Ik hoop toch stiekem dat ik bij iedere controle een echo krijg. De vorige keer in een ander ziekenhuis zei de vk ook 'waarom zou ik moeilijk doen met een doppler als ik net zo snel een echo maak, heb je ook leuke fotos'. Maar geen idee hoe ze het bij dit ziekenhuis doen. Hoop wel op een goede echo vrijdag maar heb nog niet het gevoel dat het niet goed zou zijn. Hopelijk gewoon echt te vroeg geweest vorige keer.
Dat zou zeker wel leuk zijn dizzy! Ik hoop het stiekem ook hihi heb maandag de intake bij de gyn dus ga een hoop vragen stellen
Dat is wel het voordeel aan het ziekenhuis veel meer echo's. Maar verder vind ik het bij de vk tot veel fijner. Jammer alleen dat ze hier geen vroege echo doen, veel andere praktijken doen dat wel...
Wat een stilte hier!! Zijn er nog bijna tester? Ik ben nog aan het wachten op mijn ei. Nog geen gevoel dat ie er snel is qua vruchtbaar slijm dus denk dat ik een iets langere ronde heb deze keer.
Woehoeee!! Morgen nog bloed prikken en dan hopelijk een goede stijging! Dan op naar de echo 4 oktober (pfff nog ruim 2 weken wachten!) voor de zwangeren; hadden jullie in het begin ook steeds zo'n last van darmkrampen? En blijf steeds last houden van dat menstruatie gevoel, irritant! Blijf steeds naar de wc lopen om te kijken of het niet stiekem doorgebroken is Hoe gaat het verder met iedereen? Zijn er nog testers in de zaal?
Ah kijk aan in ieder geval weer opgelopen, fijn!!! Benieuw war je hcg is morgen. Volgens mij 3 (bijns) testers ben heel benieuwd! !
Thanks en toch blijft er een klein stemmetje in m'n hoofd steeds zeggen dat het niet goed is! Maar ja, er is totaal geen reden voor, dus heb maar besloten om er geen aandacht meer aan te geven!
Mooie test Shart! Ik heb geen krampen maar wel dat misselijke hongerige gevoel en zin in de raarste dingen.. zo werd ik vanochtend wakker en had zin in nassi met satesaus. Dat ga ik natuurlijk niet eten want dan wordt het sowieso spugen Gisteren eindelijk m'n loempia's gegeten, 5 maar liefst!!! Van die cravings heb ik tijdens m'n vorige zwangerschappen geen last gehad. Ik zou ook echt wel een bigmac lusten nu. Hebben jullie nog plannen vandaag? Wij gaan eten bij familie en even naar de kermis.
Haha ik ook, maar dan van een mcchicken! Heel vreselijk dus dat m'n man na het einde vann dienst appte dat hij trek had in de mac.. meteen gehaald. Donderdag 10dpo.. dan misschien testen! Hoe is t met de rest hier?
Oee lekker Ilona dus jij hebt je Mac chicken binnen hahah jaloers!! Hier gaat het goed! Vanmiddag bij de baby dump geweest was wel even leuk om lekker te dromen van al die mooie spulletjes😍 Alleen tjonge wat valt dat gratis pakket toch tegen bij hun hahah echt niks aan
Ja ik vind van wel, ik vond dat pakket met die luiers enzo het leukste toen weet even niet welke dat was Nu zat er een rompertje in (dezelfde als vorige keer) drie lepeltjes, twee bakjes en twee tuitbekers en zo'n knuffeltje maar die tuitbekers en bakjes gebruik ik totaal niet Hoe is het met jullie vandaag? Ik vanmiddag intake bij de gyn dus ben benieuwd hoe dat gaat
Spannend roosie! Gaat hij dan nog eens kijken? Bij mij was de intake toen bij de klinisch vk, nadat ik al bij de Gyn was geweest voor de echo. Hier vanochtend om half 8 al wezen bloedprikken, stond met spoed bij, het zou rond 9 uur worden opgehaald en dan naar het lab worden gebracht. Dus hoop einde vd ochtend de uitslag te hebben... Heb me voorgenomen als de uitslag goed is me er gewoon echt aan over te geven duurt nog zo lang tot 4 oktober... Pfff Voel verder niet meer zo veel, niet misselijk, geen gevoelige borsten, niet emotioneel ofzo. Alleen af en toe menstruatie gevoel, heel lichtjes. Maar ja zegt natuurlijk ook niet zo veel. Toen ik een MA had in mrt 2014, toen barstte ik van de kwaaltjes! Maar dat ging ook niet goed, en met m'n vroege miskraam ook in jan 2014. Blijft spannend tot de echo denk ik!
@Roosie, ja dat was 2 jaar geleden ook al! Die vond ik juist leuk omdat ik niks had met de reclame die in alle andere dozen zat (maar gewoon allemaal weer aangevraagd he hahaha). @Shart, ik denk dat het bij elke zwangerschap hoe dan ook spannend blijft in het begin! Tot de 12 weken ben ik ook onzeker hoor. Bah! @Hier, gisteren een super lief neutraal setje gekocht! Kon het niet laten hahaha. Ik moest wat kopen!! Verder op en af beroerd. En krijg wel meer energie merk ik gelukkig. Mocht ook wel weer.... Zal zo de lijst weer eens naar voren halen.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 oktober Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 6 oktober Marni || 27 jaar || 2e kind || 6 oktober Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 14 oktober SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ??? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 15 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 25 mei Afspraken SEPTEMBER 16 || Roosie, eerste echo 19 || Roosie, controle gyn 23 || Dizzy, tweede echo 26 || Belbail, intake+echo 28 || Demade, termijnecho OKTOBER 04 || Shart86, eerste echo 10 || Belbail, termijnecho ZoWelkom84, Flien13, Timmy & Joppie1... Kom maar door dames? Hoe is het bij jullie?
@shart hihi of die nog eens gaat kijken weet ik niet hoop het wel natuurlijk is altijd leuk heb om 14:10 afspraak verpleegkundige denk voor bloed prikken, urine inleveren, en bloeddruk meten. En dan om 14:40 intake bij de gyn dus worden lange afspraken! Lente en me man gaan ook mee want opa en oma zijn op vakantie anders had ik lente bij oma gebracht veel leuker voor haar! Ach meis ik snap het wel hoor! Maar idd iedere zwangerschap is anders! En wie weet is het wel een jongetje dat je je daardoor zo goed voelt? Nee hoor baker praatje! Nog eventjes en je hebt je bloeduitslagen en dan niet meer stressen he!! @demade haha ja die reclame vind ik ook niks! Maar in 1 zo'n pakketje zat toen luiers en sudocreme en flesje en tandenborsteltje hihi vond ik zo leuk! Wat leuk dat je al een setje hebt gekocht! Mag best hoor vind ik!😍