Foto's zijn allemaal een uur later ongeveer. Streep stond er wel binnen 10 minuten maar wilde hem goed laten opdrogen en was aan het wachten tot manlief de deur uit was
Ik zie hem ook. Hopelijk kun je met je houten kont van het wachtbankje Ilona 😭 Haha een voorzichtige felicitatie van mij Meis.
@Mamavanlois, Nee alleen op verzoek van mijn kant houden ze me in de gaten. Als ik volgende week weer een bloeding heb dan gewoon weer bellen en wordt ik doorgestuurd voor een onderzoek in het ziekenhuis. @Ilona, wauw ik zie m ook! Vond de kruidvat 2v5 ook de fijnste test van allemaal! Action en Big Bazar zijn echt waardeloos.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 24 oktober Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 28 oktober Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 30 oktober Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 2 november Marni || 27 jaar || 2e kind || 8 november Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 15 november Piewy || 33 jaar || 2e kind || 22 november SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 20 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 24 mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni Afspraken OKTOBER 25 || Shart86, intake EMC, echo 25 || Dizzy, combinatietest 27 || Roosie, afspraak gyn 27 || Belbail, controle vk 28 || Emma86, termijnecho NOVEMBER 01 || Roosie, geslachtsbepaling 02 || Demade, controle vk 03 || Shart86, termijnecho 03 || Demade, geslachtsbepaling DECEMBER 01 || Demade, 20 weken echo 01 || Shart86, geslachtsbepaling 13 || Belbail, 20 weken echo
@ilona ik zie hem! Spannend! @testen ik testte met zwanger en kids op achteraf ongeveer 12dpo voor het eerst positief en toen op 14dpo de plustest van clearblue en action
Whaaa Ilona! Wat leuk! Als het goed gaat hebben we straks meer zwangeren dan niet zwangeren! @Leeuwtje: Dankjewel! En ik hoop dat je cyclus rustiger en duidelijker wordt. Ben jij ook zo toe aan weer een kleintje? Ik word echt zwaar broeds van dit topic. Hahaha! Wil gewoon vandaag nog zwanger zijn!
Broeds hahahah. Nou ik broed goed op mijn ei nu hopen dat ie zin heeft in te nestelen. Mijn houten kont heeft wel pech want hij moet nog minimaal 8 dagen zitten.
Spannend Meis!! Heb je symptomen/ klachten?? Ik heb nu al een paar uur last van lichte krampjes.. door wat er is gebeurd t laatste jaar heb ik een soort van 6e zintuig ontwikkeld.. alles maar dan ook alles merk ik op en dat is zoooo irritant!! Ik hoop echt dat jij dinsdag een knaller van een test hebt.