foto's uit digitaal fotoalbum halen?

Discussion in 'De lounge' started by Spikkel19, Mar 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Hoi,

Wij zijn 3 jaar geleden getrouwd en hebben daar een digitaal album van gekregen.. Nu zouden we ook nog foto's krijgen maar helaas nooit meer wat van gehoord.. ook niet na meerdere keren vragen..

Nou vraag ik mij af kan ik de foto's uit dat album op wat voor manier dan ook uit dat album krijgen op goede kwaliteit? of is dat echt niet mogelijk?

Alvast bedankt voor de antwoorden!!

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    niemand?

3. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ligt er aan hoe je het aangeleverd hebt gekregen. Normaal slaat hij die fotos in een eigen map op en kan je er zo bij, maar als je alleen een preview bestand hebt gekregen wordt het lastiger om ze in goede kwaliteit te krijgen.

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Oh sorry niet duidelijk omschreven,m ik heb een fotoboek gekregen gedigitaliseerd, daar wil ik dus de foto's uit halen maar is dat uberhaupt mogelijk? ik heb ze niet op mn pc staan ofzo echt in boekvorm..

Sorry voor de onduidelijkheid..

5. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ja sorry ik snap je maar ik denk dat jij mij niet begrijpt. Het programma waar je een fotoboek in maakt slaat de fotos in zijn eigen map op. Als jij dus de werkbestanden hebt aangeleverd gekregen dan kan je ze uit die mappen halen. Maar als je alleen het previewbestand hebt gekregen zal het niet gemakkelijk worden.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    nee heb alleen een boek aangelever gekregen, geen bestanden niks.

Ben dr nu al zo lang mee bezig.. maarja foto van foto maken word hem ook niet denk ik, denk dat dat de kwaliteit niet goed doet..

7. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik kom dan ook niet verder dan printscreens maken. Wat is de extensie van het bestand?

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    het is echt gewoon een boek alleen dan via albelli gemaakt.. dat heet toch digitaal fotoboek of ben ik nou in de war?

ik heb zelf dat album niet gemaakt dat heeftde fotograaf gemaakt..

kijk dit is een foto van een foto van dat album..

haal hem straks wel weer weg..
    zo duidelijker misschien?

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    ik denk dat ik echt uitkom op foto van foto maken maar dan zit ik met een flits wat weerkaatst :(

tis beetje lastig uit te leggen..

10. McDsee

McDsee Niet meer actief

Owwwwww hahaha ik dacht echt een 'digitaal' fotoboek. Sorry!
    Je zou hem nog onder een scanner kunnen leggen.

11. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk dat de enige optie is om er alsnog achteraan te zitten.
    desnoods aangetekende brieven versturen etc.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    :( daar was ik al bang voor..
    dat haalt dus helaas echt geen moer uit hebben alles al geprobeerd... maar lijkt van de aardbodem verdwenen..

13. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik denk niet dat ze het zullen doen maar proberen waard. Albelli bewaard geloof ik de bestanden dus je zou contact met ze kunnen opnemen, misschien met een kopie van je paspoort aantonen dat jij er op staat en op zo'n manier rechten krijgt om de bestanden te krijgen. Het gaat ten slotte om je trouwdagfotos!

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Rechtsbijstand bellen?

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    dat gaa ik inderdaad eens proberen bedankt voor je tip!

16. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ooee bedenk me nu ook. Ik heb dit seizoen niet gekeken maar vorig jaar was Albelli sponsor van All You Need Is Love dus mocht Albelli moeilijk doen kan je het nog via dat programma proberen, hebben ze gelijk een mediastuntje om hun sponsor in beeld te krijgen.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

En anders inscannen? Dat is niet mooi wanneer het om dubbele pagina's gaat; maar enkele foto's zijn misschien nog wel te redden.

Een digitaal fotoboek wil zeggen: foto's die via de computer in een boek te zien zijn. Dit zijn digitale foto's die uitgeprint zijn in een papieren boek

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    mm dat is ook een goede, ik heb net via chat met albelli contact gehad maar goed daar bereikte k weinig mee omdat ze geen bestanden hadden..

dus maandag maar eens bellen kijken of ik dan verder kom..

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    @joycey dank je wel voor de uitleg.. dat kan ik inderdaad nog proberen..

20. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

Moet je wel exact het ordernummer weten ;)

Zal moeilijk worden, je kan slechts naar Albelli bellen met " ik zoek een foto album, januari 2011, maar weet geen ordernummer.. Zoeken naar een speld in de hooiberg

@TS; er zijn bedrijven die foto's digitaliseren, Google maar eens.. Ook dia's van vroeger en oude vhs banden en ook dit soort foto's.

Share This Page