De gelukkigste 2010 moeders!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ragazza, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es85

Es85 Niet meer actief

Jee Linnie! Dat is ook echt wel heel pittig! Hoop echt dat de huisarts wat kan betekenen voor je vrijdag! Zo trek je het zelf natuurlijk ook slecht!
    Denk aan je meid!

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ach lin, wat klote... Kan me goed voorstellen dat je het dan even niet ziet zitten! Wel fijn dat je man het even heeft overgenomen, maar met bv kan je niet zeggen ik ga even een nachtje op het logeerbed...
    Maar als jij het gevoel hebt dat er iets niet goed zit, laat je niet afwimpelen hè en laten ze het goed uit zoeken!
    Ik hoor tegenwoordig ook veel over een osteopaat, misschien is dat het proberen waard.

Ik krijg weer oogmigraine... ga even op bed liggen.

Sterkte Lin, ook ik denk aan je!

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Dank je, es, ik zit er echt ff doorheen..
    Maar tis niet alleen die allergie hoor. Ik ben zelf ook gewoon vreselijk eigenwijs. Ze heeft een flinke zuigbehoefte en zit constant op d'r vuistjes (ook als ze gedronken heeft, dus het is echt geen honger), maar ik wil haar geen fopspeen geven. En het is nu gewoon even moeilijk om in die zuigbehoefte te voorzien.

4. Es85

Es85 Niet meer actief

Ja, das ook lastig! Waarom wil je dr geen fopspeen geven? Vanwege de kans op tepel-speenverwarring?
    Als je maar wel een beetje aan jezelf blijft denken! Je moet er zelf niet aan onderdoor gaan.....Welke keuzes je ook maakt, je moet je er altijd goed bij voelen!
    Maar hier kun je in ieder geval even lekker klagen! Al hoop ik wel dat het heeeeeel snel niet meer nodig zal zijn!

@ Ragazza: sterkte met je oogmigraine!

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Es, ja, inderdaad voor tepel/speenverwarring. En ook omdat je bij het gebruik van een speen niet goed kan zien wanneer ze honger hebben en dat ze dan een voeding over gaan slaan. Voor haar is dat niet zo erg, want dan haalt ze het wel weer in. Maar voor m'n productie is het niet goed, want dan kan m'n lichaam minder melk aan maken waardoor de kans bestaat dat je te kort gaat komen. En aangezien ik graag zo lang mogelijk bv wil geven is dat niet de bedoeling. Maar als het echt niet gaat dan ga ik het toch proberen, want dit werkt ook niet.
    Door bv te geven hoop ik haar kans op allergie en eczeem te verkleinen. Maar op dit moment zit ik zelf ook helemaal onder de eczeem, omdat ik zo weinig slaap en zo moe ben en op m'n tenen loop. Dus ja...dat schiet ook niet op.

Ragazza, jij ook bedankt!! Ik las je bericht nu net.
    Wij hebben een etagewoning en geen logeerkamer. De huiskamer is naast de slaapkamer dus het is zo gehorig als wat. Dus als mevr huilt dan zijn we beiden wakker en kunnen geen van beiden even ergens anders gaan liggen. (Haha, ik ben lekker in de klaagzang...sorry hoor..)
    Ik zal eens wat opzoeken over een osteopaat, thanx!
    Jij ook sterkte met je oogmigraine!!

6. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Na even een uurtje liggen en 2 brufen was de migraine weer weg, maar wat een gekloot is dat zeg. Ik had het voorheen een 2 x per jaar, maar sinds de bevalling heb ik het al circa 15x gehad! Ik ga morgen echt de ha is bellen (stel dat elke x uit).
    Ik ben namelijk ook nog steeds "ongesteld"!!!
    Al 3 1/2 week dus, zit nu in mijn stopweek. De vk vond dat ook wat lang en moest de ha bellen, ze kwam met het verhaal dat er misschien nog wat placenta kon blijven zitten?! Maar dat lijkt me sterk want ik heb tussendoor 2 weken niet gevloeid.

Lin, ik heb het wel met je te doen... ik ben benieuwd wat de ha vrijdag zegt, maar zorg ook goed voor jezelf hoor. Niet dat jij er straks aan onderdoor gaat... En als een speentje af en toe de oplossing is om demi wat rustiger te krijgen zou ik het gaan overwegen.... maar ik heb makkelijk praat... en we zijn er om elkaar te helpen en steunen hè, dus gewoon lekker "klagen" hoor!!!

Net weer even bij ons mini neefje geweest. We hebben foto's gemaakt van hem en Kim naast elkaar, haha, erg leuk om te zien!

Ga even badderen!

7. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Zo...daar ben ik ook weer effies. Weer aan het werk en gelijk weinig tijd over:D

Werken valt best weer tegen zeg....je komt in een wereld die niks veranderd is maar je eigen situatie is heel erg veranderd. FF wennen.

Gelukkig morgen nog 1 dagje en dan heb ik alweer een weekje vrij. Mannetje gaat nog niet naar KDV dus we schipperen wat meer met extra vrije dagen.
    Vanavond slaapt hij bij opa en oma, want dan werken we alletwee....wennen hoor!

Verder gaat het met Rick hartstikke goed. Het is echt een heel vrolijk mannetje! Slaapt geweldig en heeft sinds een weekje een nieuw ritme met een heuze middagslaap van 2 uur.

Daarnaast doet hij 's ochtends een uurtje en eind van de middag een uurtje.
    's avonds wil hij ook wel even wegdutten na zijn fles.

We hebben tot vorige week eigenlijk alle slaapjes in zijn eigen bed laten slapen, maar nu met die 1 uur slaapjes laten we hem wat vaker in de reiswieg.
    Kan hij een beetje wennen om ongebakerd te slapen en ergens anders dan zijn eigen bed. Maar de middagdut gewoon weer lekker in zijn eigen bed. En dat gaat allemaal prima,
    Zeker nu hij voor het eerst uit logeren is vonden we dat wel goed om even uit te testen.

Kinderarts was vorige week ook goed tevreden over de kleine man.

Merk dat ik steeds minder hier ben....probeer wel mee te lezen hoor en als het kan weer ff wat te schrijven.

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    he dames.

ben ik ook weer s......

gaat prima hier, sofie slaapt heerlijk nog steeds hele nacht door!
    wordt soms wel s vroeger wakker maar met speen is t nog te rekken....
    de fysio is vanwege de voorkeurshouding die ze beetje ging ontwikkelen, doe nu oefenigen en helpt goed gelukkig,
    verder lacht en kletst ze ook steeds meer...zooooo schattig!
    moet pas 9 feb weer naar cb dus weet niet hoeveel ze nu weegt,maar ze is tevreden met 6x bv en af en toe flesje erbij als xtra.

@linnie geef je bv op verzoek??want ik geef sofie op redelijk vaste tijden. en als ik weet dat ze genoeg gedronken heeft(30min) en dan bijv na half uur gaat huilen geef ik dr speentje en dan wordt ze toch rustig....
    misscchien toch s proberen?dan kan je zelf beslissen op welke momenten je m geeft...
    en tepel/speen verwarring is na een aantal weken niet echt meer aanwezig want nu snappen ze t al goed.

sorry dames wil er 1 gaan drinken....

x miek

9. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.

linnie.ik heb hier hetzelfde met steyn.

overdag slaapt hij nog wel wat,maar wordt dan weer wakker van de kramp.
    verder is hij van 22:00 tot een uurtje of 05:00 wakker.
    wil dan alleen maar bij je liggen,en slaapt hooguit 10 min.
    als ik hem dan neerleg is het weer huilen.
    hier dus al een nacht of 4.
    ook komt hij nog steeds om de 3 uur om eten.
    de laatste 4 dagen zelfs om de 2 uur.
    neemt dan een paar slokken,verslikt zich,gaat huilen,wil weer terug aan de borst,krijgt kramp,gaat weer huilen,laat harden en veel scheten,die nog steeds enorm stinken.
    vervolgens moet hij boeren,overstrekt zich,en neemt dan iedere keer 1 slokje en gaat weer heel hard huilen.
    hij heeft dit nu ook snachts.

ik heb de osteopaat maar gebeld,maar kreeg het antwoordapparaat,heb dus maar ingespreken,en wacht nu op een telefoontje van hem.

je mag nog steeds niet aan steyn zijn buikje komen,daar heeft hij echt veel pijn aan.
    ook tijdens het verschonen,als je zijn beentjes naar zijn buikje duwt,gaat hij vaak erg hard huilen.

nu op dit moment ligt hij te brabbelen,maar hij begint altijd vrij snel weer te huilen.

ik geeft steyn trouwens heel vaak mijn pink voor zijn zuigbehoeft.
    met het zachte gedeelte van je pink tegen zijn gehemelte aan,dus je nagel op zijn tong.
    ik heb altijd geleerd,dat het niet goed is om je borst als fopspeen te gebruiken.
    enne als je kindje echt honger heeft,helpt een fopspeen echt niet hoor.
    dus een voeding overslaan doen ze niet snel,zeker aan de borst niet.

ragazza.gefeliciteerd met je neefje.

10. Es85

Es85 Niet meer actief

Grrrrr mannen! Kom ik er net achter dat Timo de hele week al voeding voor hongerige baby's krijgt.... Normaal krijgt hij dat alleen bij de laatste fles en dat gaat prima. Nou heeft mijn man niet goed op de verpakking gekeken en de verkeerde in de bus gedaan.. Timo poepte al slecht deze week, nu weet ik wel waardoor dat komt! GRRR! Snap dus echt niet hoe dat kan, de standaard voedig is blauw met wit, de andere geel met wit....
    Sorry, maar moest hier ff over klagen haha!

Linnie, hoe is het ondertussen?
    Tammy, wat vervelend dat Steyn ook niet wil slapen. Hoop dat hij snel door de osteopaat gezien kan worden. Je hoort er over het algemeen wel goede verhalen over!

Vanochtend met de dames van de zwangerschapsgym bij elkaar geweest. Ik dacht dat we vandaag al babymassage zouden hebben maar dat was niet zo. Vandaag elkaars bevallingsverhalen aangehoord en zo. Van de 12 was er maar 1 thuis bevallen!!!! De babymassage hebben we nu volgende week. Ben benieuwd!

11. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Goeiemorgen,

Ach Tamara, jij ook verschrikkelijke nachten. Vind het echt zielig voor jou en Lin, en vooral voor Demi en Steyn....
    Ik vind 1 huiltje al zo erg als ik niet weet wat er is, kan me goed voorstellen dat jullie helemaal met je handen in het haar zitten.
    Heeft de osteopaat al terug gebeld? Ik hoorde bij de babymassage een verhaal dat een baby 4 x de bevalling "over moest doen"! Zo vast zat ze overal. Daarna een tevreden baby.
    Ik hoor veel mensen die er heen gaan.

Mick, alweer aan het werk! Bevalt het wel? Ik zie er nu al een beetje tegenop eigenlijks....

Ohhh Es, mannen!!!! Die komen ECHT van een andere planeet! Ik denk altijd maar als er iets gebeurd, hij doet zijn best...

Kim heeft geslapen van 23 tot 6.30!!!! En ligt nu weer te maffen!
    Maar ga haar zo wakker maken, even in de tummytub en dan om 10.30 sinaspril vloeibaar (advies van mama de kinderverpleegkundige) en dan om 11 uur haar eerste prikjes! Zie er erg tegen op, mijn lieve meiske!
    Kim had btw gisteren ook 3x diarree... rijstewater door de fles gedaan (ouderwets tipje van de moeders) en nu hopen dat het over is!

Gaan jullie nog naar de 9 maanden beurs? Zo ja, misschien leuk om daar te meeten?

Liefs

12. Es85

Es85 Niet meer actief

Hey!

Goede tip van die sinaspril. Timo heeft al 2 keer inentingen gehad, maar was wel wat jengelig en zo na die tijd. Dus volgende keer doe ik dat ook maar!
    Hopelijk heeft Kim vandaag geen diarree meer!

Heel misschien ga ik ook naar de 9 maanden beurs, maar moet nog ff bekijken hoe of wat. Als ik ga vind ik het wel leuk om te meeten, maar dan moeten we ook nog maar net op dezelfde dag gaan haha!

Timo heeft vannacht ook van 23:00 tot 6:15 geslapen. Fijn hoor! Is nu net sinds half 10 weer wakker en ligt weer in de box. Hij krijgt volgens mij een beetje een vast ritme. Is vaak rond dit tijdstip even wakker. Dan rond een uur of 12 weer slapen tot een uur of 2 / half 3. Na de fles soms wakker/soms slapen. 's Avonds ook vaak nog een paar wakkere uurtjes. Gezellig hoor!

Vanochtend alweer vroeg aan de poets geweest hier! Kan ik nu weer ff genieten van een heerlijk kopje thee!

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Goede morgen dames!

Vreemd, ik krijg nu weer net pas een melding van de nieuwe berichten..

Het gaat hier iets beter! Demi heeft vanacht van 00.30 tot 04.00 geslapen. Daarna wakker tot 07.00 uur en toen geslapen tot 09.00 uur. Ik houd de ochtenden gewoon om rustig op te starten, we liggen nu ook nog in bed, haha.
    Eergister heb ik haar bij me in bed laten slapen (normaal naast me in de co-sleeper) en dat werkte ook wel. Eerst alle artikelen gelezen over "veilig samen slapen" uiteraard. Ze kwam echt max om de 2 uur en viel dan weer in slaap. Zo kon ik ook makkelijk een beetje dutten tussendoor.
    Gister ben ik lekker een dagje naar m'n ouders geweest. 's Avonds bij hun lekker in bad geweest, dat was wel even genieten! En Demi bleef wonderbaarlijk genoeg een poosje stil. :)
    En m'n moeder had heerlijk voor ons gekookt, echt even genieten zeg! 's Middags zijn we lekker op pad geweest. Demi in de draagzak, ze heeft heerlijk zitten dutten. Wat heb je een bekijks op straat/in winkels met een kleintje he?! Echt leuk!

Ragazza, 3,5 week ongesteld klinkt niet goed nee. Ben je al bij de ha geweest? Die mirgraine is ook vervelend zeg! Manlief heeft ook migraine (al vanaf z'n 9e ofzo) en heeft daar spuiten imigran voor.
    Oooh, spannend, Kim d'r eerste prikjes! Inderdaad slim om ze van te voren wat te geven. Ik doe dat de volgende keer ook gewoon. Die prikjes doen al pijn genoeg. Ik hoop dat ze er geen last van heeft en daarna lekker kan gaan slapen.
    Wanneer is die 9maanden beurs? Ik ben normaal nooit zo van de beurzen, maar meeten lijkt me wel heel leuk!

Hé, daar is Mick ook weer! :D
    Kan me voorstellen dat het wennen is om weer te werken. Als je een kindje krijgt leef je een poos in je eigen wereld, maar bij jullie is het natuurlijk helemaal anders gegaan, pittig hoor. Hoeveel uur in de week ga je werken als Rick naar het kdv mag?
    En wat heerlijk dat hij al een ritme heeft! Daar in zie je toch wel dat Rick al iets ouder is.

Miekje, ja ik geef inderdaad bv op verzoek. Ik lees erg veel op borstvoeding.com en op het borstvoedingsforum, daar zitten ook lactatiekundigen die advies geven. En daar wordt ook gezegd dat bv op verzoek het beste is. En ook liever geen fopspeen/pink.
    Ik wil nl ook graag volledige bv blijven geen en niet bijvoeden met kunstvoeding. Hier een artikel over pink/fopspeen gebruik.
    Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Zuigbehoefte, fopspeen, pink en duim

Jullie zullen me misschien allemaal eigenwijs vinden (en misschien ben ik dat ook wel), maar ondanks dat het zo zwaar is, doe ik het zoals ik het graag wil doen. En dat is niet altijd even makkelijk, maar is sta nog steeds voor 1000% achter mijn manier. :D

Ach, Tamara... Bij jou klinkt het erger dan hier hoor! Pittig hoor!
    Ik hoop dat de osteopaat wat voor Steyn kan betekenen!
    Je dacht dat Steyn ook KMA had toch? Loop je bij een dieetist daarvoor? En zo ja, hoe gaat dat?

Es, oooh, mannen af en toe..;):p
    Zo, eentje van de 12 is niet veel. En waren er wel meer van plan om thuis te bevallen?
    Heerlijk dat jullie ook een ritme beginnen te krijgen! Poetsen..? Oei, dat mag hier ook wel een keer gebeuren, haha. Ik merk dat dat echt de laatste prioriteit heeft. Demi komt als eerst daarna het koken (want ik moet wel voldoende vitamientjes binnen krijgen, anders trek ik het helemaal niet). Dit weekend hebben we niks gepland en gaan we het huis maar eens over handen nemen. :)

En hoe gaat het met:
    Minke en Thijs?
    Becx en Brannen?
    Miekiee en Romée?

En heeft mrsmiami ons verlaten? Hoop dat het met Anna-Sophie ook goed gaat!

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Pfff wat een bikkel is mijn dochter zeg, weet niet van wie ze dat heeft?!
    Tuurlijk moest ze even huilen met de 2 prikken, maar zodra we de kamer uitliepen keek ze lief rond en ligt nu lekker te slapen!!! Ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de dag gaat, maar nu al super trots op mijn meiske!

Volgens het protocol uit het ziekenhuis mocht ik Kim eenmalig al 135 mg paracetamol geven (gaat op gewicht). Ze raden daar idd de vloeibare van sinaspril aan, werkt sneller (half uur) dan een zetpil.

Kim heeft nog geen ontlasting gehad vandaag, dus denk dat de diarree over is (dan werkt de rijstewater dus echt!)

Lin, heerlijk om even verwend te worden bij je ouders! Hoop dat dat je weer even een oppeper heeft gegeven? Ja, stoer hè om met je kleine te lopen, ben dan zo trots! Veel mensen kijken dan in de wagen en zeggen altijd, "zo dat is nog een kleintje", haha!
    Gewoon lekker leven in het ritme van Demi hoor, en al lig je dan tot 16 uur in bed, lekker schijt aan hebben! En dat huishouden inderdaad gewoon lekker de boel laten! Denk jij eerst maar is aan je rust!

Ik heb de ha nog niet gebeld... hihi, ik ben niet zo van de dokter bellen eigenlijks... ik heb deze ochtend nog bijna niks gevloeid. Zaterdag moet ik weer starten met de pil en kijk het nog even aan tot maandag.

Ik ben ook niet zo heel erg van de beurzen,maar dit is misschien wel leuk? Het is van 16 t/m 20 februari in de rai. Ik zou alleen de 17e niet kunnen. Maar misschien is het leuker als we elkaar een keer willen ontmoeten om de kleintjes mee te nemen... Misschien een x in het voorjaar? Jullie zijn iig bij mij altijd welkom!

Zolang Kim slaapt ga ik maar is mijn school afmaken... wil 31/5 afstuderen.

Liefs

15. becx

becx Lid

12 jul 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier nog een beetje in hetzelfde dipje,
    bivakkeer nog altijd bij mijn ouders op de bank, met het kleintje,
    mijn andere kindjes zie ik dus maar heel weinig en dan nog wil hij me er eigenlijk niet mee alleen laten

Nu vind ik het belangrijk dat de kleintjes wel aan elkaar hechten, dus breng ik de jongste wel daar af en toe voor een nachtje.

Het kleintje maakt het op zich goed, hij is alleen zo vreselijk veel wakker en bezig. Rechtop zitten is zijn favoriete bezigheid en lekker spelen en lachen. Het is een heel vrolijk mannetje.

Eigenlijk volledig op de flesvoeding nu, alleen nog 2x per dag aan de borst voor het gevoel. Hij herkent me wel, maar niet aan mijn gezicht, gewoon aan de boobs. De eerste keer dat hij een nachtje weg was heeft hij de volgende dag alleen maar tegen me aan gelegen en aan mijn boezem gesnufeld.

Muziek luisteren kan hij vreselijk van genieten, maar dan moet ik wel draaien wat hij leuk vindt

@linnie, kan heel goed melk allergie zijn, mijn dochter spuugde alles onder als ik melk dronk, maar kaas en warme melk geen probleem. alleen gewoon melk zo.

moet weer even verder hier...
    xx

16. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Jeetje bexc, wat een afschuwelijke situatie voor jullie... poeh...
    Maar waarom wil hij jou niet alleen laten? Kunnen jullie nog wel redelijk praten? Kan je niet een urgentie krijgen op een eigen flatje?
    Wel fijn dat de kleine er weinig van mee krijgt en lekker vrolijk is. Dat zal jou ook veel energie en moed geven!
    Geniet lekker van je kereltje!!!

17. Es85

Es85 Niet meer actief

Linnie, als jij dr achter staat zoals je het doet dan is het ook helemaal goed! Volgens mij is dat het allerbelangrijkst! Je moet je er zelf goed bij voelen! You go girl!

Ragazza, zielig he die prikjes??? Timo zal er zo onderhand aan gewend moeten zijn. Hij krijgt ook nog eens iedere maand een prik voor een onderzoek naar injecties tegen het RS virus bij te vroeggeboren kinderen. Vind ik aan de ene kant zooo zielig! Maar aan de andere kant kan je er misschien wel weer andere kinderen mee helpen. Dat hou ik dan maar in t achterhoofd.

Misschien komt bij mij de nesteldrang wel achteraf.... Net de ramen aan de achterkant maar ff gelapt. Dat doe ik anders nooit hihi!

18. Es85

Es85 Niet meer actief

Becx, wat een nare situatie zeg! Hoe is de verstandhouding met hem dan?? Pfff lijkt me erg zwaar! Fijn dat de kleine het zo goed doet!

19. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    we kunnen woensdag gelukkig naar de osteopaat toe.

ik hoop echt dat hij wat kan doen voor steyn.

hij ligt nu eindelijk ff te slapen,dus ff mijn handen vrij.

ik dacht(eigenlijk meer de kinderarts)dat het wel eens een kma kon zijn.

maar ik merk niet zoveel verschil tussen de borst en de fles.

bij beide heeft hij heel vel last van kramp,maar hij lijkt wel iets rustiger na de fles.

ik drink nu sowieso geen melk,maar heb echt idee dat het meer is,andere stoffen waar hij niet tegen niet,dus niet alleen de koemelk.

op de duur dronk ik alleen nog maar bouilion,en nog was het heel erg krampen.

het lijkt echt of voedingen in het algemeen niet goed vallen bij steyn.

ik heb wel besloten,om sowieso tot woensdag door te gaan met borstvoeding.

als daarna blijkt,dat het echt een overgevoeligheid is voor meerdere dingen,dan is het toch wel beter om te stoppen denk ik met de borstvoeding.

maar we wachten eerst woensdag ff af.

20. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Net terug van het CB....derde ronde prikjes. Blijft zielig hoor. Rick was super vrolijk...ook in de tijd dat we nog wat extra moesten wachten(ze lopen altijd uit) en dan opeens die prikken....echt huilen!

Maar goed...voorlopig is hij hier even vanaf. Volgens mij nu pas weer bij 9 maanden.
    Wel krijgt hij nog 1x per maand een inenting tegen het RS virus, maar die is niet zo erg.

Nu ligt ie lekker te pitten....even bijkomen! :D

@ Linie...als Rick naar het kdv gaat, dan ga ik 3 dagen werken en dan 1x in de maand een werkweekend. Volgens mij is dat wel te doen...maar de tijd zal het leren..Voorlopig heb ik nog ruim een jaar 1 dag per week ouderschapsverlof. Dus hoef nog geen keuze te maken of ik wel/niet parttime ga werken, qua uren dan....want met die ouderschapsverlof ben ik feitelijk wel parttime aanwezig. Lekker hoor!! :D

Verder gaat alles wel goed hier volgens mij met alle jongemannetjes en jongedametjes!

Iedereen heeft volgens mij al aardig z'n draai gevonden.

Nou ladies...fijn weekend!

Deel Deze Pagina