Met Hoe erg ik nu ongesteld ben is het wel hinderlijk ja... Heb even de vraag uitgezet bij huisarts, eens zien of die het afraad of goede suggestie heeft!
@Bubbels ben benieuwd @DEMADE wat spannend! Als ie negatief is zegt het nog niks hè! ik duim voor je! Mn ovu test van vnv was wit... Zo vreemd.. morgenochtend weer.
Aahhhh ik zie iets!!! Whaaaa ik zie echt iets! Na hoe lang zag je het? En na hoe lang heb je de foto gemaakt?
Ik wilde dit ook doen met de vakantie omdat ik hoogstwaarschijnlijk ongesteld zou worden (volgens mijn app) en toen werd het afgeraden door mijn huisarts. Ik ben nogal gevoelig voor hormonen (kan ook niet tegen hormonale ac) schijnt dat je er behoorlijk last van kunt krijgen (fysiek/psychisch) je cyclus kan ervan in de war raken en ook kans hebt op doorbraakbloedingen. Met dat idee in m'n achterhoofd toen voor gekozen om het niet te doen.
Hahaha Ik vind het echt een super mooie duidelijke streep hoor! Kan niet missen dit! Na hoe lang zijn de foto's gemaakt? En hoe veel dpo ben je ?
Ik denk dat ik nu 10 dpo ben. Want voelde volgens mij op woensdag m'n eisprong. De laatste is wel echt een indrogertje hoor. De eerste kon ik al vrij snel maken.
Waaaauw DEMADE. Mooie streep! Is dit een vroege test? Duimen dat ie gaat oplopen. Wat een geluk zo in de eerste ronde!
Die tweede foto is zoo duidelijk dat kan toch geen indroger zijn? Hihi denk dat die gewoon super netjes is opgedroogd!
Gisteravond een witte ovu test maar had denk ik teveel gedronken. Vanmorgen weer een net licht streepje dus ik heb er vertrouwen in dat we morgen nog op tijd zijn
Wooow die laatste, super mooie streep! Hopelijk lopen ze mooi op! Was je bij de eerste ook snel zwanger? Succes Belbail!