Nou de titel zegt het al... Ik heb al dat spul van de Scholl geprobeerd met die vijltjes en dat soort lakje maar het werkt voor geen meter. Of is het allemaal geldverspilling en kan ik beter naar de pedicure gaan?
Dit was een tijdje terug ook al een topic klik hier volgens bij is de oplossing Vics Vaporub! Succes...
Heel veel geduld, bij mij hielp ook niks tot ik op een gegeven moment onder mijn kalknagel weer een gewone nagel zag zitten. Na veel knipbeurten heb ik nu weer een gewone nagel.
Als je een hardnekkige kalknagel heb helpt vicks echt niet. Het is een schimmel die je hardnekkig moet aanpakken. Hier hielpen alleen medicijnen vannde arts 3 kuren van een week na een half jaar was ik vanaf
Al die druppels, zalf, olie etc ONZIN. Ga naar de huisarts en slik medicatie. De nagel moet van binnenuit bestreden worden.
De pedicure vertelde me van de week dat je eerst je nagels goed moet laten fraisen bij de pedicure en daarna elke dag ongeveer 15 minuutjes in een bak met pure azijn met je voeten, je hebt wel een lange adem nodig zei ze maar het helpt echt! Medicijnen zijn erg slecht voor je lever en nieren!
Die medicijnen zijn anders ook paardemiddelen. Zo onwijs slecht voor je lijf. Een aanslag op je lever. Heeeeel veel geduld en 2x daags azijn aanbrengen heeft mij van een hardnekkige kalknagel afgeholpen.
Mijn pedicure zei ook azijn! Gewoon dagelijks je nagel druppelen met azijn (evt in zo`n pipetje doen). Ik zie nu al weer een stuk gezonde nagel aankomen!
Lamisil tabletten. Echter hebben ze veel bijwerkingen. Nagel eraf is ook effectief, alleen wel pijnlijk. Mijn baas deed het vaker omdat het verwijderen gezonder was als die tabletten.