Pff wij hebben hem net zitten kijken (gratis via RTl-xl) maar zo ik schoot me toch even vol bij het stukje van de bevallingscene waar de schaar tevoorschijn kwam..Tjonge na twee keer een knip te hebben gehad was me dat net iets te levendig Manlief zei doodleuk: 'ik zag je wit wegtrekken' Ok de rest van de bevalling was beide keren een stuk makkelijker dan in de film dus daar stopte het ook meteen..gelukkig.. Verder moet ik zeggen dat ik de film niet echt heel denderend goed vond al grijpt de emotie van het 'opzoek zijn naar je vader' me meer aan dan verwacht maar dat doet er even niet zo toe.
IK heb hem afgelopen vrijdag gekeken. Ik vond het een mooie maar ook aangrijpende film. Heb ook wel een paar keer zitten snikken...
Ik heb 'm laatst ook gekeken. Ben er dagen door van slag geweest, maar dat kwam doordat mijn moeder ook psychoses heeft gehad (ze is schizofreen) na de bevalling, ik heb toen een tijd bij mijn tante gewoond. Helaas is mijn moeder toen niet opgenomen (of te kort, dat weet ik niet precies) en heeft jaren (een jaar of 15) op straat geleefd en ik bij m'n vader (met later stiefmoeder). Jaren later is ze wel opgenomen en nu gaat het geloof ik weer redelijk goed met haar, ik heb heel even contact met haar gehad, maar nu niet meer, ik kan het niet... Sorry, heel verhaal, maar heel stom, voordat ik de film ging kijken stond ik helemaal niet stil bij m'n moeder. Tijdens de film dus wel, echt vreselijk, heb er nog een naar gevoel over. Vooral omdat ik me dus wel heel goed kan inleven hoe iemand zich dan voelt en dat maakt me weer bang, omdat schizofrenie ook erfelijk kan zijn.