Sommige testen op 13 dpo nog negatief. Qua termijn is dus lastig te zeggen, als het maat gaat oplopen de komende dagen dat zegt veel meer!
10 dpo is meestal het vroegst dat je met die testen überhaupt iets kunt zien. Kun je nog 2 dagen wachten? Ik had bijvoorbeeld mijn 11e dag een veeeeel minder lijntje dan op de 10e en ik moest hem echt slopen om iets te zien en een dag later zag ik wat duidelijker een heeeel licht roze streepje.
Sorry voor alle egoberichten, zal later weer rven op jullie reageren. Mijn temperatuur is weer gezakt vandaag. Ik zal dus ongesteld gaan worden helaas . Haal mij maar van de lijst af, op naar de volgende ronde. Soesam, 10dpo is echt enorm vroeg. Ik zou ook 2 dagen wachten!
@Marni wat balen zeg! Dikke knuffel @soesam ik testte nog negatief op 12dpo! Pas een dun lijntje op NOD en echt zwanger!
Balen Marni Ik had het de maand voordat ik zwanger raakte ook! Positieve testen die niet donkerder werden! Duim dat het bij jou ook de volgende ronde raak zal zijn!
Balen marni. .. Met tempen Hoef je eigenlijk niet te testen zo vroeg. Je temperatuur zegt het toch al als je ongi gaat worden... hopelijk volgende ronde beter!
Nee dat weet ik, maar ik testte op mijn NOD positief en nu vandaag na NOD ongesteld. Het is dus gewoon niet goed gegaan, de streepjes bewijzen dat er wel degelijk iets van HCG was. Shart, ik hoop het! Jullie pendels klopten in ieder geval wel. Ik had een positieve test in oktober..
Ja dat dan weer wel maar wellicht als je ei binnen nu en twee weken komt dat er nog een mogelijkheid is voor oktober ik duim voor je!
Denk het niet meestal wel een cyclus van 30 dagen of iets langer. Dus ga uit van 30 dagen, dan is mn NOD 8 november. Dus aftellen maar naar november. Ga deze ronde ook geen ovutesten gebruiken of tempen. We zien het wel, minimaal om de dag gezellig maken moet voldoende zijn
Vervelend zeg marni en soesa! Volgende ronde beter! Deze ronde wordt niet in gebruik genomen door ons.. na een heerlijk weekendje toch wat ruzie gekregen (omdat ik wel wilde en hij het nut er niet van in zag..) en ik moet morgen- en dinsdagavond werken tijdens m'n ovulatie