De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Shart het is toch pas vanaf april 2017? Of had je dan onder andere regeling gevallen? Stel dat het nu raak zou zijn zou ik in jan 13 weken zijn maar dan krijg je m nog niet toch?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou ze had het over als ik over 5 maanden zwanger was geraakt? Dus dan zou april wel kloppen denk ik :D

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik vind het wachtbankje stom. Je gaat tegen 9 dpo van alles verbeelden. Allemaal kwaaltjes die passen bij een beginnende zwangerschap maar net zo goed te wijten kunnen zijn aan hormonen en een op hol geslagen vrouwenlijf. Grrr. *zet de tijd op maandaag/testdag*

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had op 9dpo een positieve test... :D dus je zou het mis ook al eerder dan maandag kunnen proberen?!

5. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Haha Neeeeeheeee ik wil dat niet :p
    Want stras pies ik ook streepjes die later weer niks blijken te zijn. Dat vind ik maar niks

Al ben ik nu sinds 2 dagen met vlagen misselijk. En ik droomde vannacht heel levendig en raar. En ik heb t idee dat mijn borsten af en toe tintelen. Maar volgens mij doen ze het er gewoon om. En die misselijkheid is vast van de zenuwen. En t dromen omdat ik mezelf gek maak. Dus ik negeer dus nog even die vervelende kwaaltjes die mij willen verleiden en houd vol ;)

6. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Bubbels, t lijkt of je mijn verhaal verteld Haha. Kom net van een ladies night in de bios en ben opnieuw weer zo misselijk en Mn (.)(.) steken met vlagen.. wat is dit maak ik mezelf gek.. durf niet nog een keer te testen.. bang dat ie weer Omo is... t lijkt me echt haast onmogelijk dat t raak zou zijn...

7. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Haha ja echt heen zo bizar Hoe zo n lijf je voor te lapje kan houden. Daarom wat ik braaf mijn nod af. Ook wel eens leuk. Bij eentje testte ik 3 dagen na nod bij de ander 3 dagen ervoor en nu op nod ;)

8. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Nou bubbels ik hoop dat jij meer geluk heb dan ik want ik veeg net wat roze bloed af. Begrijp die misselijkheid dan niet zo goed maar goed.. we gaan door. Mn man heeft gisteren voor t eerst gevraagd of ik al ongesteld was (vraagt er nooit naar) en zei dat we er vanaf nu alles uit moeten halen dus gaan toch ovutesten gaan gebruiken.. ik wilde dat liever niet omdat t anders zo'n 'moetje' wordt. Maar ben blij dat hij laat zien dat hij er alles aan wil doen.. appt me nu net.. wel jammer mop maar is niet anders.. volgende keer meer geluk. De pendels klopten in mijn geval niet maar we hebben ook niet veel geklutst deze maand.

Vanaf nu gaan we er vol voor!
    Sorry voor Mn ego bericht

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat balen mamavanlois:( dikke knuf en eet maar lekker een doos chocola! Wel super fijn dat je man zo meelevend is en er alles aan wil doen! Lijkt me een prettig gevoel zo samen op 1 lijn.

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Jammer mamavanlois (wat een fijne man trouwens)!
    Bubbels, spannend hoor! Ik vind het knap dat je kunt wachten.

11. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ohh jammer zeg... Heeft het al Door gezet?
    Ik was vorige maand ook bij vlagen misselijk hoor, je hele cyclus door zijn er wissendel hormonen aanwezig die allerlei kwaaltjes kunnen veroorzaken. En als je iets graag wilt gaat je hoofd er ook nog eens mee aan de haal.

Ik ga vanavond uit eten. Ik bestel denk ik carpaccio bij mijn wijntje :p hopelijk voor de laatste keer komende maanden haha

12. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Roosie en dizzy, zo ken ik hem niet hoor.. hij besteed er nooit aandacht aan Haha dus ik vond t ook wel super lief hihi.. hoe stoere mannetjes toch een beetje sentimenteel kunnen doen Haha heerlijk. Wat hou van die man 😍 En die doos chocola laat ik maar even staan.. wil wat kilootjes kwijt eigenlijk.. ga vanavond maar ff sporten denk ik 😭

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi Jaa mannen kunnen je soms echt verbazen!! Mijne is ook zo'n 'stoere' maar af en toe heeft hij ook van die momentjes en dan smelt ik echt😍 Net zoals hij zei als je die echo's zo leuk en bijzonder vind dan boeken we er zelf gewoon een paar op eigen kosten bij😍 Normaal is die wel van het 'besparen' ook namelijk hihi en zou het zonde vinden:p
    Na het sporten wat chocola mag best:p

14. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Ik gun het je bubbels!! Lekker doen! Ja dat is helemaal waar die (hor)demonen doen wat met je. Nee t was nog geen bloed bloed maar meer als een druppel bloed in water, heel licht roze. Het is ook niet erg nu maar vanmorgen heb ik idd wel even gedacht wat als... en daar werd ik echt even heel happy van Haha maar goed we geven niet zomaar op!

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Had je berichtje over het hoofd gezien!
    Jaa lekker doen toch! Misschien is het wel de laatste keer dat je het kan doen dus nu optimaal genieten!

16. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Haha roosie wat lief van je vent. Ja ze kunnen ons soms echt verbazen hè hihi. Mooi joh.

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi leuk he! Of een keer op de negenmaanden beurs toen was ik hoogzwanger van lente, ging die tussen al die vrouwen vooraan staan om spulletjes voor me te krijgen 😍 Ga jij maar lekker zitten daar schat daar is het rustig! En toen zagen ze bij de Kruidvat - counter dat hij er tussen stond en zeiden ze we hebben drie mooie mannen cadeau's nou eentje kreeg een haar gel pakketje ander een geurtje en toen mijn man; libido verhogende pillen😂😂😂 en dat riep ze ook nog om😂 Zoo zielig maar we hebben er om gelachen en weggegooid hahaha

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hey was ik ook weer! Onze kleine dame heeft ons tablet kapot gegooid dus kon minder makkelijk reageren :(

@mamavanlois
    Heeft het nu doorgezet? Anders toch maar een testje doen hoor. Snap dat je teleurgesteld wordt van een negatieve test maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

@Bubbels
    O god.... carpaccio, wijntje... mmmm vooral doen. Heb er zo'n zin in! Niet dat ik nou zo'n alcoholist ben alleen kan heel erg genieten van een goed wijntje bij lekker eten. Meestal blijft het ook bij dat ene glas.
    Ach, nog eventjes wachten tot mei, dan mag ik ook weer :p

@Belbail
    Top dat alles goed was! Wel vroeg hoor om te voelen maar dat maakt het toch des te leuker.

@shart
    Top dat het er bij jou ook goed uit zag op de echo!
    Jaaa verschrikkelijk dom vind ik dat met die nipt. Snap niet dat ze daar moeilijk over doen. Heb hetzelfde als jij, 600 euro plus bijkomende reiskosten en de tijd en moeite die je eraan kwijt bent om alles te regelen is me teveel van het goede. We kunnen het geld zoveel beter gebruiken. Geloof dat de nipt straks een eigen bijdrage kost van 175 euro maar dat vind ik te overzien.

@Leeuwtje
    Gelukkig gaat het bij jou ook weer wat beter. Mag je inmiddels al weer de straat op?

@Joppie
    3x babynieuws terwijl je zelf ook wil is natuurlijk even flink slikken. Snap je man ook wel want het is waarschijnlijk de laatste keer wintersport dan. Mochten jullie gaan, geniet er gewoon heel erg van! En december duurt niet lang meer. Nog maar 5 dagen tot het november is!

@Demade
    Hoe is het met je? Ik denk af en toe aan je en hoop heel hard dat je geen bloedverlies meer hebt.

@Rest
    SORRY als ik nu iets belangrijks vergeet maar heb echt mijn best gedaan :)

@hier
    Volgens mij een groeispurt van de baarmoeder. Al een paar dagen pijnlijke/gevoelige buik, trekkerig gevoel, wat steekjes en krampjes en ineens zit mijn broek strak.
    Heb qua misselijkheid goede en slechte dagen. Spuug wel veel meer dan bij mijn oudste.
    Morgen termijnecho! Kijk er naar uit.

19. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Ojee ben ik weer met een hulp vraag... O wat voel ik me een dom blondje zeg...

Omdat mijn cyclus zo raar doet en ook mijn ei ben ik maar begonnen met ovu testen. Omdat we het financieel niet zo heel breed hebben heb ik gekozen voor action testen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee????

Ik heb nu 3 dagen achter elkaar getest en bij de 1e ( 25 Okt ) zag ik een tuur streepje, maar gisteren en vandaag zie ik niks. Kan dat nog komen? Gezien ik nu heel dichtbij mijn ei lijk te komen? Wel slijmerige afscheiding ( sorry ).

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Drink je veel van te voren, voordat je test?

Deel Deze Pagina