Belbail, ja t zegt helaas niets. Wat vervelendst je het tijdensde pil zo heftig had. Ja de tijd vliegt voorbij hè. Genieten Meis!! Dizzy, nou ik heb nu weer nergens last van en voel echt nix dus ik durf nog niet te testen.. Haha om teleurstelling te voorkomen.. wacht denk ik tot donderdag met testen dan zit ik op dag 29. Ik heb Mn volgens mij op dag 16 Mn eisprong gevoelt maar heb geen OvJ test gedaan dus dat weet ik niet zeker.. vandaar weinig hoop..
Ik had en heb ook meer afscheiding nu ik zwanger bent mamavanlois! Spannend zeg! Is vandaag je nod? En ben je nog niet ongesteld geworden?
Mamavanlois: ik had in de week van NOD juist heel weinig afscheiding Belbail: ik vind het ook heel snel gaan! Morgen alweer 10 weken! Echt bizar! Dan zit 1/4e er alweer op Hier: vanmiddag echo en intake in het Erasmus mc, hoop dat alles goed is met de beeb en dat ze instemmen met de NIPT. Moet pas om 13:45, duurt lang zo eerst maar even boodschapjes doen, de kleine kan naar m'n vriendin paar uurtjes en m'n moeder gaat dan met me mee, gezellig! Ben zo benieuwd of ik een jongetje of een meisje krijg! Denk er echt de hele dag aan! niet dat het verder wat uitmaakt ofzo: lijkt me echt super om 3 dochters te hebben! Maar omdat het de laatste is, toch ook wel weer heel speciaal al zou het een jongetje zijn. Hoewel ik daar echt aan moet wennen ook! Nog een maandje...
@Mamavanlois, spannend zeg! Gewoon testen ! Wij zijn veel te nieuwsgierig. @Shart, Ohhh wat leuk weer ff naar beebje kijken! Snap ook wel dat je nu bij de laatste hoopt op het andere geslacht. Heb ik nu ook wel een beetje hoor. Maar ik vind 2 jongens ook hartstikke leuk! @Afscheiding, ik had ook niet zoveel afscheiding hoor. Nog steeds niet eigenlijk!
Shart, succes vandaag! DEMADE, wat goed! Dat is al 1 dag.. Belbail, yay! Weer een dansje! MamavanLois, ik had het de vorige keer tijdens de zwangerschap maar ook af en toe tijdens normale cyclussen, hopelijk is het voor jou ook de eerste! Bubbels, nog een paar dagen op dat wachtbankje!! Ik duim voor je!
Wat fijn demade geen bloed meer!! Wat een opluchting ik hoop dat het so blijft en je lekker verder kan genieten!! Succes vandaag shart!
Ik had vorige week 3 dagen geen bloed en toen begon het weer. Als ik na deze week nog geen bloed heb dan durf ik wel langzamerhand weer te zeggen dat het helemaal gestopt is!
Ik zit nog een kleine week op het wachtbankje. Had eerst wat kleinigheidjes dat ik dacht wie weet maar daar is het eigenlijk te vroeg voor. En vandaag eigenlijk niets dus ga er niet zo vanuit. Ik wil eigenlijk pas ma. De 31e testen als ik dan nog niet ongi ben maar Had t idee dat ei iets eerder was dus zou mij niet verbazen als ik over dag of 3 ongesteld wordt. We wachten ( en wachten en wachten) maar af
@Bubbels dat zegt niks meid... De dagen voor mn positieve test voelde ik ook niks meer... Zijn hier meiden met ervaring met een doppler/doptone achtig aparaatje? Zou het graag eens thuis proberen...
@Ilona: Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je! Wat zijn veel van jullie al ver in de zwangerschap. De tijd gaat zoooo snel. Ik ben erg nieuwsgierig naar degene die een geslachtsbepaling gaan laten doen hihi! Vind dat altijd erg spannend, na het goede nieuws dat alles met de kindjes goed is uiteraard! @hier: Vorige week van drie bekenden te horen gekregen dat ze over een klein half jaar een baby'tje verwachten. Altijd leuk nieuw! Maarre...heel eerlijk, 's avonds heb ik vreselijk gehuild bij mijn lieve vent op schoot. Ik heb het gevoel dat we sept en okt 'gemist' hebben en ik wil nu graag echt beginnen. Manlief echter vraagt of ik alsje..alsjeblieft wil wachten tot december, zodat we nog op wintersport kunnen samen. Ik was bij onze zoon heel lang, heel misselijk en kan dus niet zwanger op de skies. Durf dat ook niet. Zucht.....Het zijn maar twee maanden, maar toch! En ik had tegen mijn man gezegd dat ik deze keer heel graag wil dat hij er ook voor de volle 100% voor wil gaan. Dus tja...nog twee maanden wachten...snik!
@ Shart... nou als het goed is heb je de beeb mogen zien.. Ben heel benieuwd hoe het was in het ziekenhuis. @ Mamavanlois... knap dat et her nog even uitstelt... ik ben wel heel nieuwsgierig. @ Hier... Gaat gelukkig al weer wat beter. Heb neus spray voor de oorpijn en ibuprofen voor de hoofdpijn. Vandaag lekker veel geld uitgegeven... Mama kon sinds lange tijd weer even de deur uit en gelijk op koopjes jacht voor sinterklaas. Zo ik heb voor alle opa's en oma's en voor ons en natuurlijk voor zoonlief leuke dingen kunnen scoren. Mooiste cadeau zou zijn een beeb in mijn buik, dus vandaag weer getest en zag een tuurstreepje... op naar het klussen
@ Joppie... He meid... wat een lastige situatie weer en wat gevoelig.... Ik snap je volkomen. Je hebt de keus samen gemaakt en het liefst wil je er gelijk goed voor haan!! En dan is wachten ( ook al is het maar 2 maandjes ) best lang! Zeker omdat het ook geen garantie geeft dat het gelijk raak is... Hier heeft mijn man toestemming gegeven om er vanaf spetember er voor te willen gaan, alleen wil hij niet seksen op de plande dagen... alleen als we alle 2 zin hebben. JA HALLO!! Straks mis ik mijn ei!! Dus ik kan je wel een beetje volgen. Sterkte meid
Niet tegen hem zeggen wanneer je ei is ! En als je hem maar genoeg verleid denken ze niet meer met hun hoofd maar met hun ......
dat is waar..., maar ja met 1x ben je er niet, dus dat wordt vak verleiden en dat valt denk ik wel weer op
Hhahaha! Goede adviezen! Teveel bestaat op dat gebied niet Leeuwtje! Gewoon je vent gek maken Nu lingerie shoppen, over een paar maanden een babykamertje kopen
En dan ben je bang dat het nog lang gaat duren he! Gelukkig kan mijn man goed luisteren (heeft hij moeten leren hoor) naar mijn gevoelens. Eerst werd hij daar zenuwachtig van. Dacht dat hij het op moest lossen. Maar toen ik vorige week zo zat te brullen was hij super lief en begripvol en checkt ook of ik er dan wel echt achter sta om nog twee maanden te wachten. Dat maakt het dan wel weer makkelijker.... (En heel misschien gaat de wintersport niet door ivm de plannen van ander stel waarmee we gaan...)
alles zag er goed uit! Beeb maakte zelfs salto's haha Krijg geen nipt, alleen combinatie test, dus vandaag bloed geprikt daarvoor. 8 November de nekplooi meting en meteen de uitslag erachter aan. Ben benieuwd! 2 Januari is de GUO... Ben nu al zenuwachtig!