Aah dizzy haha die dacht dat knuffeltje is voor mij haha ja dan vraagt ze ook allerlei dingen van zo'n vragen lijst weetje wel? Jaa hoor dat is bizar ik vind het juist leuk om dat koffertje te houden ga hem echt niet op marktplaats zetten, ze zijn super handig ik heb van iemand een roze koffertje als kraam cadeautje gekregen bij lente, en gebruik hem altijd met vakantie enzo kan van alles in sokjes, paracetamol voor haar, spulletjes voor de haren tandenborstel tandpasta noem maar op Wat jammer demade!
Ik kreeg een groot boek bij de (grote geboortegids ofzo) en een tas met folders en zalfjes enzo. Alleen jammer dat een groot deel al over de houdbaarheidsdatum was.
Leuke cadeautjes allemaal. Ik heb een heerlijke badcape van mvm gekregen en verder vooral erg veel reclame hihi wel al mega veel cadeaus van familie en vrienden 😊
Succes vandaag met de echo Roosie! Piewy, heb jij al een testje gedaan? Bubbels, voor jou ook bijna je NOD! Allemaal babycadeau's, daar kan ik nog niet voer meepraten.. Vanochtend een test gedaan, STOM! 9DPO Volgens mij is ie wit, maar als ik hem draai kan ik een heel licht tuurstreepje zien. Zal wel een indroger zijn of ik verbeeld het me haha. Wil te graag een streepje zien. Woensdag maar een testje wagen dan ben ik 11 DPO. Mijn NOD is officieel zaterdag (14 dagen na eisprong).
Dankjewel marni! Oe je houd het spannend meis! Misschien zie je wel echt iets hihi krijg je hem op de foto?
Nee dat lukt helaas niet, je moet hem ook echt schuin in het licht draaien wil je heel licht iets zien hoor. Ik doe gewoon woensdag nog een testje op 11 DPO, als het echt iets is zou hij dan donkerder moeten zijn.
Ja dan zou die woensdag wel donkerder moeten zijn marni! Ik duim voor je hoor! Nee niet echt zenuwachtig demade, heb er wel super veel zin in om me kleine beebje te mogen zien😍
Jhaaaaaa leuk!! Ff spieken.. Ik had me voorgenomen om na elke goeie echo iets te mogen kopen voor de baby. Ik kan maar niks vinden hahaha. Wil zo graag weten wat het wordt, zodat ik los kan!
Jaa zo leuk hij/zij heeft nu echt armpjes en beentjes zoveel leuker om te zien!! Haha snap het helemaal meis! Nog eventjes geduld en dan weet je het! Kun je nu er lekker voor sparen
Veel plezier Roos! Het is super om te zien nu! @DEMADE ik heb hier al een hele rij kleertjes hihi Zijn er meer zwangere dames die last hebben van kortademigheid?
Hihi, ik blijf stiekem jaloers op al die 'eerste ronde' zwangeren Vooral zo tussen de periode van niet meer ongesteld tot wachtend tot de ovulatie, haha.
@belbail ja ik heb er ook last van! Vooral als ik bijvoorbeeld de trap ben opgelopen! @ilona dat snap ik wel hoor meis! Zou precies het zelfde hebben als ik in jou schoenen stond! Maar wie weet heb je deze ronde geluk! Ik duim voor je!
@Ilona, Logisch hoor! Als meerdere om je heen zwanger wordt wil je zelf natuurlijk ook! @Roosie, dat is waar, ben nu druk bezig met sparen van de jumbo koopzegels! Als we het geslacht weten ga ik ze inleveren en los hahahaha.
@ilona heel begrijpelijk hoor! Het is ook uitzonderlijk dat we allemaal zo snel zwanger waren hier! Ik doe vandaag het huishouden maar het moet echt in etappes. Elke keer even zitten en uitpuffen niet normaal hahaha.