De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Neeehhh voor jongens vind ik het zo grauw en somber! Niet leuke kleurtjes ofzo.

Voor meisjes knalt het eruit! En daar hou ik wel van in de zomer.

2. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Snap ik heel goed MamavanLois... Echt heel schattig!

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Veel klusplezier soesam!!

4. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Sleehakjes van Tamaris Roosie, ze zitten echt super lekker. Heb ze gelijk maar aan gedaan :D Deze: http://pictures.shoemixx.nl/images/productimages/2/26/264/26400460-64/26400460-64-4-1500.jpg

Dat klinkt goed Shart, maar zo lang ouderschapsverlof, zou dat kunnen qua inkomsten? Of krijg je dat doorbetaald?

mamavanlois ook lekker shoppen morgen, veel plezier!!
    Aaaaaah wat super lief van je dochter, is toch om te smelten!

Primark heb ik niet echt in de buurt helaas, anders was ik er denk vaker gekomen. Paar keer dat ik er was hadden ze niet zo veel in kleine maten (tot 86).

haha Roosie, we kunnen samen hyperen, ik doe met je mee :D .
    Dagen gaan wel langzaam zo:)

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Aah dat zijn leuke schoentjes zeg! Lijken me heerlijk
    Lopen!!
    Hihi jeej gaan we lekker samen adhd'en:D

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Waaah me mannetje was de nieuwe auto ophalen belt tie net onderweg zegtie:"nou hier passen makkelijk twee kleine mooie blonde meisjes achterin hoor!!"

Hihi in love in love with my husband😍😍😍

Ik weet dat we eerst nog zwanger moeten worden en het geslacht weten we ook nog niet, maar mijn man heeft zelf ook een grote voorkeur voor nog een meid hihihi :D vond het zo schattig wat die zei!

7. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @mamavanlois oooo wat ontzettend schattig. Wat zal ze blij zijn tegen die tijd. Ze heeft er ook een leuke leeftijd voor! Straks naar de basisschool en dan heb jij ook wat meer tijd voor de kleine. Lijkt mij ook wel een goede planning bij een tweede.

8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Als ik nu snel zwanger mag zijn gaat mijn dochtertje naar de peuterspeelzaal dus heb ik twee keer in de week s'ochtends lekker met de nieuwe baby 1 op 1😍

9. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik hoop dat mijn zoontje ook snel naar de psz kan gaan. Vergeet m telkens op te geven! Stom stom...

En dan kan ik lekker slapen als zoontje op psz zit. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik vreselijk moe de eerste 16 weken.

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje wat hebben jullie gekletst. Ik haak hier weer aan want overal op reageren wordt me teveel :)

Hahaha zie die lijst dan. Voel me nu wel een beetje eenzaam in 'september'.
    Zou morgen ongesteld moeten worden maar nog niets wat daar op wijst. Hoop wel dat het morgen komt (of zondag) want anders ben ik straks in onze vakantie ongesteld.

Hier vandaag ook wat schattigs: Dochter hoorde buiten een baby huilen en zei: Baby? Hebben?

Ik duim voor de meiden die bijna hun nod hebben.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja ik ook! :D

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wat sneu voor je vriendin Shart.
    @mamavanlois, wat lief zeg, dan zal ze straks superblij worden!

Ik heb een heel leuk boek gekocht voor mijn zoontje destijds: wat zit er in je buik mama, hij was er eigenlijk al te groot voor dus hij mocht het zelf voorlezen maar de baby die er op het eind uitklapt is geweldig.

@primark, ik heb 2 baby t-shirtjes gehaald maar na 2 keer wassen ziet het er al dof, niet frissig meer uit (en nee ik ben niet heel lomp met mn wasgoed). Ik koop er wel spijkerbroeken voor de oudste want die sloopt toch alle kniestukken en die zijn maar € 7.

@ ziekjes, ik ben ook een beetje ziekjes, opvliegers en buikpijn/kramp.

13. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Aaah wat schattig Roosie :D Wat voor auto hebben jullie gekocht?
    Ik snap je voorkeur wel, onze voorkeur gaat stiekem ook uit naar twee meiden, al lijkt het mijn man ook wel leuk om een zoon te hebben. Hij is wel een meisjespapa. Hij is er zelfs van overtuigd dat de tweede een meisje wordt :p

@ 1 op 1 tijd, mijn dochter gaat gewoon naar het KDV in mijn verlof, dus dan kan ik ook lekker kroelen met baby 2. :D

Aah wat lief Emma! En sorry dat ik je alleen gelaten heb op de lijst in september hihi.

14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Een zwarte vw golf station uit 2012 echt super mooi is die!!!
    Hihi leuk dat je mannetje denk weer een meid te krijgen!
    Lekker is dat he dat je dan het kdv hebt staan!

Wij zitten lekker op terrasje frietje te eten en dan op naar vanavond😍😍

15. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Hihi moet inderdaad lachen om de lijst nu. Volgens mij is meer als de helft nu begonnen. Leuk!!!
    Ik kom me gister ook niet inhouden dus maar alvast wat testen in huis gehaald.

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ik ken het gevoel :) heb nu 4x kV 2v5 liggen, 2 hartjes testen van sensitest en nog een dipstick :D wordt heel lastig nog 13 dagen te wachten!!

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    De helft ? Slechts enkele wachten nog af ;) merendeel is al van start!! Ik kreeg bij ovu testen ook 2 testen ultra gevoelige. Maar ik ben fan van de kv 2v5!!

Zeg als ik op vakantie niet ongesteld wil worden (heb dr altijd extreem last van en bloed als een rund sinds bevalling) zouden jullie daarvoor zo'n pilletje bij huisarts vragen? Heb dat vroeger wel gehad voor ik aan de pil was maar weer niet of dat van invloed is op cyclus?

18. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL

Volgens mij is dat een hormonenbom. Ik zou het zelf niet doen denk ik, omdat het de boel misschien in de war schopt.

Mooie auto Roosie!

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    En de gewone pil ?

20. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik zou nu niks veranderen aan je cyclus. Is het zo hinderlijk op vakantie?

Ik heb vanavond besloten naar en van het werk te lopen. 7.5 kilometer in de benen. Als ik de auto had gepakt had ik vandaag geen halve kilometer gelopen. Voelt goed :)

Deel Deze Pagina