Is 1 positieve test genoeg?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door liefde1978, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Is 1 positieve test genoeg? Of kan je nog voor de gek gehouden zijn. Ik heb een test van Clear Blue gedaan en een kruis gekregen. Nu vraag ik me toch af of ik er nog eentje moet doen? en nu ik toch aan het schrijven ben - zou je het meteen aan je ouders en schoonouders vertellen? Het ligt namelijk echt op het puntje van mijn tong omdat ik weet dat bijvoorbeeld mijn vader en moeder door het dolle heen zullen zijn....

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D
    als de test positief aangeeft kun je er vanuit gaan dat het echt raak is ;)

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Bedankt! Ik vind het gewoon zoooo raar... En je leest hier ook verhalen van mensen die bij een tweede test ineens negatief kregen, dus dan ga je toch weer twijfelen. Ben wel echt blij met dit forum. Kan ik er wat meer aan wennen en lees je tenminste over bijna alles dat je 'niet de enige' bent...

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    positief is positief maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook 3 :oops: heb gedaan hoor

gefeliciteerd meis!

5. melanie88

melanie88 Lid

4 feb 2009
    57
    0
    0
    Ik heb er ook 3 gedaan :p Maar 1 was genoeg geweest volgens de verloskundige :D
    Gefeliciteerd!

6. Maia

Maia Niet meer actief

Gefeliciteerd!

dan ben ik wel heel erg want ik heb inmiddels al 8 testen gedaan.. toevallig vandaag nog een :oops:

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gefeliciteerd!;)
    Ik heb vanmiddag een test gedaan, en daar was een heeel onduidelijk ( maar hij was er wel! ) roze lijntje te zien!
    Super blij het aan mijn vriend laten zien, maar die zag het niet:S..
    Dus ik heb hem een paar keer weggelegt en weer gekeken, maar ik zag het toch echt!:|
    Kan dit wel?
    En wanneer is het verstandig om nog een test te doen?
    Alvst bedankt!

xLeonie

8. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik was voor mijn werk een week weg, maar jeetje wat grappig om te horen dat iedereen toch nog meer testen doet. Ik heb er zelf vandaag ook weer eentje gedaan van een ander merk. Ze zeiden op de verpakking dat het na vijf minuten zichtbaar zou moeten zijn - nou na 1 seconde was het streepje er al. Ik denk ook dat ik de symptomen nu begin te voelen. Pijnlijke borsten, maagzuur, niet misselijk als van overgeven maar toch niet helemaal ok. etc. Echt heel spannend! Iedereen van harte gefeliciteerd die ook zwanger is!

9. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Dus voor Leonie, als je er nog niet achter bent, gewoon een test van een ander merk kopen :)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha ! Jaa ik heb er daarna nog 20 gedaan;) En die waren allemaal positief! Toch nog even een clear blue digital gekocht, en ja hoor! Zo zwanger als maar kan!:D
    Ik voel alleen zoveel verschillende dingen in mijn buik dat ik me elke keer zorgen maak of het wel goed is.. Word er gek van! Kan er zo niet van genieten! Maargoed.. zal toch doormoeten want k heb 7 april pas eerste echo!
    Maar iig bedankt voor de reactie nog!;)

11. Lettie

Lettie Lid

13 jan 2009
    57
    0
    0
    Volgens mij ben zo'n beetje de enige die maar 1 test heeft gedaan... Ze zijn zo betrouwbaar en de test was duidelijk.

Goh, ben benieuwd wat het record aantal testen doen is...

12. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    1 positieve test is meer als genoeg! :)

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gefeliciteerd, raar je, je kan het niet geloven.
    Ik heb 25 testen gedaan en nog wou ik het niet geloven, onze kleine hummel ligt hier nu in de box te genieten.

14. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    uhm zou ik dan de kroon spannen? heb er minimaal 30 gedaan en zelfs 3 digitale.. :oops:

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Een test is voldoende hoor! Gefeliciteerd!

16. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Proficiat, 1 test is wel voldoende hoor. Ik heb er ook maar 1 gedaan en er zat wel degelijk een buikbewoner in mijn buik de afgelopen echo.

Liefs Stephanie

17. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

20 aug 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    van harte gefeliciteerd!
    i.p moet 1 test voldoende zijn. Heb gisteren ook 1 test gedaan van clearblue en het was een dikke kruis!
    EN de vorige keer was het ook heel duidelijk

Wij hebben gisteren meteen onze ouders en schoonouders gebeld, hadden we de orige keer ook gedaan, toen is het alleen niet goed gegaan, maar was wel blij dat mn ouders en schoonouders het wisten.
    Het enige is dat mn schoonmoeder blij is maar nog niet feliciteerd dit doet ze als ik de 12wk voorbij ben.

Het liefst wil ik het iedereen vertellen, dit ook omdat de vorige keer veel mensen het niet wisten en toen het met 9wk niet goed bleek te zijn vond ik het erg moeilijk dat sommige vrienden het helemaal niet wisten.
    Dus wij zitten nog in dubio, waaarschijnlijk als de 1e echo goed is gaan we het vertellen.

he meis veel geluk en succes en geniet van je zwangerschap

18. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben ook maar 1x een test gedaan! Vanmorgen zei mij vriend moet we niet nog een keer testen? Mijn lichaam is al aan het veranderen en ik voel gewoon dat ik zwanger ben.

Gefeliciteerd!

19. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Hallo,

Ik heb vanmorgen een tweede test gedaan en het streepje was iets lichter als de dag daarvoor. Maar hij zat er wel, toch maakt het mij onzeker omdat ik eigenlijk geen symptomen heb. Alleen een beetje moe af en toe....
    Vind het zo spannend...

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd!

20. nicci86

nicci86 Lid

19 jan 2009
    50
    0
    0
    1 test is voldoende positief is positief maarre heb er zelf ook vijf gedaan geloofde het toen eigenlijk nog steeds niet.
    Werd voor mij pas echt toen ik bij 8 weken de echo had en een kloppend hartje zag en hoorde dat alles goed is.

Deel Deze Pagina