1 persoon op de negeer. Ik ergerde me kapot aan haar. Altijd maar die ene uitzondering erbij halen en maar zuigen en maar zuigen. Kan ik niet tegen. Ik zit thuis met een burn out en ik moest alles maar gaan verklaren waarom. Nee, wilde het leuk houden dus weg ermee. Er was er nog 1 een die op de nominatie stond. En ineens reageerde ze zo positief op een topic van mij. Had ik niet verwacht. Sindsdien lees ik haar reacties ook net een andere blik. En denk ik dat ik haar i n het echt ook zo mogen. Dus 1 op de negeer, ik hou niet van zuigende mensen die altijd maar hun gelijk willen halen en dát zij de beste zijn en totaal niet ontvankelijk voor tegemspraak .
Niemand, maar er is 1 persoon, die ik wel negeer, ik reageer niet op haar en vind haar echt een vreselijk mens. Maar ik wil discussies gewoon kunnen lezen, dus niet onder een knop. Overigens zijn er wel meer mensen die ik niet leuk vind en niet snel op reageer, maar dat is anders.
Dat laatste lees ik vaker. Mij gebeurt het juist dat ik op teksten reageer (of like) en pas later kijk van wie die eigenlijk was. Soms denk ik dan oh op die wilde ik niet reageren en soms trek ik uit principe dan een like terug.
Welke knop??? Ik heb überhaupt nog nooit van die knop gehoord en heb ook de behoefte niet! Soms moet je gewoon wat reacties/berichten overslaan!
Ik heb niemand onder de negeerknop. Heb het een tijd geleden wel geprobeerd met iemand, maar vond het raar dat je dan toch soms stukken mist uit een discussie. Dus dat heb ik vrij snel teruggedraaid. Nu negeer ik gewoon, door die berichten scannend te lezen en zal ik waarschijnlijk niet zo snel op die persoon reageren. En dat werkt uiteindelijk prima.
0 en ik ga dat ook nooit doen. Ik vind meestal de mensen waar ik het meest een allergie voor heb het interessants.
Even gechecked of je mijn bericht weer ge-unliked had, maar gelukkig, pfffff Het scheelt dat ik die ene persoon ook bijna nooit iets aardigs zie zeggen, dus een ongemerkte like zal me niet snel overkomen. Wel zegt ze wel eens wat grappigs, maar dat like ik dan uit principe niet.
Ik doe niet aan negeerknoppen. Kinderachtig gedoe. Als iemand of een opmerking me niet aanstaat lees ik er wel overheen of laat het zo van mijn dikke bips afglijden en ga door met mijn leven.
Maar waarom dan? Als je een artiest niet aan kunt horen verwijder je diens nummers toch ook uit je playlists? Merkt de artietst niets van, net als het lid wat je negeert (tenzij je het nog eens benadrukt, dat zou ik ook kinderachtig vinden).
Eh. Is dat er dan? Hier dus niemand. Kan me ook niet zo druk maken om reacties van anderen trouwens. Het is maar een forum. Als het me zou irriteren dan stop ik met ZP. Heb wel betere dingen te doen dan me te irriteren aan mensen op internet.
Ik heb niemand onder de negeerknop (zou niet eens weten waar ik die kan vinden eigenlijk ). Er zijn wel leden waar ik me meer aan erger dan aan andere, maar ook zij plaatsen regelmatig berichten waar ik het mee eens ben of die ik waardevol vind, dus die zou ik niet willen missen. En soms vind ik het ook wel eens lekker om me eens een goed potje te ergeren.
Ik vind het zonde om te stoppen met zp wat ik heel leuk vind doordat ik me irriteer aan 1 od 2 mensen. Daarvoor vind ik het een mooie optie.
Ik zit ook in de grote groep “nul” stemmers. Grappig dat je hem de gevreesde negeerknop noemt Ik heb er nog nooit een seconde voor gevreesd hoor. Negeer me maar raak, als je daar gelukkiger van wordt.
Ik vind het bizar om te lezen, dat een persoon het kan bereiken om door mensen op negeren te worden gezet. Ik bedoel...dit is maar gewoon een forum he?! Niemand gaat hier op negeer. Als ik me eraan erger en dat gebeurd hier echt zelden, dan lees ik erover heen of ga ik het aan met die persoon of personen. Maar das dan wanneer ik wel zin heb in een goede rel Eigenlijk is allemaal vooral heel erg zonde van mijn tijd .
Klopt het dat dit topic nog helemaal leeg is? Ik zie nergens reacties maar wel 5 pagina's? O wacht dat komt natuurlijk omdat ik jullie allemaal onder de negeer knop heb staan (geintje)
Ik vind blokkeren kinderachtig. Ik ben zelf ooit op WhatsApp etc door een volwassen vrouw geblokkeerd omdat we een meningsverschil hadden. Vind dat het veelzeggend is over iemand. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Bij pesten en stalken bijvoorbeeld.