Denk dat dit topic meer voor de Belgisch Limburgse dames is Wij gaan in Hasselt bevallen en zijn nu aan't uitkijken naar een winkel om een geboortelijstje te leggen. Zelf wonen we in Zuid-Limburg. Zijn er buiten Premaman en Baby 2000 op de Genkersteenweg nog andere babywinkels in de omgeving van Hasselt vlot bereikbaar? Ben dus niet op zoek naar iets in het centrum.
Het is misschien niet echt het antwoord waar je naar op zoek bent, ikzelf ben niet van de streek maar wel van België. Wij hebben onze lijst bij baby 2000 gelegd, en we waren daar enorm tevreden van. Persoonlijk vond ik de prijs kwaliteit goed, maar misschien ben je iemand die net iets anders zoekt dan de baby 2000. Het grote voordeel vond ik ook dat je na het sluiten van je lijst je 10% krijgt op je totaal som. Vond ik wel mooi meegenomen, zo hebben wij een mooie som van 500 euro gekregen. Hopelijk kan iemand anders je wel wat meer helpen en veel succes met de zoektocht! Groetjes Stephanie
Wij hebben ons lijstje gelegd bij babybaby in tessenderlo, ook wel een stukje van hasselt... Maar wel hele goede uitleg en heel veel keuze, en hun prijzen zijn ook goed...
Ik zal eens bij een vriendin bevragen, haar zus is net bevallen en is van die regio. Als ik het vergeet, mag je me gerust een pb sturen! Lieve groetjes!
Babybaby is voor ons serieus uit de richting om een lijstje te leggen, maar wij hebben er onze maxicosi en draagzak gekocht. Hele toffe winkel! @ Stephanie Ik heb voorlopig alleen nog maar de catalogus van Baby2000 thuis, maar het spreekt mij wel enorm aan. Wat ik me hierbij afvroeg: hebben ze nog andere producten buiten hetgeen in de catalogus staat? Want blijkbaar heeft premaman niet meer dan in de catalogus staat. Ik denk dan bv. aan effe lakentjes voor het bed ipv lakentjes met winnie the pooh of mickey die overdreven duur zijn. @ bereke Heb al eens gegoogled maar vind er niet meer op eigenlijk. Weet wel dat Fun ook nog een lijstje aanbiedt. Bedankt voor jullie reacties alvast!
Ik denk dat premaman en baby 2000 de enige winkels zijn daar zo in de buurt. We zijn daar zelf al regelmatig gaan kijken en kan me niet meteen bedenken welke winkels er nog zouden zijn, buiten het centrum.
Bedankt voor je reactie basbousa! Fijn om andere meningen te horen. @ Pixiehollow: Ja, ik kom ook niet verder dan die 2 winkels... Ik ga nu even de catalogus van Premaman afwachten (want vind het op hun website zo omslachtig) en dan gaan we de knoop doorhakken denk ik.