Nou eerst de volgende echo dan maar eens afwachten. Misschien landt het dan wat beter als je heel duidelijk dan het geslacht van jochie ziet? Ik heb na 2 meiden geen voorkeur. Een jongetje lijkt me heel leuk voor de nieuwe ervaring, 3 meiden op een rij lijkt me voor hen ook heel leuk!
Ach dizzy toch snap dat je gaat Googlen hoor maar bij ons was het ook echt duidelijk een jongetje met 14 weken sorry.. Hmm apart! Ik slik medicatie tegen een hoge bloeddruk juist!
Dizzy, jeetje meid wat vervelend die gevoelens. Ik weet niet hoe het is, maar kan mij indenken dat je het erg vervelend vind. Even afwachten, 20 weken echo is al bijna om de hoek! Dan kan je het vaak heel duidelijk zien. Dat merk ik ook wel inderdaad, ik heb weinig tijd om er veel bij stil te staan. behalve soms even tijd te nemen voor mijzelf op de wc met m'n emmer, haha. Woensdag ga ik het aan het thuiszorgteam vertellen waar ik voor werk, spannend maar vanwege de klachten wil ik graag geroddel voor zijn. Vrijdagochtend om 8.00 de echo, en daarna ga ik de bekkenfysio bellen voor preventieve aanpak bij klachten.. hopelijk een goede echo..
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! NOD Lijst Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 15 november Piewy || 33 jaar || 2e kind || 22 november Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 24 november Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 25 november Marni || 27 jaar || 2e kind || 10 december SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli Afspraken NOVEMBER 18 || IlonavanH90, intake vk en echo 22 || Shart86, geslachtsbepaling 25 || Emma86, controle vk 30 || Shart86, controle Gyn DECEMBER 01 || Demade, 20 weken echo 01 || Bubbels, intake VK 08 || Demade, controle VK 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || Bubbels, Eerste echo 13 || Belbail, 20 weken echo 27 || Emma86, 20 weken echo JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
Spannend Ilona, zal vast een prachtige echo worden! Bij klachten is het zeker verstandig om ze tijdig in te lichten, dan weten ze ook waar het door komt natuurlijk. @ Roosie ik zou het toch echt even laten controleren, niet met spoed ofzo maar zeker bij je volgende controle. Ik heb ook ooit bloeddruk verlagers gekregen, bij hellp en mijn bloeddruk schoot echt veel te hard naar beneden, die krijg ik dus ook niet meer En jouw echo zag er zo anders uit dan wat ik heb gezien, ik zag geen balletjes alleen een 'stokje' niet het typische raketje waar ik naar op zoek was en zoals ik die wel van mn zoontjes ken. Ik heb dr ook geen foto van, ik kreeg één foto van het profiel gezichtje mee. Wat fijn dat je er zo in staat Bubbels, ik zou dat ook heel graag willen hoor, het is gewoon echt afscheid nemen van een 'droom' (en mn vlechtcursu voor niks ect, barbies en huizen nog mooi op zolder bewaard ). Het wordt misschien ook wel verergerd omdat mijn broertje wel een meisje verwacht, maar ja dan kan ik daar mn al gekochte kleertjes kwijt.
Haha nou gewoon wat pakjes en rompers, roze happy horse knuffeltjes maar ik wist natuurlijk al dat mn broertje een meisje zou krijgen, dus ik dacht 'anders geef ik het aan hen'.
Wat goed dat je gewoon lekker aan dat shoppen hebt toegegeven Dizzy! Het is gewoon leuk om ook voor een meisje geshopt te hebben. En wat je zegt: Het kan altijd nog naar je broer. Ik snap je gevoelens supergoed en hoop zelf ook op een meisje. Maar een jongen erbij vind ik weer extra leuk voor onze zoon. Ik zou ook mn verdriet even een plekje moeten geven. @Roosie: Wat balen dat je je zo duizelig voelt! Hopelijk komt er snel een goede oplossing voor je. @(On)gelukje: Reken maar dat ik er op hoop! Hahaha!! We hebben gisteren al over namen zitten fantaseren. En als het niet raak is, dan kunnen we de ronde erna wel zo'n beetje starten....eindelijk!
Jaaaa leuk Joppie!!!! En zijn jullie er al uit met de namen ! Wij zijn er zo goed als uit! Hebben nu een naam die we beide heel mooi vinden... Ging sneller dan verwacht haha. Ik had verwacht dat mijn vriend heel lastig ging doen haha. @ de rest, jullie al namen??
Thanks meiden heb 29 nov weer controle Maar als het weer zo heftig terug komt dan bel ik ff Nee demade pfff ik vind namen zoo moeilijk voor een jongen... En moet ook nog eens bij lente passen pfff
Heb nu nog steeds Fedde Liam Dion (Danny) zo had lente geheten waren we toen van overtuigd (als ze een jongetje had geweest) Fedde ja, zelfde toon als lente En Liam blijft in me hoofd terug komen
@namen ik ben er wel uit uit voor beide qua eerste naam. Maar mn vriend heeft er geen haast bij. Die heeft zoiets van we zien nog wel even 😂
Ow ow, wat heb ik jullie verwaarloosd. Sorry meiden, was niet expres. @Marni Ik hoop dat je inmiddels weer wat opgevrolijkt bent en vol goede moed de nieuwe ronde in bent gegaan. Begrijp je gevoel goed (waarom zij wel en ikke niet) maar vergeet niet dat je geen uitzondering bent dat het niet super snel lukt. Ik blijf voor je duimen. @Shart Mooie uitslag van de combinatietest had je. Toch altijd fijn om te weten. Wat was dat schrikken met jullie meisje zeg. Hoe gaat het nu? En hoe gaat het met jou zelf? @Joppie Jaaa wachten duurt lang! Bij de eerste was ik er in juni 2012 echt aan toe. Man nog niet. Uiteindelijk gestart in januari 2014 toen. Wat heb ik af zitten tellen zeg Woeiiii een ongelukje zit in een klein hoekje @Mamavanlois Ook duim ik voor jou hoor! En niet alles hoeft over zwangerschap en baby's te gaan. Andere dingen zijn ook leuk/interessant. Mooi meisje heb je! @Leeuwtje Vervelend wanneer je cyclus niet helemaal is wat het moet zijn. Al tekenen van ongesteldheid? Ik duim stiekem heel hard voor 2 streepjes op een test Spannend de eerste zwemles! Fijn dat het goed ging. @Roosie Mooie buik al! Balen van je bekkeninstabiliteit. @Belbail Top dat de echo goed was! En wat een mooie, scherpe foto's zeg. Jij hebt al een mooi bolletje. @Piewy Inmiddels weer helemaal opgeknapt? Verhuizing van het werk al achter de rug of nog bezig? @Dizzy Ischias is zo naar zeg. Heb het ook een keer gehad. Voldoende rust en voldoende beweging, desnoods met fysio erbij. Ik snap je gevoel van teleurstelling goed. Je hebt toch een bepaald beeld van hoe je gezin eruit zal zien en het is echt niet erg dat je daar afscheid van moet nemen. Het is niet dat je niet blij bent/zal zijn met je derde zoon (wauw, 3 stoere mannen straks!) maar het is meer de droom van meisjesmama zijn die je los moet laten. Geef jezelf de tijd om aan het idee te wennen en als je toch nog een keer bevestiging wil wacht dan met het bekend maken aan de buitenwereld. Zelf heb ik op dit moment (nog) geen voorkeur. Meisje erbij lijkt me heel leuk (2 zusjes) en ook praktisch. Jongen erbij lijkt me ook weer heel leuk, van allebei 1. Toch zal ik denk ik, ongeacht geslacht, toch een beetje afscheid moeten nemen van 'geen meisje meer' of 'nooit een jochie hebben'. Want dit is onze laatste. @Demade Jeetje, jij bent al bijna op de helft! Gaat zo snel... @Ilona Voorkomen is beter dan genezen, slim dat je nu al de fysio erbij haalt. Ga je nog wat speciaals meenemen naar het werk? Vrijdag vroeg opstaan dus! Ach, beter dan de hele dag de zenuwen. @Bubbels Hoe gaat het? Last van kwaaltjes of lekker nog niks? @namen Voor een jongen hebben we de naam nog staan. Voor een meisje komen we er voorlopig nog niet uit... Sorry als ik iets of iemand vergeten ben, heb mijn best gedaan @hier Verkoudheid is nog niet 100% over en de misselijkheid is ook weer terug. Geloof dat de moeheid me heeft ingehaald. Val 's middags makkelijk in slaap op de bank. Vandaar ook mijn afwezigheid hier. Dit weekend wel wat positiekleding gekocht. Vorige keer vooral in de zomer zwanger en had maar 1 shirt met lange mouwen. Merk dat ik deze zwangerschap heel anders beleef dan bij de eerste. Ben er veel minder mee bezig. Ook nog niks gekocht. Wil eerst een goede 20 weken echo hebben gehad.
Ik ga ook nog niks kopen. Wij willen d kamers wisselen maar gaan we ook pas doen na goede echo met 12 weken... Bovendien wil ik in kleur kopen! Maar dat duurt ook nog week of 8 haha Ik ben met vlagen misselijk en heel zwaar gevoel i onderbuik. Heel opgeblazen en drukkend gevoel
Ik ben er wel uit wat betreft kamertje ik twijfelde dus heel erg tussen grijs met mintgroen of grijs met lichtblauw maaar het word grijs met lichtblauw want de koeka in baby blue is zooo schattig hihi vind de mint groen daarvan te hard dus het komt hier helemaal goed wat betreft kamertje een kamer is zacht roze met mint groen van lente en de andere word zacht blauw met grijs hihi Zo leuk
Bij ons wordt het Roze roze roze roze en wit! In de babykamer ligt al wel een grijze vloer en die laten we er in. Ben vooral fan van dat hele lichte roze, wordt de kamer zo lekker fris van en niet zo'n donker hok! Haha. @Roosie, ik ben fan van de naam Fedde! Liam komt me net iets te vaak voor....
Nou ladies, vanmiddag echo gehad bij die kennis van m'n zusje en die heeft ff gespiekt en hoewel het nog vroeg is... Ziet zij er heel duidelijk een meid in! Nog wel even een slag om de arm gezien het pas 13 weken is en het theoretisch nog zou kunnen veranderen... Maar ik denk dat het wel klopt! Heb de hele weg naar huis een stomme grijns op m'n gezicht gehad: drie meiden! WoW!
@demade haha geweldig hier dus ook roze roze roze, roze gordijnen roze dekens roze Aankleedkussenhoes roze muren wit met roze en mintgroene bloemetjes behang roze boxkleed roze loopauto roze bugaboo hahah oeps nu moet er blauw komen @shart! Wat leuk meis! Drie dochters!! Mag ik je al feliciteren met je derde dochter of nog eventjes wachten?
Nou voor de zekerheid ga ik nog even wachten tot volgende week dinsdag, dan is de officiële geslachtsbepaling! Maar ga er niet meer vanuit dat het nog verandert! Haha