Edit: ik heb er even over nagedacht maar ik ga morgen geen ovu testen kopen dames ik zie het wel als het deze ronde niet gelukt is bestel ik ze voor de volgende ronde ik heb sowieso ei pijn dus dat zit wel goed denk ik
Toch ineens ongesteld geworden, hoera! Om lekker verder te dromen: hoe gaan jullie de zwangerschap bekend maken als het eenmaal zo ver is? En op welk moment wil je dat graag doen? (Direct na test of eerste echo of...?)
Ouders en beste vriendin(nen) kort na de test. Als t mis gaat horen ze het ook. Andere na de 1e echo. Maar hoe, dat ga ik dan nog bedenken . Maar eerst maar eens van start gaan haha Ik heb geen vruchtbaar slijm meer maar heb ei gemist. Heb 2 dagen geen test gedaan maar dat was eigenlijk nog wat vroeg in cyclus. Maar wellicht toch gemist of hij gaat nog komen heel laat vergeleken met normaal. Vrouwenlijven zijn rare dingen
Familie en vrienden krijgen het te horen na de eerste echo, de rest na de combinatie test. Voor familie en vrienden trek ik D een shirtje aan met big brother erop. En als we het online gooien op sociaal media gaan we een foto maken....
Wiehoeee hij is weer thuis. Druk dagje gehad. Eerst werken, toen mn vriend ophalen en toen nog even op een kinderverjaardag geweest. Daar vertelde een hele goede kennis mij dat ze vandaag een positieve test had op haar nod. Zo leuk. Ik moest even goed toneelspelen. Hopelijk kunnen we er binnenkort samen om lachen. Vanavond heel erg veel kramp gehad en is nu weer over. Eipijn? Denk het wel. Altijd links dat ik het voel. Net gezellig gehad met mn vriend. Bijzonder moment hoor, dat het beslissend kans zijn vorige maand niet zo bewust met eisprong bezig geweest en nu wel perfect getimed. Heeeel spannend vanaf nu! Ergens heb ik een goed voorgevoel @vertellen mijn vriendinnen weten dat we bezig zijn dus die ga ik het direct vertellen en als naaste familie. Ik kan dat niet geheim houden. Als het me lukt wil ik het wel even tot de 28e stilhouden mocht het raak zijn. Dan kan ik het mn vriend vertellen als we die dag 5 jaar samen zijn.
Spannend meis!! Hopelijk over 1,5 a 2 weken ook een mooie test in de handen! Vanochtend ook nog even getest en hij blijft positief! Woensdag ochtend maar voor de kruidvat liggen en clearblue test halen..
@emma hier weten twee vriendinnen het dat we aan het proberen zijn voor de rest niemand , ik wil het ook graag stilhouden tot 8/9 weken of zelfs tot de termijn echo hihi lijkt me zo'n leuke verassing en dan zijn we al iets verder hihi wat zal iedereen op kijken! Zal ook iets van een T-shirtje of foto worden, ik heb geen facebook meer mijn account bestaat nog maar is non-actief en ik ben al er maanden niet op geweest en zal ook niet meer gebeuren tenminste missxhien ooit wel En daarbij vind ik het ook leuk om stiekem een geheim samen met mijn man te hebben hihi <3 @belbail spannend is het he! Zeker als je je ei gevoeld hebt! Of iig ei pijn haha en sperma overleefd ook nog eens een tijdje dus ik denk dat het wel goed zit bij je @demade wat leuk hoe jullie het gaan vertellen! En wat gaaf woensdag een clearblue hihi! Leuk Vandaag naar fysio en de kleine even een uurtje naar oma dan Fijne dag vandaag!
Hai ladies @belbail: spannend!!! Nu voor het eggie duim dat je posi mag testen over 2 weekjes!! @emma: fijn! Ongesteld! @demade: Jeeej!! Duim dat het een knaller wordt op je NOD! @vertellen: geen idee nog! Maar lijkt me leuk om het (omdat het de laatste keer zal zijn) op een bijzondere manier te doen @hier: jeetje wat een nacht, die kleine is verkouden en heeft ons van 12 tot 3 uur bezig gehouden, ze wilde echt niet alleen zijn! En ze had ergens last van, uiteindelijk maar een PCM gegeven en toen is ze gelukkig gaan slapen. Gevolg dat we beiden pas om half 9 wakker waren, en de oppas zat al beneden op de bank te wachten tot we op zouden staan haha. Ga nu gauw naar m'n werk, want ben behoorlijk laat! Fijne dag meiden!!
Nee het was echt rood bloed. Ik baal er echt enorm van. Ben helemaal teleurgesteld in mijn lichaam, stom he. Het kan niet goed zijn, zo'n korte cyclus.. Roosie, hopelijk is het raak deze ronde! Emma, ik denk dat wij het pas na een goede echo vertellen. Vind het ook wel leuk om een geheimpje te hebben. Misschien ouders en beste vriendin eerder. Spannend Belbail!!!!! Zwaar nachtje Shart!
Meiden ik baal echt een beetje van mijn ongi die nu opeens kwam. Dit voelt gewoon echt een beetje als dat mijn lichaam niet goed werkt. Zijn er meer die ervaring hier mee hebben? Op dag 16 en 17 duidelijk vruchtbaar slijm aanwezig en dus maar 22 dagen cyclus, dus veel te korte LF
Dat was een pittig nachtje shart! Hopelijk is de dag gauw om en kun je vanavond weer lekker slapen! Beterschap met de kleine!
Hihi Jaa ik hoop het ook zou wel echt heel bijzonder zijn als het meteen raak is! En ook hoe! Dat me man het toch wilde proberen hihi Heel gek van je korte cyclus meis ik hoop dat het eenmalig was! Heb je het al eens eerder gehad? Nu komt je nieuwe nod wel dichterbij missxhien had het zo moeten zijn?
- Yay DEMADE! Knaller voor NOD dus! - Marni1, wat apart! Misschien je lichaam aan het "ontpillen?" - Shart, werk ze! - Wat vertellen betreft, wij hebben het de vorige keer bijna direct aan m'n schoonouders verteld via shirtjes "hoera ik word oma/opa". Maar een whatsappgroepje wist het zo goed als direct. Ik denk dat we het deze keer iets anders aanpakken ivm weer contact met mijn ouders die liever niets meer willen missen (na 23 jaar geen contact). Ik denk dat we dan eerst bij hun langsgaan om het te vertellen, want hoewel ze natuurlijk de echte opa en oma zijn van m'n zoontje, hebben ze nooit wat meegekregen van zwanger zijn en de bevalling, kenden m'n zoontje was toen hij 6-7 maanden was! Maar vriendinnen met de test, en (schoon-)ouders ook, maar de rest na de eerste echo.
Ontpillen kan inderdaad wel.. Ik hoop maar dat het inderdaad een foutje is. Dankjewel Roos, dat is misschien wel zo. Je bemoedigt me met je woorden.
Kan zijn dat je lichaam nog aan het herstellen is, ik weet dat ik na het stoppen met de pil ook echt een paar super korte cyclussen heb gehad. Ik ben toen zwangerschapsvitaminen gaan slikken en geen idee of het daardoor kwam of dat mn lichaam er toch al aan toe was, maar mn cyclus werd toen langer (28 dagen gem.). Ik heb nu gravitamon. @DEMADE, lekker doortesten @Emma86, bedankt voor het vragen, het kolven gaat weer iets beter gelukkig, kom iedere keer nét uit met de flessen. (zit nu op 900 ml). @vertellen; ouders vertellen we eerder (1e echo), familie, vrienden, collega's etc na de 12 weken echo maar als het kan gewoon na de 20 weken echo. Dat hebben we de vorige keer ook gedaan en bevalt eigenlijk prima. Sjah als we het met kerst willen vertellen heb ik een superleuk idee maar dan moet het natuurlijk wel zo zijn op dat moment
Dat zou nog wel kunnen Dizzy, ik heb nu alleen foliumzuur. Wat voor leuke manier heb je, wil je het delen met ons?
Heftig dat je zolang geen contact hebt gehad! Dan begrijp Ik het zeker dat je hun het nu wel vroeg wilt vertellen!