Weinig te melden vanaf hier, intake mvm is goed gegaan, nog steeds zwanger volgens de test Huisarts gisteren gebeld voor die zetpillen, heb andere gekregen, die kreeg ik de vorige keer als vervolg op de emesafene maar nu dus direct. Vind het wel prima, alle beetjes helpen. Fijne avond dames!
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 15 november Piewy || 33 jaar || 2e kind || 22 november Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 24 november Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 25 november Marni || 27 jaar || 2e kind || 10 december SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli Afspraken NOVEMBER 08 || Shart86, combinatietest 12 || Dizzy, geslachtsbepaling 10 || KleineFee, echo 10 || Roosie91, controle gyn 18 || IlonavanH90, intake vk en echo 22 || Shart86, geslachtsbepaling 25 || Emma86, controle vk 30 || Shart86, controle Gyn DECEMBER 01 || Demade, 20 weken echo 01 || Bubbels, intake VK 08 || Demade, controle VK 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || Bubbels, Eerste echo 13 || Belbail, 20 weken echo 27 || Emma86, 20 weken echo JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek[/QUOTE]
Helaas net ongesteld geworden, ben even flink verdrietig Sorry meiden maar het voelt erg pijnlijk om hier nu veel mee te kletsen. Ik gun jullie alle geluk, maar het voelt even heel oneerlijk dat het bij ons weer niet gelukt is
Knuf meis! Onthoud wel dat we hier niet echt representatief zijn voor wat gemiddeld is! Het is heel normaal dat het 6 maanden tot 1 jaar duurt, zelfs al zijn er geen vruchtbaarheidsproblemen! Officieel is dit nu de 2e ronde dat je echt kans had toch? Houd hoop meis! Echt! Bij mij duurde het ook 4 rondes!
Ohh balen marni wat een teleurstelling is dat hè? Hopelijk kan je het laten bezinken en dan weer met frisse moed verder
Jeetje Marni wat balen zeg. En wat Shart zegt sluit ik me helemaal bij aan, 6 maanden tot een jaar is eigenlijk normaal.
Dikke knuf Marni! @ilona ik vond het toen zo spannend die test van mvm haha. @Hier 10.45u pretecho. Toch zenuwachtig. Op mijn tijdlijn momenteel regelmatig vroeg geboortes rond dit termijn en dan is bevestiging af en toe wel erg fijn
Veel plezier Belbail! Ik ben helemaal opgelucht, onze kleine man heeft eindelijk 2 kleine ondertandjes gekregen vanmorgen (volgende week 8 maanden) ik zat er al weken aan te voelen
Hee meiden, bedankt voor al jullie superlieve berichtjes! Ik kan al een beetje af gaan tellen. Over zo'n zes weken kunnen we dan eindelijk een echte goeie start maken. Hopelijk is het dan meteen raak. Heb nu zo lang moeten wachten! @Marni: Je bent niet alleen hoor meis! We zijn ook nog met een best groepje niet-zwangeren. Snap je gevoel heel goed!! Als je dan eenmaal wilt dan wil je het nu. Het komt vast goed. Misschien komende ronde al...Hele dikke knuffel! Wat leuk dat er al één jongetje en één meisje onderweg is. Wat dat betreft zijn we tot nu toe dan wel een representatief groepje
Hee girls! Demade wat gaaf een girl!!! Weer een koningskoppel!! Geniet van die roze wolk!! En die roze kleertjes 😍 Fijn dat je geen last meer hebt van bloedverlies! Roosie wat leuk dat je al zoveel geshopt hebt, lijkt me heerlijk en doet me herinneren aan de tijd dat we hoorden dat wij een dochter kregen 😍 Marni, wat balen Meis! Ik snap dat je even afstand neemt, dat heb ik afgelopen week ook even gedaan. Ik snap voor de zwangeren heel goed dat zij hier vol enthousiasme alles kunnen delen met elkaar maar ik hier nog niet over kan meepraten is dat best lastig soms.. maar dat is een forum en dat is het leven.. het komt voor ons hopelijk snel genoeg!! Ik had shart en roosie gevraagd of ze misschien nog een keer voor mij willen pendelen? Zelfde vraag als destijds. Hoop dat jullie dat willen. Ik Dell zo even Mn trots met jullie in de besloten club. Mn meissie heeft een fotoshoot gewonnen en die was gisteren 😍😍 Hier in de vruchtbare week. Proberen het om de dag heel gezellig te maken 😊 Fijne dag allemaal. Lfs
Dames in de club lukte het niet de foto te uploaden. Staat in Mn fotoalbum. Voor degene die t wil zien 😉
Als je op mijn profiel klikt zie je dan rechts niet een foto album? Of moeten we dan vrienden zijn wil je dat kunnen zien??
Ah vandaar!! Heb al een aantal dames uitgenodigd om vriendjes te worden! Ja ik ben echt zo trots dat ik het zo graag wil showen 😍