Bevalling Joey en Lindsey

Discussie in 'De bevalling' gestart door jessey, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessey

    jessey Actief lid

    18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Het begon allemaal op 27 mei, ik ging naar mijn schoonouders en toen ik daar aankwam ging ik op de bank zitten, ik bukte om iets van de grond op te rapen en pats, dat waren ze mijn vliezen. Ik naar het ziekenhuis en daar bleek inderdaad dat mijn vliezen waren gebroken. Om 13.15 uur was ik in het ziekenhuis en om 14.30 uur kwamen de weeen al om de 7 minuten.. Om 19.45uur sávonds hield ik het niet meer en ik heb toen om een ruggenprik gevraagd. Om 04.10 uur snachts had ik volledige ontsluiting en hebben de de ruggenprik uitgezet. Om 06.30 uur kreeg ik het gevoel dat ik moest poepen en toen mocht ik beginnen met persen. Om 07.34 uur kwam mijn zoontje ter wereld en een half uur later mijn dochtertje. Alleen wou mijn placenta niet loslaten en die hebben ze toen operatief moeten verwijderen.

    Ik heb veel pijn gehad en dat vergeet je nooit meer, maar ik heb twee prachtige kinderen op de wereld gezet en gezond en dat is het belangrijkste. heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en de kleintjes 6 dagen en nu gaat alles heerlijk.
    in totaal 18 uur bezig geweest maar het was het allemaal waard.

    xxxx jessey
     
  2. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Het was even heftig en die placentadomper jammer.. maar wat bijzonder, een jongetje en een meisje, van harte gefeliciteerd! :D
     

Deel Deze Pagina