Ik hsd een doptone geen idee alleen welke. Leek op oud telefoon toestel wit licht roze met hartje er op. Ik hoorde de 2e al met 12 weken zelf en eigenlijk lukte het altijd. Maar als je t hartje niet goed vind kan het (onterecht) paniek geven. Oh joppie wat balen.... Als ik eenmaal mijn zinnen er op gezet heb kan ik er lastig vanaf wijken.. Maar ja it takes two ...... Verleiden... jou hier niet nodig manlief wil altijd. Overal. Haha liefst 365 dagen. Dus dat is wel makkelijk
Nou dames hier een omowit testje hoor.. demade heeft me weten over te halen.. maar helaas!! Ook nog geen ongi dus we blijven nog even zitten op die verrekte wachtbank hahaha Leeuwtje wat heerlijk even flink shoppen!! Dat doet mij ook altijd erg goed en dan hoeft t niet eens perse voor mezelf te zijn Haha Shart wat fijn dat alles goed is. Balen dat je geen nipt mag. Wat kunnen ze met nipt wel ontdekken ten opzichte van de combinatie test? Ik ben niet zo thuis in die wereld vandaar Mn vraag. Joppie ik snap je frustratie en je gevoel heel goed. T is ook gewoon shit als iemand dolblij aan jou verteld dat er een beebje jn haar buik groeit.. dat wil jij ook en het is helemaal niet erg als je daar verdrietig om bent laat staan het er ook nog even 3x wordt verteld. Jouw tijd komt ook zeker wel. Nog even doorbijten Meis Ik hou jullie op de hoogte wat Mn cyclus gaat doen...hihi Mn gyn belde net nog, ik had nog gevraagd of het oprekken van de opening naar Mn baarmoeder risico met zich mee brengt voor Als ik straks zwanger ben maar dit is niet zo. De cerclage houdt de boel dicht (i hope)
Wij gisteren voor het eerst weer sinds 2 weken 😂! Maar de mijne wil ook altijd wel. Ik wil nog wel eens ff wachten hahaha. Behalve in de klusweek. Toen was hij letterlijk en figuurlijk de l*l
@Bubbels thanks! Meer dames ervaringen? @DEMADE 2 weken wauw 🙊 hier nog steeds erg regelmatig en dat terwijl hij altijd dacht 9mnd niet te durven hihi Ik heb om 10.20 de controle bij de vk ipv morgen.
Spannend! Succes. Het enige wat ik mij kan bedenken met een thuis doppler is dat je gigantisch onzeker kan worden als je hem niet kan vinden en je dan misschien onnodig zorgen gaat maken.. maar kan begrijpen als je het hartje wilt horen hoor!
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 28 oktober Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 30 oktober Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 2 november Marni || 27 jaar || 2e kind || 8 november Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 15 november Piewy || 33 jaar || 2e kind || 22 november SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 20 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 24 mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli Afspraken OKTOBER 26 || Belbail, controle vk 27 || Roosie, afspraak gyn 28 || Emma86, termijnecho NOVEMBER 01 || Roosie, geslachtsbepaling 02 || Demade, controle vk 03 || Shart86, termijnecho 03 || Demade, geslachtsbepaling 10 || KleineFee, echo 18 || IlonavanH90, intake vk en echo DECEMBER 01 || Demade, 20 weken echo 01 || Shart86, geslachtsbepaling 13 || Belbail, 20 weken echo
@mamavanlois, he bah! Niet leuk. Heb je vanmorgen nog getest? @dizzy, hoe was de echo gisteren? @belbail, veel plezier vandaag!
Belbail succes straks!! Demade nee nog niet maar ben echt misselijk al sinds ik opgestaan ben.. nog geen ongi maar probeer me chill te houden. Heb Mn testen op dus haal zo ff kV 2v5
Succes Belbail! @Demade: Snap goed dat jullie dan niet durven hoor. Men zegt dat het geen kwaad kan, maar met bloedverlies weet ik het eigenlijk niet! Geen bloedverlies vandaag? @Shart: Wat vreemd dat je geen nipt aangeboden krijgt. Vind je een kansberekening voldoende rustgevend of ga je zelf voor een nipt? Ik weet eigenlijk niet hoe duur dat is? @Mamavan Lois: Balen een witte test! Hopelijk was je ei iets later? @Leeuwtje: Helpt het om niet over zwanger worden te praten? Gewoon vrijen als je/jullie zin hebben? Volgens mij kom je dan vanzelf bij de eisprong uit. Ik heb dan zelf altijd meer zin dan anders en daar wordt mn man vrolijk van Helpt dat bij jullie ook? Snap je frustratie wel! Als je eenmaal wilt dan wil je snel en geen gezeur!!!!
@joppie: nou niet echt gerustgesteld door die test nee, maar ik heb er ook geen 600 EUR voor over om dan naar België te gaan en hem daar te doen. Het erge was dat ze zei dat als ik in 2017 zwanger was geraakt dat ik m dan wel in Nederland aangeboden had gekregen. Maar ja...
Wij zijn weer goedgekeurd. Hartje eventjes gehoord en mijn bloeduitslagen waren prima! Ze vroeg of ik de kleine al voelde.... en ik vermoed het wel maar dacht dat het nog niet kon, maar ze zei dat dat heel goed kon omdat het zo vooraan ligt en ik van mezelf zo slank ben. Dus ik denk dat ik ons kleintje idd voel <3
Zo das vroeg voor een 1e!!! Leuk hoor. Ik voelde de 2e met 14 weken en ik had placenta achter en ook slank. Maar verschilt heel erg pp