Ik heb mijn eten op. Oke hier zijn ze dan ... Naar aanleiding van dit topic Genante Grappige vragen ( bekend van vroeger ) hier de vragen En zie het als iets luchtigs he, dus niet elkaar afkatten als iemand iets anders zegt dan dat jij zegt Vraag 1 : Peuter jij wel eens in je neus ? Ja Zo ja, eet je het dan ook op ? Weleens , niet altijd. En ook alleen als ik alleen thuis ben, niet met anderen erbij. Vraag 2 : Laat jij in het bijzijn van je partner scheten ? Ja, waarom niet? En wapper ook graag even met de dekens als het in bed gebeurd, zodat hij ook lekker mee kan genieten. Vraag 3 : Laat jij in het bijzijn van je partner boeren ? Ja hoor, dat doet meneer ook altijd. Ook op commando, als ik zeg: "Laat eens een boer" dan doet hij dat direct. En kan ook het hele alfabet boeren. Vraag 4 : Plas jij tijdens het douchen ? Weleens gedaan, maar bijna nooit. Doe altijd even een plas op de wc voordat ik ga douchen. Vraag 5 : Krabbel jij wel eens aan je anus ? Nee dat nooit. Zo ja, heb je wel eens daarna aan je vinger geroken ? nvt Vraag 6 : Gebruiken jij en je partner wel eens elkaars tandenborstel? Nee, dat vind ik echt smerig. Vraag 7 : Peuter jij wel eens in je navel en ruik je er dan aan ? Ja hoor. Heb je zelf nog een leuke vraag ? stel ze dan