Lieve Ragazza, ik heb foto´s van je gezien op hyves en daar zit helemaal niks lelijks aan. Echt waar niet. En bovendien heeft je vriend groot gelijk! Ik ben geen maatstaf, ben altijd slank en dun geweest. Tegenwoordig gelukkig slank ipv dun zoals vroeger. Wij kennen hier die nagym niet en babymassage is hier ook niet. Vind ik wel jammer. Heb van een collega van mijn moeder wel een boekwerk gekregen over babymassage, dus ik zou zelf aan de slag kunnen. Maar iets weerhoudt me telkens. Was ook graag gaan babyzwemmen, maar volgens mij is dat hier ook niet.
Hey meiden! @ Linnie, wat superfijn dat Demi zo goed heeft geslapen vannacht! Daar kan je dan zo van opknappen he! Hopelijk zet deze trend zich door en ga je meer van dit soort nachten krijgen! Het gaat toch langzaam wel echt de goede kant op bij jullie, fijn! @ Minke, kan me voorstellen dat het voor jullie raar is dat de meesten 'zomaar' zwanger raken. Maar inderdaad zoals Ragazza al zei, super dat het zo ook kan! @ Ragazza, die kilo's gaan eraf hoor! Komt helemaal goed! Hier willen de laatste kilo's ook niet zo. Ik probeer wel echt op mijn eten te letten, maar er zijn zoveel lekkere dingen......... Gisteren mijn nieuwe contract getekend...22 feb weer beginnen! Gek idee, maar ook wel weer fijn denk ik. Al zal het de eerste weken wel heel raar zijn om ineens 3 dagen in de week van huis te zijn!
Pff, ik zie zo op tegen weer werken, bah! Als ik in juni mijn diploma heb en het financieel mogelijk is ga ik 16 uur werken. Ik zou best fulltime moeder/huisvrouw kunnen zijn!
O nee, ik kan echt niet fulltime moeder en huisvrouw zijn! Ik heb mijn werk wel nodig. Al vind ik het heerlijk om met Timo bezig te zijn hoor! Maar ik denk dat ik er nog meer kan genieten als ik daarnaast ook mijn eigen ding heb. Fijn dat het nu aftellen is tot je je diploma hebt!
hey meiden. nou we zijn weer terug uit het ziekenhuis!!!. steyn dronk dus niet meer. komt door het rs-virus. hij was gewoon te moe om goed te drinken. we waren net 2 dagen thuis,en toen moesten we weer terug. hij heeft bijna een week aan de sonde gelegen. hij dronk nog maar tussen de 30 en de 50cc. mijn borstvoeding is helemaal terug gelopen,en ik weet niet,of ik dit nog terug op peil krijg. er komt nu net 100cc uit,en dan moet ik beide borsten kolven. steyn drinkt nu dus borst+fles.maar ik krijg dus geen vooraadje opgebouwd. dus soms heb ik echt te weinig voor hem. nu maar ff kijken hoe het thuis gaat. anders is het einde borstvoeding.
Hoi Tamara, poeh wat een verhaal! Wat ontzettend zielig voor je kleine ventje! Gaat het nu wel een beetje beter met hemen drinkt hij nu zelf wel beter? Sterkte!!!
hij drinkt nu ongeveer 50cc uit de borst,en dan geeft ik geklofte melk met de fles bij. soms moet ik flesvoeding geven,omdat mijn melk echt erg was terug gelopen. nu lijkt het weer beter sinds ik vandaag thuis ben gekomen,en ik hem vaker aan de borst leg,omdat hij nu ook vaker wil drinken. hoop dat de borstvoeding nog goed opgang komt. ik ben trouwens wel heel blij met onze stagiarhuisarts. hij heeft echt ff moeite moeten doen om de kinderarts zover te krijgen,dat we weer langs konden komen. de kinderarts dacht dat wel meeviel. totdat hij zelf de luier van steyn woog,en die maar 30gr zwaarder was,dan een lege luier. en hij had deze luier al bijna 5 uur aan. hij vondt steyn er niet ziek uit zien. vondt ik ook niet,maar hij was wel veel slapper. liet zijn hoofje iedere keer hangen,en zijn beentjes en armpjes liet hij hangen. ook sliep hij heel erg veel. kwam nog maar om de 6 uur voor een voeding. zijn handjes en voetjes waren ijskoud. dus ik wist dat het niet goed ging. gelukkig heeft steyn wel heel wat reserve,maar hij bleef afvallen. gelukkig weegt hij 6720 op dit moment,maar na 4 dagen woog hij nog maar 6400. dus hij zat echt aan zijn reserve. maar ik heb wel het idee dat hij al beter drinkt. gelukkig lacht en brabbelt hij er wer vrolijk op los,want ook dat deed hij niet meer.
Ach...Tamara, wat is dat schrikken zeg!! Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg... Ik heb net even zitten lezen op internet over het rs virus, bah, wat naar zeg! Ik hoop voor je dat het lukt om hem lekker vaak aan te leggen en dat de bv weer goed op gang komt. Geef hem maar een dikke knuf!!
Tamara, complimenten voor het doorzetten hoor! Echt je eigen instinct gevolgd, heel knap gedaan. Nu heb je natuurlijk al wat ervaring met 5 kids, maar toch. En een goede huisarts waar je vertrouwen in hebt is ook heel prettig natuurlijk. Fijn dat je bv weer wat op gang komt. Is toch wel het beste, maar als t niet anders kan is flesvoeding natuurlijk ook prima. Wel goed dat t weer wat op gang komt. Is toch niks heerlijker dan zelf voeden!!! xx
Hey meiden! Daar ben ik ook weer ff....net ff alles bijgelezen. Ben na veel dagen werk(werkweekend) weer ff dagje vrij. Merk dat ik hier steeds minder te melden heb. Ik blijf jullie wel volgen maar ik merk dat ik steeds meer klaar ben met het forum...voorlopig. Misschien dat het bij nr 2 weer gaat kriebelen. Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid en alle leuke berichtjes. Geniet van al jullie wondertjes!~ En wie weet tot een andere keer op dit forum!
Hey Mick! Wat jammer dat je ons "verlaat". Maar het is wel te begrijpen! Mocht je toch nog een keer even je verhaal kwijt willen, zowel leuke als moeilijke dingen, dan ben je van harte welkom! Ik wil jou ook bedanken voor je gezelligheid. En wie weet tot ziens! Geef Rick maar een hele dikke knuffel! Ik wens jou, Mickman en Rick heel veel geluk! Groetjes, Linda
Mick, jij ook bedankt voor alle leuke berichtjes! Jammer dat je niet meer mee schrijft straks, maar wel begrijpelijk hoor! En net wat Linnie zegt: als je zin hebt kom je gerust nog een keertje langs! Hier zoiets schattigs, manlief wilde Timo naar bed brengen, maar die wilde niet goed slapen. Is hij samen met hem in ons bed gaan liggen om hem rustig te krijgen. Kom ik na het boodschappen doen thuis, liggen ze samen te slapen in ons bed! aaaaaah! Wel niet de bedoeling, maar ach laat ze nu maar lekker liggen. Dat betekent ook dat ik een lekker avondje voor mezelf heb nu!
Mick, veel geluk voor de toekomst met je mooie mannetje. Wie weet spreken we elkaar nog is! Ik zat te denken, omdat we nu zo'n klein clubje zijn en elkaar allemaal op hyves hebben, kunnen we ook een hyves-site maken en daar verder kletsen? Aangezien dit toch openbaar is en we het daar alleen voor ons kunnen houden? Ik zit namelijk meer op hyves dan hier... Ideetje of toch niks voor jullie?
Ragazza, ik vind het een goed plan hoor! Weet jij hoe je zo iets maakt (als de rest het ook wilt)? Jeetje zeg... Overbuurmeisje is zwanger en ze heeft zwangerschapsvergiftiging, kindje wordt waarschijnlijk snel gehaald en ze is pas 29 weken zwanger... Echt erg... Ze heeft de eerste tijd van de zwangerschap geblowd en is de hele zwangerschap super veel blijven roken.. Ik weet niet of die dingen verband hebben met elkaar, maar ik word er erg verdrietig van... Ik begin trouwens een beetje grieperig te worden. Bah! Hoop niet dat het doorzet. Is Kim al aan de betere hand, Ragazza?
@ Ragazza, ik vind het ook een goed idee! Bah, naar verhaal Linnie. Weet ook niet of het samenhangt, maar dat hoeft natuurlijk niet. Hoop dat het kindje het in ieder geval goed gaat doen! Spannende tijd daar! Hopelijk wordt je trouwens niet echt ziek, maar het heerst wel echt! Timo ligt sinds gisteren regelmatig onder de baby gym, vindt het erg interessant. Leuk om te zien!
Ik zal er straks 1 aanmaken en jullie allemaal een link sturen. Lig nu even lekker in bed tv te kijken, Kim slaapt! Met haar verkoudheid gaat het beter, alleen dronk ze niet goed. Ben nu aan het kijken of het aan haar verkoudheid ligt (geef paracetamol) misschien heeft ze wel oorpijn? En anders is het misschien de voeding... Even het weekend afwachten. T
Het heerst wel heel erg lin, rustig aan doen dus! Wat naar voor buurmeisje, hopelijk kunnen ze het nog even rekken. Tot laters!
he dames, ik ben hier sinds 18januari niet meer geweest..... best druk nu manlief weer werkt en 's avonds ook geen puf om uitgebreid te pcen..... gaat verder prima, sofie groeit lekker en is druk met lachen en kletsen, ze kan dr hoofd ook al beetje optillen en vasthouden als ze op dr buik ligt. zelf heb ik nu nog maand verlof...gaat echt snel voorbij, zal wel flink wennen zijn om weer te gaan werken, heb wel besloten om te gaan stoppen met bv straks want kolven op mn werk zie ik niet zitten, heb daarvoor geen rust genoeg in m,n lijf,maar na 4 maanden vind ik dat best netjes! ik denk dat ik jullie meer op de hyves zal spreken want kom daar iets sneller iedereen veel liefde, geluk en plezier met onze kleine prinsen en prinsessen! liefs miek