. Om 9.40 heb ik weer een echo, dan zou ik 7 wk 5 dg zijn.
    Hier ben ik ook erg zenuwachtig voor, ik kan me voorstellen dat jij dit vandaag ook was.

Goed nieuws dus.

Ik ga me zo even lekker douchen, heb vandaag veel last van krampen.

Morgen een fijne jaarwisseling dames.

Liefs mona

6. mona23

mona23 Niet meer actief

p.s zus, klopt jou banner wel, er staat nog 23 days to go. zo wel een snelle zwangerschap zijn, hihi. ;)

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee 231 dagen :) raar lettertype hahahaha.

Maar Zus, fijn zeg, dat alles oke is!
    Mona dus nog een weekje wachten.

Ik ben 2 uur bezig geweest om boven al mijn kleren en spullen in dozen te doen...
    Pffff, wat heb ik veel zooi!
    Ik heb nog eens 3 vuilniszakken kleren weggedaan (pas geleden ook al 3!) en 3 vuilniszakken met rotzooi.
    En nog 9 dozen ofzo over hahahaha.

Maar manlief gaat vrijdag het bed afbreken, kan alvast maar gedaan zijn. Dan volgend weekend, van de 10e, de rest naar beneden halen, is gelukkig niet veel meer.
    De 12e komt de vloerbedekking en dan moeten we een maand op een matras slapen op de grond hahaha.
    En dan komt in februari ons nieuwe bed (had ik al verteld dat we zondag een bed besteld hebben?).

We moeten alleen nog een kast, maar doen we vrijdag denk ik, ff neuzen.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mona, is het niet 231 dagen?
    Zus wat goed dat het allemaal op de goede plek ligt en lekker dat alles er goed uitziet! zal toch wel spannend geweest zijn inderdaad.
    En logisch toch dat je van alles voelt, het is niet niks! en hoe reageerde je vriend op de echo? toch de eerste kennismaking met jullie kindje.. :)

Heb hier verschrikkelijke ruzie met vriend, ben m ff helemaal zat! gezellig hoor met de feestdagen, we kunnen elkaar niet uitstaan. hij doet nooit iets na zijn werk en daar kan ik niet tegen, ik ben actief ingesteld en dat botst best wel met elkaar. zit nu boos op de bank beneden met een deken over me heen en hij ligt gewoon te slapen.. stakker! zou bijna mijn spullen pakken en ergens anders slapen, kennen jullie dit gevoel?
    bah ben echt ff vet boos! :evil: :cry:

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lin, we postten net tegelijk haha.

Ik begrijp het hoor! Ik heb hier ook wel eens van die ruzies. Niet vaak, manlief doet erg veel in huis, maar meer om andere dingen waarvan ik dan helemaal over de zeik raak.
    In het begin ben ik vaak weggereden hoor, en we hebben zelfs een aantal keer met koffers in ons handen gestaan hahahaha, maar het komt altijd goed ;)

Ik ga naar bed, doodmoe...

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi dames, lekker geslapen allemaal? de laatste dag van 2008 is aangebroken, wat gaat een jaar toch ontzettend snel..
    Wou even zeggen dat ik veel aan jullie advies en steun heb, en dat ik heel blij met jullie ben! en dat 2009 voor ons allen maar een topjaar mag gaan worden! ;) :thumup: met veel babygeluk :baby:

***Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling toegewenst! ***

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben het helemaal met je eens!

Ik ga nog een halve dag werken, daarna lekker niks doen, misschien nog voor een kast kijken. Maar vanavond lekker gourmetten met z'n tweetjes en daarna het nieuwe jaar inluiden :)

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    23 dagen zou wat zijn ja!

Ik sluit me ook bij Lynnes aan. Allemaal heel veel gezondheid en (baby)geluk in 2009!

Vandaag lekker vrij, hoef pas weer 5 januari te werken. Lekker van genieten, dus.

13. Elke1984

Goeiemorgen allemaal!

Zus, geweldig dat de echo goed was! Kan me voorstellen dat het héél spannend was! Moet ff verschrikkelijk gevoeld hebben!
    Proficiat hè meid! :D

Linda, is de ruzie al opgelost? Wij maken ook wel eens ruzie daarover. Ik maak er me vooral druk in dat Toon nooit zelf ziet wat er moet gebeuren en als ik dan vraag om iets te doen, krijg ik altijd dezelfde reactie...das toch niet nodig, het is toch niet vuil,...
    Maar meestal zeg ik hem wat hij de komende week moet doen en dan doet hij dit ook wel. Wanneer hij dat dan doet, maakt me totaal niks uit. Misschien is dat een idee voor je: maak een lijstje met wat je van hem verwacht? Bij ons is dat evenwichtig verdeeld aangezien we beide voltijds werken. Hij poetst bijvoorbeeld altijd de badkamer en ik doe altijd de strijk. De afwas doen we samen en koken ook. Afwisselend stofzuigen of swifferen,...
    Maar ik ben ook niet zo heel actief zenne...het is hier echt niet altijd zo proper...kan me er ook niet heel druk in maken. We eten toch niet van de vloer. ;)
    Ik zou er wél héél boos van geraken als hij dan zou gaan slapen! Ik weiger te gaan slapen voor een ruzie is uitgepraat! Ben ervan overtuigd dat dat slecht is voor een relatie...

Maartje, ja dat had je al gezegd! ;) Fijn seg, dan ziet jullie kamertje er over een maand weer helemaal opgeknapt uit! :)

Mona, hoe is het met de krampen? En met het hondje?

Ik voel me SLECHT! Toon zijn mama had gisteren haar laatste werkdag en we zijn daar wat gaan vieren. Véél te veel champagne en Martini Fiero gedronken... (ik begin dus al te zweven na één glas wijn hè...) en ik had niet geslapen dus... Ooh, heb me echt zo belachelijk gemaakt blijkbaar. :oops: Toon zei dat ik hier in de hal op de trapleuning ah klimmen was en hij heeft me zelfs moeten omkleden. Ik ben nog kei moe en misselijk nu. Maar moet nu gaan studeren, straks theoretisch rij-examen! :confused:
    Pfff..wil terug naar m'n bed! En dorst dat ik heb! :rolleyes:

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    mogguh dames :)

tiz wat heh een raar, leuk, gezellig jaar achter rug.. maaaaaar we benne dr weer doorheen! JAHOEE! op voor een fantastisch flubberigg mooi 2009! :)

wel voorzichtig doen svp.. (kennis van ons is vorig jaar zn hand kwijt geraakt.. brrr!)
    dus ben nog ff extra op de feiten gedrukt.. nie dak zelf met vuurwerk ga rondlopen..magoed..t idee alleen al..:S

lyn hier ook wel eens hoor.. soms is het duidelijk te merken dat wij van venus zijn en zij van mars! :evil: grr!
    hoort er wel allemaal bij helaas.. maja des te liever en leuker het goedmaken straks is! :D (hier iig wel altijd :p)

vlieg succes met zoeken naar je kast! :)
    maar een maand op de grond slapen? :S oeioei..

elke nu kan het nog, straks niet meer dus ajb geniet er nog ff dubbel van :p

wie mis ik nu nog op mn hyvess? volgens mij hebk nu 5 dames?

mayb kom k zo nog ff aanwaaien.. en anders hele fijne jaarwisseling dames!
    liefsss

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oh Elke teveel gedronken dus.. [-( [-X :) ach idd wat renaat zegt, geniet er nu nog van ;) behalve van de kater dan haha
    evengoed succes met je examen! goed gevoel over?

Wat die ruzie betreft, ik vond het toch wel zielig, mannetje werkt keihard altijd om hogerop te komen en daar heb ik ook profijt van.. hij is vaak moe na t werk maar ik vind dat je werkt om te leven en niet leeft om te werken, en dat wordt dan een eindeloze discussie he :rolleyes:
    Elke het is idd wel een goed idee om taakverdeling te doen, maar ik doe toch meestal 90 procent van het huishouden maar t zit me meer dwars dat hij moeilijk doet over de kleinste dingetjes zoals even het vuil in de container gooien enz enz.. maar bovenal houden we veel van elkaar hoor en geen haar op ons hoofd dat we bij elkaar weggaan :D gelukkig..
    En dat gaan slapen vind ik ook echt niet leuk, dan maak ik m net zolang wakker tot we het uitpraten of ik zeg de volgende dag niks tegen hem totdat hij erover begint. wat dat betreft ben ik een stijfkop hoor!

Vlieg, veel plezier met een kast uitzoeken, en gourmet ze, wij gaan gewoon lekker aanzitten met wat mensen hier, hapjes op tafel verder niets bijzonders. geen zin in na de drukke kerst. moet zo nog naar de supermarkt maar t is hier een levensgevaarlijk dorp met oud en nieuw. vuuurwerk overal, caravans en autos in de brand , t kan hier allemaal! rijd ook de hele dag politie rond omdat we zo bekend om rellen staan.. hou de katten dan ook veilig binnen!

Zus geniet lekker van je vrije dagen! al monopoly gespeeld?

Liefs !

16. Elke1984

Linda, ben nu nog volop kei hard aan het leren (toch ah proberen... :pale: ) En maar H2O drinken! ;)
    Voel me echt zoooo belabberd! Het was geleden sinds vorige oud/nieuw dat ik nog eens gedronken had. Zal me straks maar inhouden, denk ik. Anders kan ik morgen nog niet gaan werken... :rolleyes:
    Heb ook zo'n last van diarree nu... :oops: Is dat normaal? (ben echt nog nooit zo dronken geweest als gisteren... :oops: )
    Ik ben het eens met je, je werkt idd om te leven en niet omgekeerd. Natuurlijk als je werk je hobby is...zoals bij mijn schatje... Maar er zijn nog andere dingen natuurlijk! En als hij meer werkt dan jij, dan vind ik het normaal dat jij wat meer doet in het huishouden maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niets meer moet doen. En sommige dingen zijn, voor mij, vanzelfsprekend! Zoals vuil wegdoen! Maar ik denk dat je er best samen goede afspraken over maakt. En als hij het liever niet 's avonds doet, kan dat toch best ook op zijn vrije dag, niet?

Renaat, ja we zijn er idd weer doorheen... Pff...2009 MOET gewoon beter worden! Ben heel benieuwd wie de weddenschap gaat winnen! [-o<

Wij gaan straks bij vrienden eten en dan nadien nog uit... heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Zou liever lekker rustig spelletjes doen ofzo. Maar ja... :rolleyes:

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke de klachten die je hebt horen typisch bij een kater hoor! en weet precies hoe je je nu voelt :confused: veel drinken en vaak zeggen ze goed eten dat helpt. ik eet altijd een boterham voor ik ga slapen als ik drank op heb, een een paar glazen melk en dan heb ik nergens meer last van. als ik snachts er nog uit ga voor nadorst dan drink ik altijd jus dorange en dat helpt echt super. maar dat is pp verschillend he. heb een vriendin die na t stappen eerst een vinger in haar keel steekt voor het slapen gaan, dan heeft ze geen kater zegt ze :confused: drink dan niet zoveel denk ik dan :D

en ja ik zal t er nog eens over hebben op een rustig moment. dank je.

En renaat en Elke hoop dat jullie niet nog een jaarwisseling mee hoeven te maken op deze manier idd :( volgend jaar beter gaan we vanuit! :thumup:

18. mona23

mona23 Niet meer actief

hihi, ik zie het nu zus. foutje. 23 dagen zou indd wat zijn.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O elke, beterschap hahahaha! en ja, je hebt echt een kater :)

Wij gaan vrijdag kijken voor een kast, manlief wilt nog wat vuurwerk.
    Daarna doe ik niks meer, eten en vreten :) hahahaha.

Moet helaas vrijdag gewoon werken op kantoor en zaterdag shoots, 2 klanten achter elkaar zelfs.
    Dus druk weekendje...
    Maar ja, eerst vanavond genieten.
    En we zorgen gewoon dat we in 2009 zwanger zijn of zijn geweest/bevallen!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zo ik heb even flink op de crosstrainer gestaan hier, daarna lekker lang gedoucht, helemaal schoon, gescrubd, ingesmeerd, opgemaakt, haartjes mooi.. dus ben klaar voor vanavond :)
    zo nog even wat boodschappen doen, hopen dat ik veilig over straat kan :rolleyes:

Vlieg, TUURLIJK gaan we in 2009 met zijn allen zwanger zijn hoor! dat is nummer 1 van mijn goede voornemens ;)

Deel Deze Pagina