Oh. Luiers en sudocreme heb ik wel gehad ik geloof in het ouders van nu pakket maar geen tandenborstel. Denk dat het per keer ook wisselt. Ook een bon voor gratis mutsje met naam, super leuk, moet je echt invullen! In het babypakket van ouders van nu had ik alleen een vrijwel lege box, denk dat ik een incomplete heb gekregen want er zaten alleen magazines in.
@DEMADE ik heb hier al een hele rij kleertjes hangen 🙈 @Roosie succes vanmiddag! @shart het is vast goed dit keer als ik je foto's zo zie!
@Roosie, Dat is geloof ik die van Prenatal? Daar had ik ook een flesje bij in. Ik had bij de eerste echo ook een tasje gekregen met reclame en sudocreme, bepanthen en pakje billendoekjes! En 2 zwanger special magazines. Best leuk! Dat hadden ze 3 jaar geleden niet met de eerste echo van D. @Belbail, Hahaha ja ik durf nu niet zo goed te kopen! Omdat ik op zolder al 3 dozen babykleding heb liggen voor een jongen! En ik niet elke neutrale set ook voor een meisje leuk vind. Dus wacht ik nog ff..... Maar had bij D al heel snel heel veel kleding in de kast hangen haha. Is toch anders bij een eerste denk ik.
Leuk Demade! Veel succes vanmiddag Roosie! Zeg anders gewoon dat je heel onzeker bent dan krijg je vast wel een echo hihi. Shart ik duim voor een mooie stijging in je bloed! @ik. BAH ik zit op mn werk en voel me nog steeds zo hongerig/misselijk en heb weer zin in vietnamese loempia's. En nog heeeeeel lang wachten tot vrijdag zodat ik eindelijk kan zien dat het hartje wel klopt. Hebben jullie dat weleens mee gemaakt? Dat je dus echt te vroeg was voor het hartje? Ze zei er verder niks bijzonders over en ging ook al alle gegevens opvragen bij het andere ziekenhuis maar het zit me toch niet lekker.
Mijn beste vriendinnetje loopt een maandje voor op mij! En heeft voor deze zwangerschap een miskraam gehad. Ze had een eerste echo met 6+6 en toen zag ze al een hartje kloppen!
Thanks Bij de jongste had ik met 6+3 echo daar was een hartje op te zien, maar ik weet dat de Gyn toen al zei dat ik me geen zorgen moest maken als we het nog niet zagen. Alle hartjes gaan in de tweede helft van de 6de week (dus vanaf 5+4 ongeveer) kloppen. Het is alleen nog niet altijd zichtbaar dan. Ligt aan de apparatuur en de ligging van het embryo. A.s. Vrijdag zou het te zien moeten zijn denk ik had je nou ovu testen gebruikt? Dat je zeker weet welke termijn je zit nu?
Oh ja hihi, wanneer was dat? Als de kV aanslaat op je eisprong, dan is dat op de lh piek, dus dan zat je ten tijde van die kV waarschijnlijk 1 dag of zelfs 2 dagen voor daadwerkelijke eisprong.
Ik heb vanuit mn laatste ongesteldheid gerekend en kwam tijdens de vorige echo op 6.0 toen zij het aan het meten was kwam ze op 6.1 dus qua termijn klopt het wel dan. Ik vind het alleen zo raar dat ik overal lees dat het hartje wat eerder gaat kloppen en dat zij heel rustig zei 'is het nog te vroeg voor'.
Hihi bel ik net de huisarts, om te vragen naar de uitslag: krijg ik een mega enthousiaste reactie van de assistente, "je uitslag is super! Op en top zwanger hoor!"! Ik helemaal blij, vraag: hoe hoog was het hcg? Zegt ze: "158!" Ik zo; huh?! Dat was donderdag ook al? Had ze die uitslag opgelezen hahaha uitslag van vandaag was nog niet bekend helaas... Over uurtje maar weer bellen!
Maar wanneer was nu precies die positieve kV die reageerde op je eisprong? Die metingen rond deze termijn zeggen nog niet zo veel. Het is nog zo ieniemienie! Ik had bij K. Met 6+3 echo (adhv ovu testen berekend) bij de Gyn wel hartje gezien maar meting kwam uit op 5+5, 4 dagen minder ver dan ik moest zijn. Twee weken later bleek die meting dus niet goed en was het gewoon 8+3 zoals ik vanaf het begin had gerekend. Het is niet dat het hartje nog niet klopt, het is dat ze het nog niet kunnen waarnemen, afhankelijk van de ligging van het embryo en de gevoeligheid van de apparatuur!
De meting bij de eerste echo kwam uit op 7.3 terwijl ik toen 8 moest zijn. Ze zei ook wel tegen mij dat het nu moeilijk meten was en met de termijnecho het beter te meten was. Bij de eerste echo van D werd ik zo een week teruggezet. Bij de termijnecho kon ik weer een week vooruit. Dus zeg het maar.
De positieve KV van het ei was op 18-08, tenminste dan staat mn eerste test foto erin. Daarna was de test blanco tot 27-08 en duidelijker bij 28-08.
Dan denk ik dat je net een paar dagen minder ver bent dan je nu denkt, 18-08 positieve kV, zou betekenen 19-08 ei, dan ben je as vrijdag 7 weken. Wanneer had je nou je echo gehad? (Sorry hoor houd het niet allemaal Meer bij haha)
Als m'n theorie klopt zou je die dag net 5+4 geweest zijn, dus logisch dat er dan nog weinig te zien was! maar a.s. Vrijdag zou je dan sowieso 7 weken moeten zijn en moet er dus al meer te zien zijn! Spannend
Het blijft altijd spannend! Ik mag volgende week woensdag weer en ik wordt al weer lichtelijk zenuwachtig!
Spannend meiden! Ik hoop stiekem dat ik vandaag weer een echo heb Ik was trouwens wel precies op termijn vrijdag bij de echo