Na de Bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dina2008, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dina2008

Dina2008 Nieuw lid

18 apr 2008
    4
    0
    0
    Amstelveen
    Hallo dames,

Ik ben hier nieuw, en ik ben 36 weken zwanger.
    Dit is mijn eerste kind en ik ben nogal wat aangekomen.
    Ik wilde graag weten of je buik na de bevalling gelijk platter wordt of dat je toch nog een tijdje met een opgezwollen buik zit?
    :)

Ik heb namelijk over 2 maandjes een bruiloft van mijn nicht en ik heb al een jurk gekocht en ik ben bang dat hij niet gaat passen als mijn buikkie niet verdwijnt hehe :) :) :) :oops: .

Ik hoor graag jullier ervaringen.

Groetjes !

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou zoals je kunt zien aan mijn banner ben ik een tijdje geleden bevallen en helaas hij is nog niet zoals die was hahaha!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bij het gedeelte "na de bevalling" staan hierover meerdere topics, waaronder deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=88122

Wat je ook zou kunnen doen als jij niet tot de paar gelukkige vrouwen behoort die meteen haar buik kwijt is, is zo'n correctiebroekje kopen, die maakt je buik/billen etc. wat platter waardoor kleding beter zit.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn buik was een paar dagen na de bevalling al bijna helemaal weg! Ik had verwacht een enorme flubberbuik over te houden aan mijn zwangerschap, had namelijk een best grote buik, maar na een week was mijn buik bijna weer zoals voor de zwangerschap. Niet superstrak, maar dat was ie voordat ik zwanger werd ook niet ;).

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik was de zw-kilo's in de kraamweek al kwijt. Kon mijn eigen broeken aan het einde van de kraamweek weer aan. Maar mijn buik was in het begin nog als een soort van beginnende zwangerschapsbuik. Nu is dat zwangerschapsachtige wel weg, maar nog altijd is het een beetje 'blubberig' er is wat vel over zegmaar :oops: . Zo een steun-broekje is misschien wel een goed idee ;)

6. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Binnen twee dagen was ik al het gewiocht (15 kilo) al weer kwijt en paste ik alweer in al mijn kleding.
    Wel wat flubberig nog maar dat was bij mij binnen een paar weekjes ook weer weg.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ik kan nog steeds mijn oude broeken niet aan! Ben wel een beetje aan het opletten en met sporten begonnen. Echt lijnen lukte niet, werd er duizelig van en viel heel weinig af.
    Mijn kont en bovenbenen worden wel dunner, want mijn broeken gaan lubberen, maar die stomme blubberbuik die blijft maar, Grrrr!

8. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik ben ook echt heel benieuwd hoe dat straks bij mij gaat, ik ben nu ongveer 10 kg aangekomen.

9. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik heb de eerste week niet genoeg rust genomen (kleine meid lag in het ziekenhuis) en ik leek echt twee weken erna nog vier maanden zwanger :( Mijn baarmoeder wilde ook maar niet kleiner worden... dus een goede tip zou zijn, lekker rustig aan doen. Dan gaat het een stuk sneller en bij borstvoeding (schijnt) vliegen de kilo's eraf.

10. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zou het gebruik van zo'n sluitlaken of -band de week na bevalling nou echt helpen om de boel sneller wat minder blubberig te krijgen? :(

Ik zit ook in de laatste loodjes en hoop dat het niet al te lang duurt na de bevalling voordat ik mijn oude figuur min of meer terug heb :rolleyes:

11. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    ik kon drie dagen na de bevalling van mijn dochter mijn eigen broeken weer aan . Het verschilt wel echt per persoon hoor !

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mijn buik is bijna weer zo plat als dattie voor die tijd was, alleen niet zo strak.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik kan echt mn eigen broeken niet meer aan...mn heupen zijn breder geworden :rolleyes:

Deel Deze Pagina