Die trollen doen het iig wel goed. Ze willen aandacht en die krijgen ze hier volop. Zo veel zelfs dat ze na niet meer actief te zijn maandelijks hier nog besproken worden. Goed werk dus
Is er een negeerknop dan? Weet/wist er niks van en heb dus niemand op negeren gedrukt. En áls ik iemand hier wil negeren scroll ik gewoon door en lees hetgeen zij/hij gepost heeft gewoon niet.
Ja, ik ook. Maar ik zou niet weten waarom iemand alleen voor het openen van dergelijke vreemde topics aanwezig was op ZP. Het was niet zo alsof ze voor de rest een actief lid was, of volop in andere topics reageerde. Dat doet me denken dat het account puur gemaakt was om te rellen. Toen AvdK net een dag of twee in de lucht was, meldde iemand zich aan met dezelfde manier van schrijven, met een topic dat we direct verwijderd hebben vanwege ongepaste inhoud. Aangezien Cat toen al een tijdje geen topic meer had gehad op ZP, vond ik dat best opmerkelijk en voelde ik mij gesterkt in het vermoeden dat het een ZP-lid was dat gewoon wilde trollen.
Dit was inderdaad Cat, kan niet anders. Ik heb het bericht destijds ook gelezen, maar voordat ik kon reageren was het topic al verwijderd.
Dat was ik alweer helemaal vergeten. Het is dat jij dit nu zegt. Maar dan weet ik 100% zeker dat je gelijk hebt.
Oh, sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb het over een andere website waarvan de afkorting AvdK is, ik refereer niet naar het lid AvdK.