Aangezien ik een beetje achterloop met fotoalbums maken en ik er nu iets meer tijd voor heb, wil ik dit weer op gaan pakken. Maar waar? Ik zoek een website waar je mooie fotoalbums kan maken met behulp van een niet al te moeilijk bewerkingsprogramma. Waar hebben jullie goede ervaringen mee, zowel qua bewerkingsprogramma's als albums als fotokwaliteit? Ik lees jullie tips graag!
Ik maak gebruik van albelli. Je kan daar standaard indelingen gebruiken, maar ook je eigen indelingen maken en opslaan, zodat je die later nog eens kan gebruiken. Uitgebreid bewerken van foto’s doe ik zelf niet, hoogstens foto’s eens bijsnijden. Ik ben zelf erg tevreden hierover. En mijn belangrijkste tip: begin gewoon! Ik kan dit altijd zo uitstellen, maar als ik eenmaal bezig ben is het alleen maar leuk en heb je na afloop ook een mooie herinnering.
Ik gebruik smartphoto (was eerst webrpint). Erg tevreden over. Ik doe altijd een eigen design, maar je kunt ook genoeg voorgeprogrammeerde designs kiezen en alles al laten vullen.
Hier vorige maand begonnen, loop 7 jaar achter. Ik maak ze ook met Albelli, wel een werk hoor, maar het resultaat is leuk. Ik heb er nu 2 zelf gevuld, maar je kan het ook automatisch vullen. Ik maak per leeftijd een klein boekje.
Profotonet! Ik ben fotograaf en dit is echt veruit de beste voor consumenten. Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering. Ik bestel voor prive altijd op het lustre papier en dan de boekjes met linnen kaft. Dan heb je echt een leuk boekje voor een prima prijs.
Mijn trouwalbum heb ik in profotonet gemaakt, super mooi resultaat. De albums van de kinderen heb ik bij Albelli gemaakt, ik kies wel altijd voor platliggende bladen, het resultaat is ook heel mooi. Profotonet vind ik wel het allermooiste, daar bestaat je ook voor. Voor mij dus albelli, vooral als je besteld tijdens een mooie actie.
Erg tevreden met albelli ! Meld je aan voor de nieuwsbrief, dan mis je mooie acties niet. En op Facebook heb je de albelliclub. Daar vind je erg veel inspiratie hoe je mooie een boek kan vullen
Voorheen webprint, nu gebruik ik altijd fotofabriek. Tevreden over kwaliteit en prijs. Je kan ze ook klaarzetten en dan lagen printen als er aanbiedingen zijn.