De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen
    Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017

NOD lijst
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 15 november
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 24 november
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 25 november
    SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei
    ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli
    ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli
    ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli

Afspraken
    NOVEMBER
    22 || Shart86, geslachtsbepaling
    25 || Emma86, controle vk
    30 || Shart86, controle Gyn

DECEMBER
    01 || Demade, 20 weken echo
    01 || Bubbels, intake VK
    08 || Demade, controle VK
    09 || Roosie, 20 weken echo
    12 || Bubbels, Eerste echo
    12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie
    13 || Belbail, 20 weken echo
    13 || IlonavanH90, termijnecho
    27 || Emma86, 20 weken echo

JANUARI
    02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek
    25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek

2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Mooi Shart! Ik zit denk ik op 8 dpo. Maar net nog een test gedaan en die was omowit.:( Ga dus toch meer geduld opbrengen en wachten tot nod. Scheelt me centen!;)

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Piewy heel duidelijk hoor gefeliciteerd! !

Mooie buik demade en sart Dat is toch ook al mooi zwangerschapsbuikje!

Joppie balen maar 8 is vroeg dus dat komt vast nog goed!

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    AAhh ik kan het niet vinden vandaag. Zit niet lekker, lopen voelt vervelend. Bandenpijn. Vanmorgen in een broek gehezen en na een paar uur snel uit gedaan, daarna een tregging en das t ook niet. Alleen de positie leggings zitten lekker maar die zitten in de was. Positiebroek is nog wat te wijd aan de bovenkant.. grrr tussenfase. :D

5. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    Oh Belbail die Bandenpijn daar kijk ik zo niet naar uit. Die positie kleding zit ook allemaal anders. Hier een broek die ik erg fijn vind maar die verdroeg ik na 6 maanden echt niet meer op mn buik.
    Vind die broeken die helemaal over mn buik gingen het fijnst. Ben benieuwd dit keer ik kom midden in de zomer uit..

6. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Joppie >> SPANNEND... BEN BENIEUWD NAAR DE TEST VAN VANDAAG!!

@ Piewy > GEFELICITEERD MEID!!

@ iLONA > Gefeliciteerd met de mooie echo en het termijn

@ Demade > wat een mooie buik....

7. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Hier....

Ik snap er niks van... Ik ben nog steeds niet ongesteld. Temperatuur ligt nog steeds hoog op 37.2 ( normaal 36.7 ).
    Gister avond ineens heel beroerd en flinke krampen. Dus dacht: Nou komt het...no way alleen flinke diarree ( sorry ).
    Ik heb gisteren een cb met week indicator gekocht en morgenvroeg ga ik die doen mocht er vandaag niks doorzetten.
    Ik heb bewust nog even geen andere test gedaan, want voel me te onzeker en ben best al een beetje teleurgesteld.
    Dus ik blijf nog hopen en bidden op een mooie uitslag.
    Wanneer deze positief aangeeft wil ik wel aan de huisarts vragen of ik ook bloed mag laten prikken om te kijken wat hier uit komt.

Gisteren ben ik lekker even met zoonlief naar Monkey town geweest voor afleiding. Vandaag maar even kijken wat ik nu ga doen. Want zou eigenlijk naar de musical de Lion King gaan, maar mijn vriendin is de kaarten kwijt GGRR. Maar om 10 uur kan ze met ze bellen, ben benieuwd wat eruit komt.

8. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Shart > sorry... ook jij een hele mooie buik hoor...

9. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Hier ... een kleine update... Ik ga toch naar de Lion King!!
    Zin in, lekkere afleiding!!

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Fijn leeuwtje lekker even afleiding! Ben benieuwd morgen naar je test! Het zou ook kunnen dat je er net een slechte kwaliteit test tussen hebt zitten. Mijn vriendin had het toen ook ineens, mooie oplopende testen en ineens een superlichte ertussen. Bleek ook een 'foute' test te zijn, zij in alle staten natuurlijk. Volgende dag nog een gedaan en die knalde echt. Ik duim dat dat voor jou ook zo is!

Hier vandaag lekker beetje rustig opgestart, meiden lekker uitgeslapen tot 08:00u, toen gezellig ontbeten en de oudste naar de oppas gebracht. (Eens per maand gaat ze een zaterdag of zondag) zometeen gaan we lekker ff shoppen en vanavond uit eten met de pufclub. Was het zwangerschapsyoga klasje bij K. Er zijn er van dat clubje nu ook weer 4 zwanger en omstreeks april/mei uitgerekend dus dat is wel heel grappig! ;)

Fijn weekend allemaal!

11. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Girls even een ego berichtje.. ik heb gisteren echt de hele dag & nacht mega pijn ehad links onderin buik.. ik vraag mij dan af?? Is dat dan mijn eisprong geweest?? Ik snap t niet ik had nl dinsdag een smilie.. ik denk dat als het we zo is dat we dan helemaal geen kans maken deze maandZz ben er toch wel een beetje down van.. k.tzooi sorry!!!
    Ik wil ook zo graag... Mn meisje vroeg vanavond.. als we een baby hebben mama dan mag ik niet de luier verschonen maar wel een flesje geven hè... oohh smelt.. ze is zo aan het moederen.. ze wil ook zo graag grote zus worden.. zorgzaam lief meisje van me...

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Misschien een innesteling? Lijkt e stug dat de clearblue het fout had hoor! Ik hoop het voor je! Leuk he als je kind er ook aan toe is ;)

13. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Joppie, dat gaat toch niet zo snel?? Ik stel me er iig maar op in dat t een kleine kans is.. Pff als dat wel Mn eisprong is dan is het totaal anders dan bij Mn eerste zwangerschap.. daar voelde ik al die maanden helemaal nix.. heb 4 paracetamol genomen en met Mn warmtekussen geslapen..

14. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Leeuwtje, wat fijn dat je nog steeds geen menstruatie hebt gespot! Hopelijk was het gewoon een slechte test en ben en blijf je zwanger!

Hier: Misselijk, moe en ijskoud! Volgens mij ben ik ziek aan t worden :(
    (Vanmiddag weer voor de bijl gegaan en toch getest, nadat ik s morgens heel goed volgehouden had om niet te testen :D Helaas omo-wit...zucht ;))

15. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik weet het echt niet. Misschien was het ook wel een ciste. Heb ik ook weleens gehad en deed heel zeer.Maar ik geloof die Clearblue wel hoor. Maar stel dat je vandaag je eisprong hebt, heb je de afgelopen drie dagen nog een keer gefeest met je man? Want dan komt het sowieso goed hoor! Zolang overleven die zwemmers wel;)

16. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe

Nopes... beetje jammer.. maar dacht echt dat ik woensdag dan Mn ei had en dat dinsdag dan wel genoeg zou zijn.. wil Mn mannetje niet druk op leggen. Wil t wel leuk houden hihi.. geen moetje er van mk zeg maar.

17. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    En verloor gisteravond ook 3 druppels bloed... vaag toch??

18. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Dit had ik bij de zwangerschap van mn zoontje. Kan toch wel een innesteling zijn geweest. Misschien was je ei in de nacht van di op wo en dat je daarom woensdag nog positief teste? Dan zou je op dag drie een innesteling hebben gehad. Dat is vroeg, maar wel mogelijk.

19. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Thnx Meis! We gaan het beleven.. ik ga proberen te slapen met hopelijk een pijnloze en on onderbroken nacht 💤💤💤

Slaap lekker Meis xxx

20. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @leeuwtje. Hoe was het bij de Lion King?? Heb je nog een test gedaan?

@mammavanlois. Wat vreemd ik hoop voor je dat het niets met de eisprong te maken had, gewoon toeval en dat je ei gewoon op woensdag is gesprongen. Heb je wel een beetje ok geslapen?
    Ik ben in mn vruchtbare (rond vermoedelijke eisprong) echt heel ziek geweest 3 dagen. Veel spugen en echt lamlendig voelen. Daarom ben ik wel eens bang of dat geen kwaad heeft gedaan.

@Joppi ik snap je ongeduld. Hopelijk heb je snel 2 streepjes!!

@hier. Gister een CB gedaan stiekem gehoopt dat ik al op 2-3 zou zitten;) zo gaan we lekker met zn allen naar het zwembad. Ff lekker ontspannen hihi

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina