Een vroege conclusie na een uurtje stemmen laat wel zien dat de negeerknop een stuk minder gerbuikt word dan ik dacht. Ik had echt een hoger percentage verwacht.
Ze is weer lid (niet meer als lloorrtt) maar lang niet zo actief als voorheen helaas. Ik hoop stiekem dat dat wel weer gebeurt eerlijk gezegt want ze heeft zoveel humor en is echt een hele leuke lieve wijze vrouw.
Ik kan me best voorstellen dat ik bij iemand onder de negeerknop zit. Maar die krijgen dit niet te lezen, dus ben bang dat ik er nooit achter zal komen
De negeerknop gebruik ik niet. Ik negeer mensen liever recht in hun gezicht. Ik lees meestal toch niet de namen van de schrijvers van berichten, om heel eerlijk te zijn. Ik lees heus wel eens irritante berichten, maar aangezien mij dan toch niet opvalt dat het steeds dezelfde persoon is, heb ik niet dat ik bepaalde leden irritant vind. Dus ook geen behoefte aan een negeerknop.
Nee, juist de meest irritante zijn voor mij vaak heel interessant. Je leert een hoop van jezelf. Want waarom raak ik geïrriteerd? Of waarom vind ik het vooral grappig? Hoe reageren andere leden erop? Kan ik voorspellen wie er vol op ingaan? Kan ik iemand op andere gedachten brengen, milder stemmen, iets leren, kan ik van die ander leren? Ik zou het niet willen missen.
Ik moet hier zo om lachen. Ik heb wel eens bij reacties dat ik denk: ‘Ysa, niet reageren. Niet reageren.’ Te laat. En dan denk ik daarna mensen zullen vast wel denken, hebben we haar weer natuurlijk moet ze daar weer op reageren.
Ik niet. Ik denk wel dat er een handjevol mensen zijn die mijn wellicht op de negeerlijst willen hebben.
Volgens mij was jij voor mij 1 van de weinigen die ik in het begin toen ik hier net kwam idd. niet goed kon hebben zo nu en dan. Maar toen ben ik gewoon de topics gaan ontwijken waar jij en andere irritantjes (niet dat ik je nu nog zo zie hoor) vaak kwamen en toen ik zelf goed en wel bekoeld was ging ik weer wat vaker de topics bezoeken. Ik weet alleen niet meer precies waarom dat zo was dat ik dat toen zo voelde.
Ik heb een iemand genegeerd. Die was net lid en reageerde op elk onderwerp met nare aannames en veroordeling. Niet eens mijn berichten, maar ik was er al snel klaar mee. Ik dacht dat ze snel weg zou zijn, maar merkte laatst dat ze er nog is. Misschien moet ik het een tweede kans geven.
Tot nu toe nog niemand op de negeerlijst gezet maar ik heb wel 2 personen genomineerd. Ze duiken telkens samen op en gaan dan op elkaar reageren met dingen die ze spottend over mij zeggen, bloedirritant. Vaak gaat het niet eens meer over iets wat ik in dat topic heb gezegd maar over iets van een ander topic wat ze dan erbij halen. Bij het eerstvolgende ergernisje gaan ze erop.
Ik heb hem nooit gebruikt. 1x de neiging gehad om te gebruiken omdat ik de "leugens" zat was en ik me bleef irriteren aan de onwaarheden die in andere topics werden verteld. Maar later bedacht ik me dat er ergere dingen zijn dan iemand die online dit soort onwaarheden verteld (de waardheid verdraaid naar haar hand), dus waar maak ik me druk om. En daarom dus bewust die button niet gebruikt
Ja 2 personen Maar als iemand veel reageert is het heel irritant Redenen ga ik niet noemen, voelt als zwartmaken
Niemand. Ten eerste blokkeer ik mensen vanuit principe niet. Ik erger me er bijvoorbeeld dood aan wanneer iemand heel laf na het blokkeren van een lid nog even wat trappen na gaat geven. Dat is mij wel eens overkomen op een ander Autisme forum waar ik en partner beiden lid van zijn. Dat gaf iemand met veel bombarie aan mij te blokkeren omdat ze mij maar een irritant mens vonden (ik schijn nogal bot en empathieloos over te komen) en mij voor blokkeren voor de rust , om elders hun beklag of zelfs een topic over mij te openen. Dat vind ik zo laf en hypocriet. Tevens ben ik veel te nieuwsgierig van aard om mensen te blokkeren. Ik zou iemand niet lang in de blok hebben staan Haha