Iemand die de rest nieuwsgierig wil maken en vast wachte op deze reactie die jij nu geeft. Of diegene ziet je opmerking niet omdat het de dasty, ysabella, lloorrtt kliek is op de negeerstand.
Eerlijk? Niemand... Zou er wel een paar onder kunnen zetten maar hou wel van wat drama op zijn tijd xD! Net zoals de vorige migratie van leden naar een ander forum of de soap rondom tuttebella. Ben wel blij dat een aantal van die leden terug zijn want ik miste ze wel!
Dan weten we in ieder geval wel dat we binnenkort een topic zitten te lezen met 38 blanco pagina`s Sorry @Waxinelichtjes; ik jat je grapje even. Ik moest er zo om lachen vandaag
Tja geen idee. Ze wist er wel veel over, maar misschien heeft ze dat opgezocht of van horen zeggen. Ik heb vrienden in Zwitserland, dus ik zou hier goed kunnen doen alsof ik daar woon, heb van hen genoeg info.
Dan kom ik E meteen brengen bij jou als gastouder hoor! XD Prachtig is het daar ....edit....Puber vertrekt volgende week voor 10 dgn daar naartoe, ze is uitgenodigd als kunstenaar. Piepje jaloers hier.
Tsss triest dit hoor. Voel me redelijk beledigd, jij @Iertje81 ? kliekjes was ook een grote irritatie toch?
Ik geloofde het wel. maar volgens mij waren er leden die bewijzen hadden dat het niet zo was. Ze wist echt veel dus geloof wel dat ze er zeker even heeft gewoont.