De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Jaa leeuwtje ik ben ook benieuwd!

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Haha ik heb tot nu toe 2 shirtjes van noppies gekocht. Overslagshirtjes mintgroen en wit met sterretjes! Die kan een meisje ook wel aan... Tegen die tijd dan maar eens een haarbandje scoren in die kleur dan matcht het wel weer!

En een pakje van Prenatal die een meisje ook wel aan kan!

Verder kan ik niet wachten om z8 te shoppen!!! Ik hou ervan...

3. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Leuk hoor shoppen... Kan niet wachten! Ik zou als ik zwanger mag worden het ook willen weten wat het is. Mijn man daarintegen niet!

Ladies heb net weer een testje gedaan... Lijkt mij positief!

Voel het ook aan mijn onderbuik... Dat er is bezig is is 1 ding wat zeker is!

Wat vinden jullie?

Attached Files:

4. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Ik had wel weinig urine om mee te testen denk dat ie daarom niet doorgelopen is... Koppigheid he..

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ik vind hem ook positief soesa!

En ja demade een leuk mintgroen haar bandje erbij maakt het weer meisjes achtig!:)

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik zie 2 mooie strepen Soesa.

@shoppen, ik heb 2 weken geleden in de opruiming al een héleboel meisjeskleding gekocht.... :D Het moest en zou mee naar huis gewoon.

Als we weer een jongen krijgen dan geef ik het maar allemaal aan m'n schoonzus die is begin volgend jaar uitgerekend van een meisje haha.

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Haha dizzy jij kan het dus ook niet laten:p ik vind het zo spannend! Laat jij ook een geslachtsbepaling doen dizzy?

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Jazeker. Maar we houden het dan wel voor onszelf dus niet tegen familie etc vertellen. Weet iemand hoe ik een afbeelding in de club kan uploaden. Ik zie dat het bij het mama mei 2017 clubje wel kan maar bij deze niet :(

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Dan moet je als je hier een berichtje post op meer opties klikken en dan staat er onder beheer bijlagen dan kan je een bijlage uploaden en toevoegen

10. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ga je het ons wel vertellen dan Dizzy. Of ben je bang voor meelezers....

11. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Vannochtend ovu test gedaan, maar deze was mey ochtendurine, kreeg in een andere topic de tip om vanmiddag nogmaals te testen... Omdat het LH synthetiseert in de nacht... Zojuist weer een testje gedaan... Lijkt mij ook positief! Ik ga aan de bak aankomende 2 dagen... Heb het gisteren ook gezellig gemaakt! Zouden jullie dan een dagje wachten, dus morgen pas weer? Of gewoon 3 dagen achter elkaar?

12. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    ..bij deze

Attached Files:

13. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Wij hebben het elke dag gedaan toen! En zie het resultaat.

14. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28

Nou dan weet ik wat me te doen staat!

15. Marni1

Marni1 Bekend lid

Apr 14, 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Inmiddels al een mooie streep Bubbels of nog niet?

Soesam, de jouwe is echt wel knalpositief!! Nu je best doen :D

Spannend Belbail, succes bij de VK vandaag!

Piewy, wanneer is jouw NOD?

Dat is idd wel gek zeg 2x zo kort een afspraak Emma. Alsof je niets beters te doen hebt haha. Zonde van de tijd!

Over geslacht weten, vind dat ook altijd knap als mensen het niet willen weten! Ik zou dat niet kunnen ;) . Veeeeeeeeel te nieuwsgierig!
    Heb zelfs een geslachtsbepaling laten doen in Lommel omdat het daar eerder kon :D .

Spannend Demade!

Hihi al aan de shop, leuk! Ik ben ook gek van Z8, maar ook van nog wel meer merken. Er is zo veel leuks.

Mijn ovulatietest was zaterdagavond weer een stuk lichter streepje en zondagochtend zelfs bijna niet meer te zien.;)
    Ik ga er dus vanuit dat die van zaterdagochtend mijn piek was.
    Ook sinds gisteren een hogere temperatuur en zelfs al een kruis op FF. Als ik stiekem morgen ook dezelfde temp invul als vandaag dan zegt hij dat ik zaterdag mijn eisprong had. Dat vermoed ik zelf ook! :D
    Hebben het vrijdagavond gezellig gemaakt en gisterenavond.
    Heb er nu wel spijt van dat we het zaterdagavond niet opnieuw hebben gedaan, maar ik voelde me toen niet zo lekker.:(
    Hopelijk is het genoeg geweest zo! :D

16. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ja ik vind Feetje, Name it, Tumble en Noppies ook helemaal geweldig voor de baby's!!

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Jaa noppies en name it i love it:D vind Hema ook erg leuk, dit seizoen niet maar normaal altijd super leuke dingetjes! vind lief! Voor een meisje ook leuk lekkere vrolijke kleurtjes

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik ben fan van z8 en noppies. En daarnaast hebben we dan wat merkkleding maar toch de rompers altijd van de HEMA. Die stretchen zo lekker.

Ik ga met 12 weken eerst eens goed de nub bekijken. Vind het zo zonde om extra een geslachtsbepaling te laten doen. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik genoeg echo's krijg en anders zeg ik gewoon dat ik heeeel veel krampen heb en dat ik me zorgen maak, dan zetten ze dat ding ook wel even op mn buik.

19. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    En ik vind jongenskleding bij heel veel winkels al snel grauw, donker en somber! Terwijl ik die lekkere felle kleurtjes ook wel eens leuk vind. Wat ik vaak zie bij Z8 en WE.

En dan zie ik de meisjes afdeling en daar wordt ik gewoon vrolijk van hahaha. Allemaal leuke kleurtjes.

Jep ik zweer bij de rompers van Hema & H&M!!!

Vinden jullie de newborn collectie ook zo lelijk van de H&M. Ik blijf er maar naar kijken maar mooier wordt het niet hahah.

Nu hebben ze die baby exclusive! En die vind ik wel weer wat leuker.

20. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ja, ik kijk al 7 jaar verliefd naar roze jurkjes, maillots en haarbandjes met bloemen :D Ik vind kleding voor een meisje ook veeeeel makkelijker dan voor een jongen.

Share This Page