Spannend Roosie! Logisch dat jij je zorgen maakt, maar je komt onder goede controle en begeleiding te staan mop! Dikke knuff.
Wel jammer dat ze niet meer reageren, dan waren er een aantal meer die nog konden meepraten over de NOD´s en het wachtbankje. Roosie, wat fijn dat je onder goede begeleiding komt na de 20 weken! Bubbels, jij ook op dag 15 vandaag? En ook nog geen posi ovulatietest? Ik hoop echt zo hard dat er een posi ovulatietest komt en dat ik deze maand wel een eisprong heb. Als ik dat 2 maanden achter elkaar niet zou hebben dan gaat er iets mis toch?
Wil eerst deze ronde en de volgende afwachten, dan heb ik 3 maanden getemperatuurd. Dan heb ik een vollediger beeld, het komt wel vaker 1 maand niet voor. Roosie, omdat ik temperatuur test ik 1 keer. De temperatuur bevestigt de negatieve test als er geen eisprong is geweest als temp dus laag blijft. Het komt vast ooit wel goed, ik houd vertrouwen en door jullie pendels hoop ik nog even wat extra !
Vind je het niet prettiger om met ovulatie testen te testen? Voor mijn gevoel heb je dan meer zekerheid.
Hoi meiden, Wat fijn Roosie dat je zo goed begeleid wordt! En veel echo's is ook niet verkeerd Wauw Shart, wat een fijne bevestiging, zo'n hoog HCG!! Zou gaaf zijn als het een tweeling is! Of lijkt je dat niets? Leeuwtje: Wat balen zeg! Snap dat je er even doorheen zit. Houd moed, binnenkort doe je weer lekker mee! Dikke knuffel. @iedereen: Ik mis een aantal berichtjes dus ik ben vast vergeten om op sommigen te reageren. Ik lees veel over mensen die niet meer reageren. Misschien val ik daar voor jullie ook onder? Ik heb helaas niet zoveel tijd om achter de computer te kruipen. Ik lees wel mee hoor. Dus als het jullie niet uitmaakt blijf ik graag op de lijst staan! @Marni: Balen dat je geen eisprong meet. Dan is het super onduidelijk wanneer je wel/niet vruchtbaar bent! Kan het nog door ontpillen komen? Ik ben inmiddels over mn NOD heen en heb omowit getest , en nog geen ongi. Ik denk dat ik net als Soesa ontregelt ben door het spiraal en moet afwachten tot alles weer op gang komt. Ik kan dus nog niet echt over het wachtbankje meekletsen, want ik heb geen idee of ik erop zit. Mijn zoontje zei wel vanmorgen: 'Mama, jij heb een baby in je buik!' Hahaha, dat blijft nu hangen, want hoe komt hij daarop? Die zin heb ik nooit gezegd tegen hem. Mijn man heeft hem wel gevraagd of hij een broer of zus wilde, maar zonder mn buik te noemen. Z'n antwoord was toen: Nee, een baby!
Demade, ik doe het beiden en ovutesten geeft juist minder zekerheid. Die meten een LH-piek, maar vertellen je niet of de eisprong geweest is. Ik meet dus nu elke ochtend mijn temperaturen en doe elke middag een ovutest. Joppie, ontpillen kan goed idd, ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Had er nooit meer aan moeten beginnen achteraf gezien, maarja.. Wat balen van de witte test! Wanneer ben jij gestopt met de AC? Wel lief van je zoontje! Wanneer had je getest?
Ja marni ik zit ook dag 15 en nog geen positieve test. Bij mijn 2e had ik trouwens een hele korte piek. Als ik niet 2 x PD testte dan miste ik m zo. Wat ik wel vreemd vind, terug kijkend in mijn app. Ik heb toen op een maandag positief getest (ovu). Di ook en vanaf woensdag temp omhoog. Dus Di/wo ei. Maar donderdag was mijn wisseldag qua week verder zwangerschap. En ik testte op 11 dpo al met een knaller. Net of mij lh piek na ei is gekomen maar dat kan nooit haha
Rotzooi is het he! Maarja, je wilt ook niet achter elkaar zwanger worden. Je moet wat... Mijn spiraal is pas een paar weken geleden verwijderd hoor. Ik dacht dat ik toen net mn eisprong gehad had. Mss klopt dat wel en komt er geen menstruatie omdat met het spiraal je slijmvlies niet opbouwt. Zou ik dus niet gek vinden. Wss wordt ik dan over een week of vier vanzelf ongesteld. Heb je de vorige keer ok last van ontpillen gehad?
Ik ben van de week ongesteld geworden en vandaag wss mijn laatste dagje... Heb ook al afgesproken om het vanaf nu om de dag te doen... Hopelijk blijft mijn menstruatie een beetje constant! (Eigenlijk hoop ik het niet, hoop einde van de maand een positieve test in handen te hebben.) Ik ga wel met ovulatietesten aan de slag, heb die van de kruidvat in huis gehaald! Iemand ervaring daarmee?
Als je om de dag vrijt, kun je je eisprong niet missen SoesaM. Als je wel graag wilt testen zijn die van de Kruitvat prima. Je kunt dat het beste smorgens en savonds testen. Als de teststreep even donker of donkerder is als de controlestreep dan komt je eisprong waarschijnlijk binnen 24-48 uur. Of je eitje echt springt kun je testen door ook te temperaturen.
Ik hoop het... Is het bijna altijd 14-15 dagen na eerste dag menstruatie...? Vind het zonde om nu al te beginnen met testen... Zijn niet goedkoop... Dure hobby, kindjes maken...😂
Dat is idd wel gek Bubbels! Maar misschien maak je snel HCG aan? Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook geen positieve ovutest, dus piek gemist. Maar wel getempt en die ging wel goed omhoog. Wat dat betreft vind ik de bevestiging van beiden wel heel fijn! Joppie, misschien komt het daardoor inderdaad, even ontspiralen . Hopelijk is het snel weer regelmatig. Vorige keer geen last van ontpillen gehad, maar toen eerst van de pil af en na 7 maanden er pas voor gegaan.. Dus dat was anders. Soesam je kunt hem niet missen dan hoor
Goedemorgen meiden! Hoe is het met jullie? Hoe is het met alle zwangeren? Veel klachtjes? En hebben de meiden op het wachtbankje al symptomen? En hebben sommige meiden hun ei al gevonden? Was ik helemaal vergeten te vertellen maar mijn dochtertje loopt nu de hele dag zoo trots