Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa, hier is deel 8 alweer . Dat we deze ook maar in recordtempo mogen volkletsen .
hahahaha, zal dan maar gleijk beginnen hihihi, maar denk je dan dat die dropjes je honger kunnen stillen hahahaha!!!!!!!
arco is ook laat thuis trouwens!! en jee wat gaat het eigenlijk hard met zo'n topic vol kletsen hahaha
aah zo ik snap hem, zometeen ook lekker naar bed denk ik of niet??? hier heb ik altijd de neiging om aan iets lekkers te beginnen en dan het volgende en dan weer wat anders en dan weer dat, misselijk dat je daar van word dat wil je niet weten hahahaha...
Hahaha, ja ik ben ook goed in mezelf kotsjemisselijk eten . Zo lekker naar bed idd, wil er morgen wel weer een beetje op tijd uit, wil 's morgens nog even naar de stad.
kerstkadootjes????? moet hier morgen ook naar de stad even kijken bij die leuke boots en beetje rondlopen en windowshoppen want manlief moet nog eea hakken geloof ik, truste meid!!! goede nacht gewenst kussss
zolang???? hier had ik voor de 20 wk echo al 5 echo's gehad!! verschilt dat per praktijk ofzo??? goed ben nu echt weg tot morgen!!!
Goedemorgen dames, @mermaid: hopelijk hebben de dropjes nog gesmaakt. @nonnie: ik heb met 8 weken een echo gehad en met 12 weken en daarna alleennog de 20 weken echo. @hier: Weer zo'n bagger nacht gehad. Justin kwam maar niet in slaap en hebben we hem tussen ons in gelegd. Ging redelijk goed tot 1 uur vannacht. Toen kregen we hem niet meer stil. Hebben we hem wat laten drinken, schone luier gegeven (heeft hij papa nog even ondergeplast) en zetpil gegeven. Daarna heeft hij nog wat liggen spelen in bed en leek het beter te gaan. Helaas...daarna weer iedere uur wakker, dus uiteindelijk hebbben we hem weer tussen ons in gelegd. Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht! Ik hoop dat komende nacht beter gaat anders kun je me morgen avond bij elkaar rapen.
Pfff er ligt hier weer sneeuw...en het zou vandaag ook nog gaan sneeuwen. Heb het er helemaal mee gehad. Moet eigenlijk nog booschappen doen vanmiddag, maar weet niet of dat goed is nu Justin zo verkouden is? Misschien doet frisse lucht hem even goed??
hoi, zo ik ben er voor de verandering ook een keer vroeg bij hier 2 cm sneeuw gevallen en er zou vandaag nog meer vallen volgens het nieuws is quscke de pineut @quscke, gewoon gaan hoor is goed even een frisse neus halen hier ging ik ook als alyss ziek was dik inpakken en gaan!! ik had een cyclus van 48 dagen standaard en ben dus 2x ongesteld geweest voor alyss er was maar ik wist dat de test 2-3 weken aangaf maar door mijn cyclus zei de verlos dat ik ruim 5 weken moest zijn en daardoor klopte de verhoudingen niet en dacht ze dat het niet goed zat vandaar dat ik vaker echo's heb gehad, maar goed ik wist beter en na 3 echo's geloofde ze pas wat de test zei??? goed hier even die leuke boots van mermaid checken in de stad, heb toch zo raar gedroomd zag ze in de folder staan vanaf volg maandag voor 34,95 hahahahaha misschien toch even wachten dan hahaha... dan even rondlopen want manlief gaat nog kleine dingetjes hakken..
@nonnie shopse!!! @ Mermaid en heb je nog gesnoept gisteravond? @ quschke balen van je nacht!!! hopen dat aankomende nacht beter gaat. @ Hier woowww we hebben een nacht doormogen slapen!! Ze werd vanochtend om iets voor achten wakker... En gister om half 9 sliep ze.. Voor de rest vandaag kerstinkopen doen. en mn ziekeboeg verzorgen ( manlief en dochterlief ). en proberen nog wat in het huishouden te doen..
thanks lau, fijn zeg een goede nacht voor jullie zal jullie wel goed gedaan hebben alledrie!!!!! veel plezier met inkopen doen!! @quscke, maar als het zomer is is het bij jullie het warmst dus dat is dan weer het voordeel hahahaha @hier, hoor net dat we eerst even naar de bouwmarkt gaan laatste klusspulletjes halen want het aangegipste deel is nog niet droog
@nonnie ah nou ja hopelijk komt het snel af! @sneeuw hier ligt ook een pak en er schijnt nog meer bij te komen pffff
whaaa deel 8 haha eens kijken hoe snel het gaat Goeiemorgen! Ik drink mijn thee op en dan ga ik op pad, kerst shoppen nog bedenken wat ik allemaal ga halen! queske balen van je nacht, en lautjuh goeie nacht las ik, fijn! Nonnie klus en shopse! de rest een hele fijne dag, kom vanmiddag wel weer buurten