Ha Shart wat leuk! Allemaal meiden! Vind je t jammer om geen zoon te krijgen of vind je t prima zo? Hihihi, al dat roze! Ongeacht wat het wordt als wij nog een kindje krijgen, de kamer wordt geel met grijs/zwart. Lekker retro bij een jongen en Pip bij een meisje. Roosie, ik vind Liam heel leuk bij Lente passen. Fedde klinkt zachter, dus ik snap wat je bedoeld. Vind het wel een echte Friese naam en Lente niet, maar past qua klank heel goed. Allebei leuk dus. Dion vind ik ook leuk en origineel, maar wel totaal anders dan Lente. En Danny vind ik niet zo mooi sorry... We hebben idd twee meidennamen bedacht die ik nog even stil houd. Nog geen jongensnaam
Super bedankt voor je tips joppie ja Danny valt af haha dat vonden we ineens ook geen leuke naam meer Lente en Liam Lente en Fedde Lente en Dion Mijn man is fan van Dion... Hahah
Onze zoon heeft een friese naam die wel lijkt op Fedde. Mijn man heeft nu een meisjesnaam die qua stijl niet past, maar qua klank erg mooi is. En ik heb een friese meidennaam waar ik helemaal weg van ben. Dus ben benieuwd welke het dan zou worden. Met de jongensnaam loop ik er tegenop dat de namen die ik mooi vind erg op elkaar lijken: Fedde, Hidde enz...En dat vind ik niet zo mooi. Maar t wordt vast een meisje
Moeilijk he joppie! Ja is wel leuk als de namen een beetje bij elkaar passen, hoeft niet perse Fries te zijn denk ik dan Hihi ik hoop oprecht dat je een meisje krijgt!
Wauw Emma je hebt zeker je best gedaan zo herkenbaar die vermoeidheid! Geef je maar lekker neer wanneer je kunt! @Roosie oooo prachtig kamertje heeft Lente! Ik vind Dion er ook wel mooi bij. Maar die andere twee ook wel. Ik zet de Namen die we overwegen niet openbaar. Maar heb ze al wel eens genoemd in de club
@ Emma: Lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik ben heel erg moe en slaap veel. Ook gespannen borsten.. Maar niet echt het gevoel dat het raak kan zijn. Ik voel eigenlijk totaal niks van beneden. Geen steekjes geen krampen. Dus ik dank dat ik nu weer een nieuwe cyclus heb van 28 dagen hahah en dat ik zo weer ongesteld ga worden. Ik laat mijn man het wel los porren vanavond hahha en dan op naar een nieuwe ronde
Nee nog geen test gedaan O dat ik niet het gevoel heb zwanger te zijn. Maar mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn ga ik een test doen. Zo nu maar even porren
Goede morgen lieve meiden ik heb jullie advies nodig... Zoals jullie weten heb ik een rare cyclus dus ook geen idee wanneer mijn ei was en dus ook niet wanneer mijn Nod is. Vanmorgen nog niet ongi dus een testje gedaan.. Ik vind hem licht en twijfel. wat is jullie mening? Foto maakt hem nog lichter maar dit is het resultaat met 5 min.
Wauw leeuwtje ik vind hem best duidelijk hoor!!! En deze test heeft een iets langere droogtijd hoe is hij na een half uur?