Wel als ik je quote Hier geen knop nodig om mensen te negeren. Ben ik ook veel te nieuwsgierig voor en bij een quote lees je het dus alsnog
0. Sommige leden vind ik de ene keer zo irritant/stom/onuitstaanbaar dat ik de negeeroptie aan het overwegen ben. Maar in een ander topic kan ik het soms weer compleet met ze eens zijn. Dus tja, uiteindelijk doe ik het zonder leden op de negeerstand te zetten.
Is dat zo? Of zie je dan ook geen tekst? En als je via zoeken berichten van diegene wil lezen dan. Kan dat wel nog?
Ja, als je met elkaar in gesprek gaat, ga je elkaars verschillen gewoon accepteren. En soms zelfs waarderen
Dat heb ik toen wel door gehad. Laatst hadden wij het kort nog ergens over, ik denk dat het in dit geval dus aan mij lag en niet aan jou. Mijn zwaktebod dus. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer op je negeer lijst sta want ik ben je echt oprecht gaan waarderen.
0,0. Ik kan het me van sommigen hier wel voorstellen als ik zie hoe er soms op elkaar gereageerd word.
In al die jaren die ik hier zit nooit gebruikt, ik wist ook niet van het bestaan af. Ik zal zelf behoorlijk vaak onder die knop gezeten hebben denk ik
Ik heb niemand op de negeerknop. Ik weet wel waar die bestaat, maar niet waar ik hem kan vinden. Al heb ik dat denk ik zo gevonden als ik de behoefte heb iemand erop te zetten. Ik denk dat ik zelf niet genoeg reageer om bij iemand anders op de negeerknop te zijn gekomen. Hoewel toen met de hele forumrel kan ik me wel voorstellen dat mensen mij misschien irritant gevonden hebben. Ik zou het in ieder geval wel graag willen weten als iemand me wel negeert. Voor wat er eerder al genoemd is, om nog eens objectief naar mijn eigen manier van reageren te kijken.
Jeetje, dat iedereen weet wie wie was in een vorig leven of 3 accounts terug! Ik kan eigenlijk weinig namen noemen die altijd irritant of grappig of informatie oid waren. Ik zie wel namen steeds terugkomen en weet dan nog net op wat voor soort topics er vaak gereageerd werd, maar verder... Heb het ook nooit door als iemand z’n avatar veranderd heeft. Ik heb dan ook al 10 jaar hetzelfde account, met hetzelfde plaatje. Lekker overzichtelijk, voor als iemand mij op de negeer wil zetten
Eigenlijk op enkele na iedereen... Nee geintje...ik heb niemand onder de negeerknop weet dat ie bestaat maar zou niet eens weten waar ik hem kan vinden
Je kan gewoon op diegene reageren volgens mij. Overbodig is het imo niet want ik zie niet meer ongevraagd berichtjes van haar. Ik kan er nu voor kiezen om het wel of niet te lezen en dat vind ik juist fijn. En soms lees ik het wel hoor want dan gaat het over iets neutraals bijv. , maar als ik zie dat er genegeerde berichten staan in bepaalde discussies dan weet ik dat ik ze niet moet gaan lezen want ze verpest dan gegarandeerd m'n humeur
Ik had er wel op gehoopt eerlijk gezegt. Genoeg gerel en gekat voorbij zien komen de laatste weken. Laten we mooi eens allemaal zien dat dit soort onderwerpen ook normaal als volwassen vrouwen besproken kunnen worden.
Ik ben ook slecht in namen. Herken leden juist aan avatar. Maar heb ook weleens gelezen dat mensen leden weer herkennen aan onderschrift.
Niemand. Geen reden toe zo erg is het nou ook weer niet. Als ik iets of iemand niet wil lezen scroll ik wel door.
Niemand. Als iemand vervelende reacties geeft dan ga ik er gewoon niet op in. Net als in het echte leven.