Wat jammer kleine fee. Is toch elke keer wel een tegenvaller en doet altijd wel een klein beetje eer als het niet raak is... Maar misschien mogen wij samen een mooie test de volgende keer op de site zetten. Knuffel
Leeuwtje wat een fantastisch nieuws!! Echt superblij voor jullie! Kleine fee balen, duim voor je dat het volgende maand raak mag zijn! Heb de huisarts gebeld om m'n geplande uitstrijkje te cancellen, moest van haar de Gyn bellen of ik opnieuw een verwijzing nodig heb, dus de Gyn gebeld en die assistente heeft meteen maar een afspraak gemaakt voor de eerste echo op 4 oktober! Zou dan 6w4d zijn, vorige keer ook rond die termijn de eerste echo en toen zagen we een mooi kloppend hartje, OHHH ik hoop ZO dat dat nu weer zo is...
Thanks allemaal Dizzy: haha het ZAL toch niet!! hoewel alles kan natuurlijk!! Denk dat het mijn mans grootste nachtmerrie is dat er nu 2 op komst zijn... Hahaha DEMADE: uitgerekende datum zal rond 25 mei liggen, precies hetzelfde als bij K. (Jongste) ik vermoed dat het dan op 12 mei geboren wordt, gezien bij ons altijd alles op dezelfde data gebeurd haha (oudste is op mijn verjaardag geboren, mijn man is een dag later jarig, jongste is op de verjaardag van de beste vriend van mijn man geboren en tevens de verjaardag van mijn oudtante) mijn zusje is op 14 Mei bevallen, de verjaardag van onze opa. Etc etc.. Hahaha
Ojaa sorry leeuwtje! Super fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad! Ik duim mee voor jullie dat jullie maar gauw zwanger mogen zijn! @ shart wat spannend meis ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je een super mooie echo hebt! En ja haha dat is hier ook altijd al valt het nog wel mee als ik jou verhaal lees dat iedereen tegelijk jarig is haha Ach wel een en al gezelligheid
@Shart: Gefeliciteerd! Wat leuk! Wat gaat het hard hier met de zwangere dames... @Leeuwtje en KleineFee: In dit topic lijkt een paar rondes erg lang, omdat de rest zo snel zwanger is. Maar het is heel normaal dat het even duurt toch? Even een dikke knuffel, want wat Leeuwtje al zegt, het doet toch een beetje zeer als je weer een maand moet wachten Verder ben ik nog niet bij gelezen...ga ik nu doen. Hier nog niets. Geen menstruatie, geen andere gekke dingen. Ik hoop dat mn cyclus gauw op gang komt. De migraine word stilaan minder gelukkig
Bij ons is iedereen in Juli jarig!! Zo blij dat we nu in April uitgerekend zijn en dat er dan niemand jarig is hahaha.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 oktober Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 6 oktober Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 15 mei Afspraken SEPTEMBER 13 || Belbail, eerste echo 13 || Dizzy, eerste echo 16 || Roosie, eerste echo 19 || Roosie, controle gyn 26 || Belbail, echo 28 || Demade, termijnecho @Belbail & Dizzy, spannende dag morgen! Hoelaat mogen jullie? @Roosie, Jij ook al bijna! Vrijdag de echo..... @Soesam, Zowelkom & Marni, Hoe is het bij jullie? Moet ik nog wat aanpassen... @Kleinefee, Flien13, Timmy & Joppie1, ook een spannende week voor jullie!! Ik duim voor jullie...
Lekker dat je zo vroeg mag! Ik heb nu ook 4 okt om 09:40! Haha echt vreselijk om dan nog de hele dag in spanning te zitten!!
14:15 uur om precies te zijn En morgen ga ik ff naar de huisarts want heb gigantische rugpijn nog steeds en mega misselijk als ik savonds in bed lig dan moet ik echt kokhalzen en 9 van de 10 keer overgeven en vind het toch niet prettig zo de hele dag misselijk wil ook gewoon leuke dingen doen met me meisje
Ahhh wat een schatje roosie! Balen zeg van die rugpijn en de misselijkheid! hopen dat de dokter je iets kan geven! Vriendin van mij had het ook zo erg die kreeg emefesane, dat hielp onwijs goed! Misschien kun je daarom vragen?