Beste allen, Bij deze stel ik mij even voor op dit mooie forum, mijn naam is Veritas (pseudoniem) en ik ben een man van 25 jaar. De reden dat ik mij heb geregistreerd op dit forum is omdat ik graag wil leren en nog meer leren. Mijn partner en ik hebben namelijk deze week besloten dat "de pil" verleden tijd is vanaf gisteren. Oftewel, we gaan ervoor! Groetjes, Veritas
Hoi Veritas. Leuk, een man op het forum. Ik zou zeggen: leer en leer nog meer. Groetjes Vlinderbloem (ook niet mijn echte naam hoor. )
Ik begon me al langzaam af te denken, of ik nog enige (actieve) man was op dit forum. Maar er zijn er nog meer!!!!! Heel veel succes... en hopelijk wil je ook lid worden bij de club voor de mennekes..... http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/mannen-onder.html Groet.....
Bedankt allemaal voor het warme welkom. @Dinh Nou, ik ben dan de 2e En uiteraard lid geworden van de club. Op de een of andere manier gieren de zenuwen mij door het lijf, ik vind het allemaal hartstikke spannend en mooi.
Leuk.... het hoeft nu nog niet spannend te zijn / worden. Pas als ze over tijd is. Eerst moet je nog eens kijken wat de cyclus gaat worden, daarna kun je eens kijken wanneer je feest moet gaan vieren, om het eitje te bevruchten.
De zenuwen/spannend-gevoel is meer omdat we het besluit hebben genomen. Maar laten we het erop houden dat ik er gewoon heel veel zin in heb! In ALLES!
Welkom Veritas. Boondock saints fan? Of gewoon een originele nickname? @dinh... ik wist niet dat je een man bent! Wahaha!
Wat ontzettend leuk! Eindelijk weer een man met ballen die zich tussen de vrouwen durft te voegen veel plezier hier!!!