WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 6 oktober SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 12 oktober Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 14 oktober Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 21 oktober IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 24 oktober Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 28 oktober Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 30 oktober Marni || 27 jaar || 2e kind || 8 november Piewy || 33 jaar || 2e kind || 22 november Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 15 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 24 mei Afspraken OKTOBER 10 || Belbail, termijnecho 11 || Demade, combinatietest 11 || Shart86, echo gyn 13 || Dizzy, vk echo en gesprek verpleegster 17 || Emma86, termijnecho 25 || Shart86, intake EMC, echo 27 || Roosie, afspraak gyn NOVEMBER 01 || Roosie, geslachtsbepaling 02 || Demade, controle vk 03 || Demade, geslachtsbepaling
Kleine Fee: jaaa ik zie m! Spannend!! Ik duim!! Dizzy: ik mag ook morgen alleen hoor... Snik snik ml kan niet elke controle vrijnemen. Dat zou echt te gek worden (om De week echo/controle!) Ilona: wat balen zeg maar wel verstandig dat je eerst alles goed op een rijtje wilt hebben met je man samen. Het is toch vele malen prettiger als je niet steeds in de onzekerheid hoeft te zitten wel niet wel niet... Daar wordt een mens ook niet gelukkiger van! Sterkte meis! En ik hoop echt dat het eerder wordt dan juni 2017! DEMADE: duim dat alles goed is met de kleine beeb morgen! Ik heb elke keer als ik jou banner zie het idee dat het niet klopt ofzo haha, lijkt elke keer verder dan ik dacht. Tijd gaat geloof ik gewoon heel rap, maar bij mezelf kan ik de dagen wel vooruit kijken pfff... Wat duurt het nog lang tot de 20weken echo... Hier: jongste heeft blaasontsteking, echt zo zielig! Net ab kuurtje gehaald voor d'r bij de huisarts, eerste keer ab ooit. Dus hopen maar dat het snel helpt!
Hahaha Shart, ik klets ook mee in de groep van 16 t/m 30 april. En daar was ik bij sommige strontjaloers toen ze 10 weken zwanger waren, keek ik op de lijst was ik het zelf ook al! Whaha oeps! Ben zo benieuwd naar ons kleintje morgen! Ga ook vragen of ze tussen de beentjes kan kijken... Hebben jullie dat ook dat je zoveel hebt gedaan de hele dag dat je 's avonds denkt, oja, ik ben zwanger! Haha. Zo raar...
@ilona wat balen zeg dat je man zo onduidelijk doet snap het wel hoor dat je er dan nu extra moeite mee hebt, hoe was het weekendje van jullie samen eigenlijk? @kleinefee Jaa ik zie hem ook! Spannend! @shart wat vervelend van je kleine meid! Hoe kom je daarachter eigenlijk dat die kleintjes blaasontsteking hebben? (Sorry misschien een domme vraag maar heb het nooit meegemaakt) @demade jeej morgen je echo! Zal weer een super verschil zijn met de vorige keer! En ik ben ook wel heel benieuwd of ze het geslacht al kunnen zien stiekem! Ben ook benieuwd naar de nub/skull en Jaa dat vele doen herken ik pff dan denk ik savonds waarom heb ik zoveel gedaan vandaag?? Dan breekt het me echt op @hier hebben jullie tips of een idee? Mijn meisje slaapt altijd lief maar nu sinds donderdag avond minder ze gaat om 19:00 uur naar bed, en gaat dan braaf slapen maar nu word ze elke keer zo rond 20:30/21:00 uur wakker? Huilt heel hard, en wil alleen bij mama zijn, slaapt ook alleen als ik bij der blijf.. Maar op dit nou elke avond een half uur tot een uur te doen heb ik ook weinig zin in.. Zet pil ook gegeven vrijdag toen sliep ze door maar ze heeft geen koorts of wat dan ook?
Dat is wel echt zuur Ilona.. Zonde! Bedankt voor al jullie medeleven meiden. We waren even heel verdrietig gisteren en balen er nog steeds van. Maar het is niet anders, schouders eronder en door naar de volgende ronde.. Hoe was de combinatietest Demade? Veel plezier Belbail! Oeh kleine Fee ik zie hem ook, maar ben even voorzichtig met je feliciteren gezien mijn recente ervaring.. Een voorzichtige gefeli, ik hoop dat hij oploopt. Sterkte Ilona! Bubbels wel mee blijven kletsen hoor.. Shart beterschap met je jongste! Misschien is het uitproberen Roosie? Anders even laten huilen en af en toe terug om te troosten? Wij hadden een kraamvisite gisteren, lekker confronterend . Dat was best even pittig..
@Roosie, het is een fase, het is een fase, het is een fase, het is een fase! Wat is de skull theorie dan? Nub ken ik wel. Maar Skull niet! @Blaasonsteking, heb het 2x gehad! zo pijnlijk met plassen vreselijk. Kun je niks aan doen, sommige zijn er gevoelig voor en anderen weer niet. AB kuurtje doet meestal wonderen.
@marni Buhh snap het wel hoor en dan ook nog eens op zo'n visite had heel anders kunnen zijn zul je wel gedacht hebben! @demade ik zal zo ff fotootje toevoegen van skull Maar buh uitproberen weet ik niet zou kunnen? Maar ze word echt helemaal overstuur als ik dan wegga, soms tot overgevens toe, en niet omdat ze ziek is maar zich zoo laat gaan.. Deed ik vroeger ook oeps
@Marni, ik heb morgen de combinatie test! Tien voor 3 ben ik aan de beurt. @Roosie, oh thanks voor de uitleg! Ga morgen eens bestuderen. En jullie ook uiteraard want de echo plaats ik hier ook gewoon.
Hallo, was ik ook weer. Elke keer als ik wilde reageren kwam er iets tussen. Ik kan nu niet op alles en iedereen reageren, probeer wel wat actiever mee te kletsen vanaf nu. @Marni Wat vreselijk jammer dat je ongesteld bent geworden, had zulke goede hoop. Wens je heel veel geluk voor de volgende ronde. @KleineFee Wauw, al best duidelijk die test! Hoop heel hard dat het goed mag blijven gaan. @Ilona Die verschillende signalen zijn zeker niet leuk, het maakt je zelf onzeker. Of voelt hij teveel prestatiedruk? Hopelijk komen jullie er snel samen uit. @Belbail Mooie echo! @dames die nog niet zwanger zijn Geef de moed nog niet op. Tot nu toe een vruchtbaar topic dus dat geeft hoop! @hier Misselijkheid was een weekje weg en kwam toen weer terug. Mag op zich nog niet klagen. En ik ben elke avond heel erg KOUD.
Mooie foto Belbail! Kleine fee, super lijntje al, hoop dat hij mooi op gaat lopen. @soesa de club hier op het forum, het afgesloten stukje om te typen.
Aaah belbail wat een schatje @emma ik herken dat koude!! Alleen heb ik het de hele dag haha @soesam leeuwtje moet je dan voor de club toevoegen die is de beheerder ervan