De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Oja let niet op mijn afschuwelijke keuken haha die zat er al in maar over een tijdje komt er een mooie nieuwe witte:D

2. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik begon zelf rond dag 10. Maar jij gaat hem nu niet missen als ik dat zo hoor :D

@Roosie Hoe is het met jou meid? Hier nog steeds erg goed. Weinig kwaaltjes nog altijd. Erg blij mee! :)
    Wat een schatje die kleine Lente. En je keuken vind ik helemaal niet raar trouwens ;)

Voor de lijjst:
    26/9 intake
    27/9 echo
    10/10 termijnecho

Geen echo bij de vk dus maandag :)

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Heel begrijpelijk dat je wat minder typt als je op het wachtbankje zit, maar zoals al gezegd, gooi het er gewoon tussen!
    @ Soesa bij om de dag kun je je ei eigenlijk niet missen.
    Wat lief Roosie en ik zie ook niks vreemds aan je keuken hoor :D
    @ hier nog 2 dagen tot de echo.

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Dizzy Hoe voel je je? Zenuwen voor de echo? Ik duim voor je! 😘

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Thanks meiden:D ja het is totaal niet mijn smaak haha wil graag een landelijke witte keuken net als de inrichting van de rest van het huis! Maar we zeiden al als de kindjes wat groter zijn doen we dat maar want ze beuken nu toch tegen de kastjes aan met de loop auto enzo haha
    Hier gaat het met de misselijkheid sinds emesafene beter gelukkig alleen vandaag laatste dag dat ik het in mag nemen van de dokter dus ben benieuwd hoe het gaat worden!

Spannend dizzy nog twee nachtjes! Het zal vast allemaal goed zitten :)

6. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Oké sorry.. even ego..
    Vandaag 9dpo (na positieve ovu test, dus misschien zelfs maar 8dpo)
    En ik hou eigenlijk niet van vroeg testen ivm tuurstreepjes etc.
    En ik had vanochtend test gedaan, binnen 10 min omowit, maar nu een tuurstreep..
    wat denken jullie;

7. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Hier bijna nod...
    Ik heb geen symptomen en verwacht ook niet zwanger te zijn.
    We hebben ook pas gevreeën 1 of 2 dagen na de eisprong. Omdat we toen pas goed nieuws hadden van het ziekenhuis.

De volgende ronde zal ik ook zeker niet zwanger zijn, omdat ik nu met de medicatie zit.
    Toch zou ik het leuk vinden als ik op de lijst mag blijven staan. Zo blijf ik toch een beetje mee doen ;)

Hoe zit het met de anderen op het wachtbankje?

8. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Ik zie iets.... Maar ik dacht dat je die testen na 10 minuten niet meer af mocht lezen, ivm betrouwbaarheid!

9. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ja daarom!

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zie het wel hoor Ilona! De Kruidvat testen hebben wat langer de tijd nodig om goed op te drogen! Was bij mij iig wel zo! Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen :)

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Spannend Ilona, ik zie ook iets! Idd gewoon morgen nog eens testen!

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Joehoeee daar ben ik weer. Veilig thuis en beetje misselijk.
    Ik kan onmogelijk op alles en iedereen gaan reageren van de afgelopen weken dus ik sluit hier weer een beetje aan. Vakantie was fijn en dochter heeft weer veel nieuwe dingen geleerd.

@Ilona
    Jeetje jij maakt het ook weer spannend. Zit niks anders op dan te wachten en over 2/3 dagen nog eens te testen.

@Dizzy
    Waarschijnlijk was je net even te vroeg met de echo. Kan aan veel dingen liggen hoor dat ze iets niet zien. Begrijp dat het wel erg spannend is voor je. Komt vast goed!

@dames met een zoek ei/cyclus in de war
    Vervelend zeg! Weet je nog niet waar je aan toe bent.

@Roosie
    Jij had een mooie echo gehad toch?

@hier
    De misselijkheid begint met vlagen te komen, nog niet heel erg gelukkig. Toch nog een cb met weekindicatie gedaan en daar kwam 3+ uit. Borsten zijn af en toe ook gevoelig maar toch weer anders dan bij mijn eerste zwschap.
    Net een mailtje gestuurd naar de vk om me aan te melden.

13. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Joehoe! Gefeliciteerd Emma! En wat leuk Ilona! Hopelijk rond je nod een knalstreep.

Wat een liefie Roosie. En fijn dat ze gaat lopen nu je zwanger bent en last hebt van je rug. Scheelt een hoop gesjouw!

Hier nog niets....

14. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Beter dat ze loopt! Scheelt idd hoop getil.

Ilona je zet de trent hier voort hopelijk, ik zie wel wat!

Hier nog geen ei gespot grrrr zal wel komen omdat ik er teveel op gefixeerd ben maar ja zet dat maar eens uit .

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zie m Ilona! Spannend :)

Leuke he roosie! K. Loopt ook steeds beter en steeds meer door het huis! Ze probeert nu ook te rennen af en toe echt heel grappig :)

Hier: heb vanavond beetje roze/rood verlies gehad, ben er echt klaar mee hoor, dat gevoel dat het niet goed zit wordt hierdoor alleen maar erger. Ben zo gestresst dat ik inmiddels zoiets heb van laat maar. Laat het dan maar doorbreken, zodat ik dit kan afsluiten. Deze stress is het me gewoon niet waard.

16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Pff wat lastig shart. .. Maar de bloedtest zei gewoon dat het hartstikke goed zit!!
    Zou je nog een keer bloed mogen doen denk je?

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hola ladies,

Pdf woensdag is hier echt ren en vlieg dag. Ik ben kapot hahaha.

@emma, welkom back! Goeie vakantie gehad?

@dizzy, hoe gaat het met de zenuwen??

@ilona, ik lijk iets te zien..... Lekker doortesten....

@hier, morgen 10 weken! In de dubbele cijfers 🎉🎉! Nog een weekje en dan hebben wij de termijnecho. Qua kwaaltjes gaat het beter lijkt het, ben niet meer zo beroerd elke keer en qua moeheid wordt het steeds iets minder.

18. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Heej meiden kom ook weer even om het hoekje kijken.

@ Ilona, volgens mij zie ik ook wat, super spannend.

@emma welkom thuis!

@ bubbels, hopelijk gaat dat ei zich snel aandienen. En loslaten is zo mooi gezegd alleen uitvoeren is wat lastig vind ik hehe.

@ Shart wat balen die onzekerheid. Zeker als er wat bloedverlies bij zit. Dat hoeft natuurlijk niets te zeggen maar snap wel je frustratie. Ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed zit!

@ Demade 10 weken alweer, thee wat gaat dat snel zeg! Op naar de termijn echo kijken of je nog wat dagen kado krijgt.

@ hier is het rustig. Niet echt symptomen ofzo. Beetje krampjes vandaag maar of dat nu mn darmen zijn of iets anders. Ik denk dat ik er vrijdag eens een test tegen aan gooi. Vrijdag 2 weken terug flink krampen gehad dus is vermoed mijn ei, maar als ik mn cyclus gemiddelde moet geloven duurt het nog een week.

19. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Omowit, dus vast een indroogstreep geweest. Vanmiddag komen er nog uiterst gevoelige testen binnen, als die ook wit is. Kan mijn NOD naar 24 oktober.

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!
    @emma Jaa ik heb een goede echo gehad zo blij:) wat fijn dat de cb 3+ aangaf!
    @joppie irritant is dat wachten he!
    @bubbels ik hoop dat je ei gauw komt meis! Dit is ook niks
    @shart wat super naar dat je bloedverlies hebt:( hoe is het nu met je?
    @demade jeej 10 weken! Op naar. De 12 weken en wat fijn dat je je steeds iets beter gaat voelen! Daar kijk ik naar uit😍
    @Piewy spannend meis! Ik ben een tester dus ik had al een testje gewaagd hahah :p
    @ilona pff wat jammer! Hoop toch dat je gauw een streepje hebt!

@hier gigantische rugpijn echt niet leuk meer, moet maar eens gaan kijken voor een Voedingskussen! Ik ben ook super benieuwd naar het geslacht hahah! Heb twee pendels gehad en de een zegt jongen en de ander meisje dus niets om aan vast te houden:p

Deel Deze Pagina