Digi gedaan maar dat zegt nu weinig.(gaf 1-2) Want dat er hcg is is wel duidelijk gezien de strepen van gisteren. Maar deze was dus heel licht. Nu kv in huis gehaald voor morgen ochtend maar de moed zakt me al in de schoenen
Ach bubbels ik hoop dat het gewoon aan de test lag en dat je drie uur daarvoor al was wezen plassen ik duim heeel hard voor je🙏🏻
En net een kv gehaald en toch ook maar gedaan na 2 u niet plassen. Dit is het resultaat. De 3e afwijkende is de etos van vanochtend.
Ach meisje, maar je moet ook geen appels met peren vergelijken! Elke test van een ander merk kan anders reageren of je urine is niet goed genoeg geconcentreerd.. plus je hcg stijgt om de 30 uur ongeveer! Beetje gerustgesteld nu de kV knalt?
Dat streepje van die Etos test staat ook veel verder naar rechts en ik zie een groen? vlak.. Gewoon KV doen!
Roosie een jongen!!! Van harte gefeliciteerd! Ik zat er ook helemaal naast haha. Bubbels je bent echt zwanger hoor. Je hebt een paar hele mooie testen met duidelijke streepjes. Maak jezelf niet gek met elke dag een test. Heb vertrouwen. Hier nog steeds behoorlijk in de lappenmand en ben kapot. Flinke hoestbuien die zo erg zijn dat ik ervan ga spugen. Vannacht ook ineens en toen kwam er een enorme golf slijm (sorry voor de details). Zit zo vol. Kleine meid lijkt zich gelukkig wat beter te voelen.
Nou vanmorgen weer een test gedaan. Volgens mij is hij weer wat opgelopen. Gisteren hebben we het al wel heel gezellig gemaakt. Ik hoop dat het iets mag doen gezien manlief nu tot zaterdag ochtend weg is. Wat denken jullie?
Whaaaaaa over 24 uur weten we het!! Of straks al, want heb om een echo gevraagd vandaag bij de verloskundige tijdens de controle!!
Heb je straks en echo DEMADE? @Roosie wat heb je al veel gekocht! @leeuwtje ik hoop t ook voor je! @bubbels je bent echt zwanger meid!
@belbail, ja heb gisteren nog een echo gehad. Alles was goed met de baby en de holte die ze bij de laatste echo zagen is ook kleiner geworden. @roosie, jaaaaaaa. Ben echt gespannen hahaha. Vanmorgen werd ik al wakker met buikpijn van de spanning.
Die is in elk geval goed onderweg! M'n duimen draaien dat het voldoende was, voor een positieve test!
Wat lief thanks! Ben wel beetje zenuwachtig hoor! Mag pas om 14:45! Duurt nog superlang... Gelukkig einde vd ochtend nog even naar de bekken fysio en nu bezig met administratie, dus hopelijk gaat het allemaal lekker snel
Hij is nog niet positief, het zou ook nog best kunnen duren tot vrijdag/zaterdag voordat ie positieft is. Dan is je man weer op tijd terug