Je bedoelt hier op zp? Nou, het lijkt er wel op ja. Maar het is wel grappig, want vooral 1 van de twee kan ik in het ene topic haast wel schieten en heeft de ander zo nu en dan nog eens berichtje waarvan ik denk: zit wat in.. terwijl het in een ander topic weer precies andersom is Weet even niet 100% zeker meer wie jij genegeerd hebt maar volgens mij is dat er dan weer 1 die ik in datzelfde topic ook wel schieten kon ja. Kortom: wat mij betreft solliciteren er de afgelopen maanden een stuk of 3-4 naar
Sommige zou ik echt willen negeren. Openen voor elke scheet een topic, reageren zelf met de meest onzinnige dingen en o o o, wat is hun leventje toch perfect. Anderen die constant commentaar op anderen hebben, jemig; leef en laat leven. Bevalt het niet, scroll lekker door en troll lekker elders. Ben bang dat als ik die knop ga gebruiken ik moeilijk topics kan lezen. Ben eerlijk, scheelt dat er een hoop ‘weg’ zijn met dat kinderachtige gedoe maanden geleden. Lekker je eigen site beginnen... pfff ruimde lekker op toen.
Leuk compliment! Kon ik maar zo lekker koken haha. Edit; valt me nu pas op dat onze avatars op elkaar lijken. Houde we lekker zo hè @Adje
Blijkbaar wel en de meerderheid is hier niet weg geweest hoor maar doet gewoon En En..., en dat mag gewoon hoor!
Oh, het gaat/ging wederom over het stokpaardje. Dat had ik gemist. Ik ben nooit helemaal weggeweest, maar nog immer eveneens erg happy op het 'andere forum'. Soms wil je eens van twee walletjes kunnen snoepen. Gelukkig mag dat gewoon in forumland...
Ik negeer alleen mensen in RL Hier op de site lees ik er overheen of lach ik er smakelijk om.. want echt sommige maken zich soms flink belachelijk maar dat hebben ze zelf dan niet door ofzo
Ik heb zo'n vermoeden dat ik bij iemand anders op de negeerknop sta. Heb van de week iets gezegd wat niet in goede aarde is gevallen. Sinds dien negeert ze me volledig