Jaaa demade! Wat geweldig meis, ik geloof het ook! Ik denk dat jij onze eerste zwangere bent voorzichtig gefeliciteerd!!!
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen SEPTEMBER Emma86 || 29 jaar || condooms || 2e kind OKTOBER Bubbels84 || .. jaar || ... || 3e kind Dizzy || 31 jaar || borstvoeding || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind DECEMBER Joppie1 || 34 jaar || spiraal || 2e kind NOD Lijst Peppapig || 31 jaar || 4e kind || 2 augustus Piewy || 33 jaar || 2e kind || 12 augustus Timmy || 29 jaar || 2e kind || 15 augustus Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 17 augustus Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 20 augustus BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 22 augustus SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 augustus Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 29 augustus Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 september Marni || 27 jaar || 2e kind || 14 september Zwanger DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april || jongen/meisje
Jaaaa gefeliciteerd meid. Snel je NOD voorbij dan weet je het helemaal zeker. Top! Mijn test streep was vanmorgen dikker dan de controle streep! Echt een knaller. Dus vanavond klussen! Goede timing! Verwacht dus weer een cyclus van 31 dagen. Netjes vind ik dat zo snel na de pil. Mijn NOD wordt 21 augustus ipv 22
Wat fijn Belbail! Ik ben opeens ongesteld geworden??? Zo gek, op dag 23, dus een cyclus 22 dagen.. En ook op dag 16/17 vruchtbaar slijm, dus dit is wel een gekke gewaarwording.. Weet ook niet zo goed of ik nu nog even wil afwachten wat mijn volgende cyclus doet, of dat we het al wel willen proberen. Vorige cyclus was 30 dagen. Anyway ik heb dus geen idee nu ook wat mijn NOD is, niet 14 september meer in ieder geval zet hem maar op 3 september, dat is 28 dagen verder.
WoW DEMADE wat een super mooie test!! ik durf je nu wel te feliciteren! nu duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan! Geweldig
Weet je zeker dat je ongesteld bent of is het alleen oud bloed? Demade van harte proficiat !!!!!!!!!!!!
Ja was superleuk maar dat ouderwetse 'stappen' is niks meer voor mij joh dus op t strand was alles leuk, maar toen we een kroegentocht gingen doen was ik het na 2 uurtjes echt helemaal zat, dus lekker naar huis gegaan. M'n zusje vond het helemaal geweldig! Nu op naar d'r bruiloft op 17-08
Aah super zeg! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! En haha ja ik kan het me zo voorstellen dat je daar minder zin in hebt! Ik doe dat soort dingen ook haast niet meer, het kan me gewoon niet bekoren leuk shart!