Oh shart wat eng moet dat geweest zijn... Deels herkenbaar, het onverwachts naar het ziekenhuis moeten waar alles uit de kast wordt gehaald. Dan lijkt alles om je heen even stil te staan hè? Sterkte en Beterschap voor je kleine dame!
O bah wat eng meid... Hoe gaat het nu met je meissie? Heeft ze nog aanvallen gehad of is het nu stabiel? Ik hoop ook dat het bij de koorts en de longontsteking hoort en niet dat ze er vaker last van zal krijgen. Heel veel kracht en sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie
Thanks lieve meiden Het gaat nu gelukkig best wel goed, ze is alleen zo ontzettend zwak en moe dat ze het slijm niet goed kan ophoesten en daarom zit ze aan he zuurstof en verneveling nog. We hopen dat als ze een beetje uitrust dat ze dan weer sterk genoeg is om zonder zuurstof te kunnen. Voorlopig moet ze hier nog wel blijven. maar ze is rustig en slaapt nu lekker dus dat is mooi.
Jeeee Shart wat is dat schrikken! Het is natuurlijk wel ontzettend fijn dat ze haar nu zo goed in de gaten houden. Hoop dat ze snel opknapt en dat het inderdaad een eenmalig iets is geweest.
Och nee toch shart wat verschrikkelijk voor jullie!! Ik hoop Echt dat alles goed komt en fijn dat het nu al wat beter gaat met haar. Lijkt me zo verschrikkelijk als er iets met je kindje is. Knuffel voor jou Meis
Nog even een question, ik gebruik voor t eerst de ovutesten van cb maar ik begrijp ze niet zo goed Haha. Het is of een rondje of een smiley, betekend dat rondje dat er helemaal nog geen ei aankomt of? Je kan bij deze testen niet duidelijk zien of je ei in aantocht is.. bij die 2 die ik van kV nog had, had ik 2 lichte streepjes. En nu dus steeds rondjes maar nog geen smile. Ik heb dus geen idee of Mn ei er bijna aankomt of nog niet.. wie heeft deze testen ook wel eens gebruikt? Thnx lfs
Volgens mij krijg je een knipperende smiley als je ei er bijna aankomt en een stilstaande smiley als hij echt de lh piek meet.
Heej meiden. Ff kort berichtje. Midden in verhuizing van werk dus enorm druk. Daarnaast ook flink ziek geweest en nu dus weer op wachtbankje. Omdat mijn cyclussen zo lang zijn duurt het wachten steeds zo lang. @zwangeren. Ik zie zoveel mooie echo's en buikfotos langskomen. Super leuk!!!! @ niet-zwangeren. Ik duim nog steeds heel hard dat we binnenkort allemaal zwanger zijn 😘
Zijn die cb ovu testen niet heel duur? Ik dacht ook dat een knipperende smiley een ei in aantocht betekent en een vaste je piek. Piewy dat eeuwige wachtbankje is ellendig hè! ! De eerste dagen oké maar vanaf dag of 6 denken je al is ie al voorbij?
Buhh ik kom net terug van de huisarts en heb bekkeninstabiliteit moet rust houden en mag fysio of cesar therapie starten Vandaar die vreselijke rugpijn en pijnscheuten komt vaker voor bij een tweede zwangerschap zegt ze
Nee ik doe even helemaal niks meer. Had alweer last van ischias dus ook gestopt met sporten. Probeer wel veel te wandelen. @Roosie vervelend zeg hopen dat de therapie iets verlichting brengt.
Nee heb vorige keer yoga gedaan maar krijg een geplande keizersnee en fysio of cesar therapie vind ik dadelijk genoeg
Bubbels, ik heb zitten rekenen en als je via bol.com een grootverpakking cb koopt ben je goedkoper uit dan kV ovutesten. Apart hè, had ik ook niet verwacht. Dizzy wat vervelend dat jij ook pijnklachten hebt. Knuffel voor jou en roosie xxx Even ego... ik doe deze ronde actief aan testen en we vrijen om de dag, gelukkig met heel veel plezier Haha maar ik wordt wel onzekerder van die testen.. zie nu pas dat ie wat op gaat lopen... hoop wel dat ie zaterdag of zondag gaat springen (Haha klinkt echt heel raar als ik het zo lees) maar goed volhouden en doorgaan!! Shart hoe is t met je meissie???
Ooh ik ben zo zenuwachtig voor morgen zeg. We hadden eigenlijk het idee om met z'n vieren te gaan maar oudste zoon mag een wedstrijd mee voetballen met een hoger elftal dus opa gaat met hem mee is precies op dezelfde tijd en ik had al gebeld maar de hele dag zit vol. Hij is 7,5 en weet het ook nog niet ik dacht dat maakt het voor hem meteen 'echt'. Inderdaad gewoon lekker om de dag blijven Klussen mamavanlois
Hey ladies, Heb deze week vrij gehad... Kon ik ff bijtanken! Niet dat het heeft geholpen maja hahaha. Van de week voor het eerst gekotst 😅! Zo raar.. Alle stomme kwaaltjes wat ik bij D. niet heb gehad heb ik nu. Zo heb ik van de week nog ff op de weegschaal gestaan en sta nu op -2.3. Zo apart! Als ik voor de zwangerschap al keek naar eten was ik al kilo's aangekomen. Hahaha. @Shart, he bah dat is niet leuk. Gaat het nu goed met je dochter? @Mamavanlois, hopelijk deze ronde raak voor jullie! Mijn duimen draaien. @dizzy, ohhhh wat spannend meis! Heb je een voorgevoel qua geslacht?
Ik heb wel een beetje hoop maar ik ga ervan uit dat ik teleurgesteld ga worden dan valt het alles mee....