Owh spannend allemaal! Ben eigenlijk een beetje jaloers op jullie (mag ik dat zeggen?) Ik denk dat ik nog minder actief ga mee praten aangezien hier niks gebeurd en ik steeds meer teleurgesteld raak! Ik ben echt even radeloos. De dokter zei letterlijk, zeg tegen je man dat ie minder moet gaan sporten en meer wipjes moet maken. Ook zei de dokter dat ik niet zo moet stuiteren en dat het dan vanzelf komt. Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt dat mijn menstruatie zo lang uitblijft. Ik merk aan mijzelf dat ik onbewust het allemaal niet kan loslaten. Heb met de dokter afgesproken dat als ik donderdag volgende week nog niets is, dat ik dan een bloedtest ga doen. Mocht ook al direct, maar wilde niet hopeloos overkomen. Ookal wordt ik hier wel echt moedeloos van! Misschien ligt het wel aan mijn onregelmatige levensstijl! Ik ga de opties bespreken met de huisarts donderdag, en misschien een wat regelmatigere rooster aanvragen op werk, zodat mijn lichaam wat meer ritme krijgt. Moest dit even kwijt! Sorry!
Je mag zoiets natuurlijk zeggen. Het is dan niet dat je het andere niet gunt maat je wilt zelf ook zo graag!! Wat een uhmm bijzondere advies dat je huisarts geeft kom dat zeg je zo toch niet? Hier ga ik richting vruchtbare dagen Heb manlief al gemaand thuis te komen maar hij weigert. Stom hè
Haha ja ik gun het andere ook heel erg! En mezelf natuurlijk ook! Voor wat betreft de huisarts, dat is een kennis van mijn man! Sporten in dezelfde sportschool. Was dus een advies met een knipoog
Begrijpelijk hoor Soesa! Het is trouwens ook echt heel lastig om er "niet teveel" mee bezig te zijn als je het heel graag wil.. Ik hoop zelf dat dit vruchtbare topic een beetje aanstekelijk werkt.. Is het niet gek trouwens om een kennis als HA te hebben ? Haha bubbels, wat flauw nou.. Vriendlief is hier wel blij met de frequentere klusmomenten in mn vruchtbare dagen haha.. Doen t dan toch net ietsjes vaker als normaal
Alles is goooooooooeeeeed. Ons eerste kindje is onderweg. Wauw het was fantastisch! 😍😍😍
Wat fijn!!! Liet je het doen bij particulier echo bureau? En doen ze dan inwendig? Foto van de beeb!! Mijn vruchtbare dagen beginnen denk ik pas tegen t weekend. Maar toch.. haha manlief moet toch maar mee werken al
@Belbail: O wat fijn! Genieten!!!!! @Demade: Mooie eerste echo @Roosie: Wat een lieve fotos van je meisje! @Soesam: O wat balen! Snap dat je wilt weten waar je aan toe bent zeg!
Ja idd. Nee hoor uitwendig prima te zien!! God een foto plaatsen.... hoe haha. Sta voor nu op 3 mei uitgerekend.
Je echte naam staat wel op de echo he 😉! Maar een geweldig mooie echo meis 😍😍!! Lekker van genieten.
Waauuw super mooi belbail😍😍😍 ik nog drie nachtjes dan mag ik ook Hoe ver was je nu volgens hun berekening? Ben vrijdag 7.4 dus vraag me af of ik dan stiekem al kan vergelijken dat ik ook zoiets zie😍☺️
Dames, Hahaha ik ging net naar het toilet!! En ja hoor het is begonnen... Zat gewoon te juichen op het toilet,, mijn man vroeg waarom ben je zo aan het juichen.. Dus ik zeg ben ongesteld geworden, zegt ie ben je daarom zo blij! Hahha mannen! Owh ben zo opgelucht! Was mezelf helemaal aan het gek maken, allerlei rampscenario's, wat als het spiraaltje iets heeft aangetast! Wat als het spiraaltje er niet goed uit gehaald is! Wat als ik helemaal geen kinderen kan krijgen! Maar goed, het heeft 53 dagen geduurd, nu fingers crossed op een kortere cyclus!
Thanks DEMADE. Heb het ff aangepast. @Roosie 9 mm komt overeen met 6+6 maar met de termijnecho stellen ze het vast