De gevulde eitjes

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mississippi, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

May 3, 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Shart... Wat naar meis... je moet idd erg rustig aan doen en goed naar je lijf luisteren. En daar waar mogelijk even goed de rust pakken.

@ Joppie... Joepie op nar de klusronde !!

@ Demade... Spannend! Ik ben nieuwsgierig

@ Hier... heel erg bedankt voor jullie mening. Ik hou het nog even in de gaten. Is het mandag nog zo ga ik de huisarts bellen.

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    image.jpg

Haaaiii, hier is hij/zij dan 😄!
    De datum is 16-04-2017 ❤️.
    Ben 4 dagen vooruit gezet.

Alles was super goed! Navelstreng konden we zien, armpjes en beentjes.
    In het begin sliep hij/zij geloof ik. Maar paar minuten later kwam hij/zij in beweging! GE-WEL-DIG!

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Gefeliciteerd!!!!

4. Belbail

Belbail Bekend lid

Apr 23, 2016
    833
    6
    18
    Heeeerlijk meid! En wat een verschil weer. Groot kindje dan al hè! Wat een genot. Gefeliciteerd met deze goede echo!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Demade wat fijn!! Heerlijk dat alles goed is :D

6. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

May 3, 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Wauw wat een mooie foto!! Gefeliciteerd, wat fijn dat het er zo goed uit zag

7. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Mooie foto Demade! En wat een goed nieuws! Lekker genieten nu :)

8. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Prachtig demade! Geniet er van meis. Heerijk!
    Het gaat met het zoontje van onze gastouder een stuk beter. Het lijkt goed te zijn afgelopen. Hij moet nog een extra nachtje blijven vanwege niet heel goed kunnen lopen maar met zn hoofd lijkt t goed. Een zware hersenschudding. Maar jeetje dit had veel anders kunnen aflopen. Ze had me net maandag verteld dat ze per nov een vrijdag moest in gaan lassen voor der zelf en dat onze oppas dag zou verdwijnen.. Helaas gaat t ivm zoontje nu al in.. Zo vervelend nu die onzekerheid zonder een oppas voor mn meissie.

Dacht even dat ik ongi ging worden vandaag maar nog geen bloed in aantocht...

Slaap lekker dames vorm straks.

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Gelukkig gaat het met het zoontje beter mamavanlois jammer van jullie oppas alleen..

Demade wat een mooie foto! Wat dijn dat je weer hebt kunnen gluren:D

Joppie: klusze!!!

10. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Joppie, hoera voor de eerste ronde! Veel klusplezier 🍀

Mamavanlois, wat fijn dat alles goed gaat met het zoontje van de gastouder. Nu op naar meer positiviteit 🍀

Hier, dank je wel dames! Was zo mooi gisteren! Helemaal toen hij/zij begon te bewegen. Morgen vertellen op m'n werk en dan gooi ik het in de wereld ❤️!

Zijn er nog testers in tha house vandaag / deze week?

11. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    mamavl ongesteld geworden? Hopelijk niet ;). Al getest? En Piewy?
    Marni en ik staan daarna maar ik wacht mijn ongi af wegens een niet gevonden/benut ei :D

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Goedemorgen meiden!
    @demade wat een prachtige echo foto!:D wat ontzettend fijn dat alles goed is!! Echt heel mooi, geniet er lekker van meis!
    @mamavanlois gelukkig heeft de kleine man alleen een hersenschudding en hopelijk is hij er snel weer bovenop. Wel ontzettend balen dat jullie nu de oppasdag kwijt zijn. Heb je missxhien een vriendin die kan helpen? Of opa en oma?

@hier zo zielig me meisje gister avond in bed gelegd maar begon al gelijk te huilen normaal gaat ze lekker liggen en meteen slapen, dus ik dacht hmm wat is er met haar? Ik haar eruit gehaald en even knuffelen, begon ze te kokhalzen ik naar de badkamer gerend met haar in mijn armen. Net op tijd! Boven de wc gehouden en ja hoor een heel overgeef festijn. Gelukkig hoorde mijn man het want ik kon daar op dat moment dus helemaal niet tegen met mijn eigen misselijkheid, nou 1 en 1 is 2 dus ik ook overgeven.. Samen maar onder de douche Toen heeft ze savonds maar bij ons op de bank gezeten want ze was helemaal overstuur en ervan geschrokken. Ze slaapt nu nog maar jeetje wat vind ik dat altijd zielig!

13. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Och roosie wat vervelend voor jullie. Is het al wat beter met haar?? En met jou? Ik kan er ook niet heel best over hoor haha. Gelukkig zijn wij alle3 al een lange tijd helemaal fit maar er zit vast een van ons wel wat aan te komen aangezien hier iedereen ook met griep aan het sukkelen is. Beterschap iig. Ja gelukkig valt t mee met hem. Eerst valt t wel op te lossen met mn ouders maar ik wil hen niet belasten, ze passen al 2 dgn per week op. Er worde door de organisatie naar een oplossing gezocht.

Bubbels, nee ik heb nog niet getest. Door alle commotie deze week ook helemaal geen drang naar, had mn gedachten er niet bij en dat is dan soms wel fijn dat je dat hoofdstuk even wegstopt. Ik hoop wel ongi te worden vanwege mn uitstrijkje as dinsdag. Maar goed ik zou natuurlijk helemaal gelukkig zijn als ik zwanger mag zijn.

Ik ben sinds vorige week mn hobby van 12 jaar geleden opgepakt, paardrijden!! Zo wat heb ik dat gemist en wat ging het goed. Kon wel gillen van geluk toen ik terug naar huis reed.. haha klein kind 😂😂 ga zo weer heen even mn gedachten verzetten.
    Oud vriendin van de metro heeft voorstadium borstkanker en ben er een beetje van slag van. Hoop t na t paardrijden weer kwijt te zijn en dan vanmiddag mn allerliefste mooiste toppertje op te halen. Gaan er een mooie middag van maken. Ik deel ook even een kiekje van der. Zo anoniem ben ik voor mn gevoel al niet meer hahaha.

Lfs

14. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Mijn allesie ❤

Attached Files:

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    @mamavanlois ze lijkt nog heel erg moe heeft dichte oogjes en walletjes, eet haar boterham ook niet wel een flesje warme melk gelukkig. en ik voel me nog steeds misselijk maar ben niet ziek ofzo wel een beetje verdrietig vandaag geen idee waarom?
    Fijn dat je ouders nu even kunnen oppassen voor tijdelijk anders zit je gelijk met je handen in het haar! Wat vind je dochtertje er eigenlijk van? Of vind ze het wel leuk bij opa en oma? Daar krijgt ze natuurlijk wel vollop de aandacht hihi
    Hoe voel je je voor de rest? Symptomen of helemaal niks?
    Wat leuk zeg!! Ik heb ook jaren paardgereden maar ook alweer 3/4 jaar niet meer! Mis het ontzettend en waar ik nu woon hebben ze alleen een fjorden manege en fjorden vind ik niet echt heel leuk haha
    En daarbij vind ik het ook te duur! Maar nu kan ik meegenieten van jou paardrij verhalen:D
    En wat een mooie meid!!! Wat een lang haar! Wat prachtig! Daar mag je zeker trots op zijn😍 Hoop dat lente op die leeftijd ook mooi lang haar heeft hihihi

16. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    @Demade
    Mooie echo! Zo fijn om te weten dat alles dat goed is.

@Roosie
    Beterschap voor de kleine meid. Hoor meer die ziek zijn. Hier klinkt er eentje verkouden en in bed hoor je haar sabbelen op de speen en vervolgens wat gesnurk omdat ze blijkbaar toch een beetje dicht zit. Buurkinderen zijn ook allemaal aan het snotteren.

@mamavanlois
    Ai, vervelend dat je nu zit te tobben met oppas. Is er geen buurvrouw die tijdelijk op wil passen of een vriendin?
    Wat leuk dat je het paardrijden weer doet. Even tijd voor jezelf en je hoofd leeg maken.

@hier
    Ik vreet mezelf op, man wat vind ik het lang duren tot de eerste echo. En ik moet me stil houden want we willen pas na de combinatietest het bekend maken. Een goede vriendin heb ik het wel verteld (en alleen omdat ik weet dat ze echt haar mond houdt) maar verder houden we ons nog even stil.
    Heeft iemand nog een leuk idee om het over een paar weken bekend te maken? Bij de eerste een slab gegeven aan de opa's en oma's met daarop; jullie worden opa en oma.
    Hoe gaan jullie het bekend maken of hoe hebben jullie het bekend gemaakt?

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Hoi Emma, ik had daar in de club een topic over geopend. Misschien kunnen we daar ideetjes delen? Ik heb ook nog steeds niks gevonden...

Beterschap met je meisje Roosie! Nooit leuk als ze ziek zijn.

Wat een mooie meid mamavanlois! Ik heb geloof ik in geen 15 jaar paard gereden dus ik begin er ook maar niet meer aan.

18. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Dizzy, het is net als fietsen, dat verleer je nooit! Ik zei ook teven mn oom (eigenaar van het paard) ik ben bang dat ik het helemaal niet meer kan na zoveel jaar. Nou zegt ie Let maar es op hoe goed jij het nog kan. En hij had gelijk. Haha miss gewoon een keer doen als je mogelijkheid krijgt. Het is heerlijk. Heb t echt gemist.

Wij gaven bij onze eerste. Een opa en oma oppas boek. Je had die gezichten moeten zien haha. Echo in een foto lijstje? HebBen ze iets waar ze al die maanden naar kunnen kijken tot hij/zij er is. Tis lastig hè. Maar je gaat vast iets super leuks bedenken!

19. SoesaM

SoesaM Actief lid

Jul 13, 2016
    461
    43
    28
    Voor de zwangere dames onder ons:

Hebben jullie allemaal dat dikkere slijm gehad, toen jullie eisprong kwam? Ik heb helemaal niks gezien! Dinsdag hadden we een relaxdagje naar de sauna en in het zwembad, had ik wel het gevoel alsof er een slijmprop zeg maar uitkwam, maar niks gezien?

Heb ik nou wel of geen eisprong gehad?

Wordt gek van het wachten... Hahaha vanaf hoeveel dpo kan je testen?

20. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Hoi Soesa, ik heb helemaal niks van afwijkend slijm ofzo gehad en toch echt zwanger! Met de kV test vanaf 10 dpo maar dan heb je een vaag lijntje, 14 dagen zou optimaal moeten zijn.

Share This Page