Zo Zo lieve meiden, wat ene hoop verhalen en nieuws... Een beetje lastig om iedereen te kunnen beantwoorden. Ik heb wel 26 pagina's moeten lezen hahaha.. Maar deze 2 belangrijke dingen heb ik nog onthouden.. @ Demade >> GEFELICITEERD MET DE MOOIE POSITIEVE TEST!!! @ Roos >> Wauw wat fijn dat jullie nu ook begonnen zijn... @ Hier > een heerlijk weekend gehad en vanmorgen een gesprek met de psychiater ivm de medicatie. Ik heb besloten om te stoppen en ben benieuwd hoe het gaat. Mocht het niet goed gaan kijken we nar medicatie die ik wel zou kunnen slikken... Zo nu de boel maar even opruimen en de wasmachine aanzetten. Fijne dag allemaal en de gene die aan het klussen zijn.. Heeel veel plezier!
@leeuwtje: wat spannend dat je gaat stoppen! Duim dat het goed mag gaan! @marni: ik gebruik altijd ovulatie testjes (dipstick) van sensitest. Zijn lekker goedkoop. Je kunt even kijken naar pakketten, dan krijg je een x aantal ovu testjes en enkele zwangerschapstesten.
Ik vind die van de action niet zo fijn, door het venstertje zie je het toch moeilijk qua hoe donker die is.
@leeuwtje spannend stoppen! Heel stoer van je en ik hoop dat het goed gaat. Je kunt altijd weer terug @ZoWelkom ik vond action ook minder fijn idd Door de vensters. Ik heb sensitest en heb echt een hele mooie opbouw van streepjes gehad tot gisteren de knaller. Top testen. Erg tevreden en idd ook wat zwangerschap testen erbij gekregen. @marni vervelend dat je lijf je even in de steek laat. Nieuwe ronde nieuwe kansen en een dikke knuffel! @Hier goed aan het klussen geweest gisteren en vanmorgen.
Dankjewel dames! Ja hij heeft het 9 jaar geleden ook al gehad bah maak me nu wel erg veel zorgen nu het voor de tweede keer gebeurt.. Hij voelde zich van de week al niet lekker hij dacht aan een griepje of verkoudheid
Goed! Mag nog niet klagen. Gisteren wel hele dag beroerd geweest en vanmorgen ook nog ff... Nu valt het mee. En heb van die rammelende darmen..... Lijkt dan net of ik de hele dag honger heb. Haha.
Hoi dames, Een nieuw topic en 36 blz om te lezen hahaha!! Ik kom me weer even melden, want moet nog te lang wachten om al vol mee te gaan in de voorpret. Sta heel eenzaam bij december Maar ik wil wel op de hoogte blijven natuurlijk! Gefeliciteerd Demade! Wat een heerlijk nieuws!!! Sterkte met de bijkomende kwaaltjes. Hopelijk kun je vooral genieten! Sterkte Roosie! Wat een zorgen. Hopelijk gaat het snel weer beter met je stiefvader! Ik heb niet alles doorgelezen dus ongetwijfeld mis ik één en ander. Voor iedereen die al voor een kleintje mag gaan: Veel plezier!!!!! Ik voeg me binnenkort bij jullie op de nodlijst...nog maar 4 maanden wachten...
Dank je wel ! Genieten ga ik zeker doen. Misschien is je man net zoals die van ons, en zegt ook ineens laten we beginnen...