Thanks! 19:45 pas! Pfff duurt nog lang! Hier ga ik overigens ook het meerijdplankje halen voor de bugaboo. Als ik in m'n eentje met de drie kindjes Wegga dat dat gewoon kan
Ik heb een aversie tegen dubbele wagens. Onze dame was 22 maanden heeft kort op z'n plankje meegereden maar al heel snel daarna op de loopfiets. Nu fietst ze eigenlijk altijd mee. Straks blijft dat denkt ik zo en gaat nummer 2 ook op loopfiets of eerst op het plankje en anders pak ik de buggy en de baby in draagzak. Komt vast goed allemaal. Shart veel plezier ben benieuwd!!
Damessss!!!! Ik had nog 1 testje liggen en ik dacht laat ik die nog maar even doen aangezien er nog niks gebeurt hier.... ik zie een heel licht streepje al na 4 minuten
Hoever ben je na de NOD? Of zit je er nog voor? Ik moet echt turen en dan twijfel ik nog een beetje of ik een lijntje zie. Spannend, over 2 dagen weer testen!
Ik heb volgens mij geen regelmatige cyclus... uitgaande van de vorige nod... was mijn cyclus 35 dagen... zit vandaag op dag 37, maar nog geen menstruatie symptomen... helemaal niks... wilde eigenlijk vandaag de dokter bellen om te vragen wat ik moet doen... stel he dat er toch HCG aanwezig is in mijn lichaam omdat ik pril zwanger ben, kan de dokter dit dmv een bloedtest vaststellen? Of is dit te vroeg?
Nee volgens mij kunnen ze dat nu al meten, maar dan moet je wel een paar keer terug komen om te kijken of de HCG stijgt. Spannend Soesam! Ik lijk in de verte ook iets te zien. Als je de foto in negatief bewerkt dan?
Ik moet het zeker weten, voor zaterdag. Ik ga zaterdag voor werk 4 dagen naar Kaapverdië, dit is Zika-gebied... dus als dit echt een prille zwangerschap is, dan ga ik natuurlijk niet. En is dan ook een goede reden om niet te gaan voor mijn werkgever.
SoesaM, Ik lijk ook in de verte wat te zien, ik zou de huisarts even bellen en vragen of je kan bloedprikken zsm voor hcg gehalte. Even ego. Net bij de fysio geweest, flink op m'n vingers getikt en ik heb een record gebroken. Nu al bekkenklachten met 8 weken zwangerschap. Het hoort niet zo vroeg te beginnen maar icm hypermobiliteit heeft m'n lichaam het te goed opgepikt. Ik moet mijn werkgever nog inlichten maar ik moet echt gaan minderen. (En ik werk al 16 uur) Maar ik mag geen mensen meer wassen, tillen, steunkousen meer aan of uittrekken, uit bed halen, omkleden.. eigenlijk alles waarmee je draaiende bewegingen maakt. Wel mag ik nog injecteren en medicatie geven of kantoorwerk doen. Dus dat telefoontje gaat heel leuk worden.. Tot overmaat van ramp, ben ik m'n auto kwijt voor vandaag en misschien morgen, ivm brandende lampjes (ABS en handrem).. Dus ik heb m'n dag vandaag niet, ga mezelf vandaag even zielig voelen en daarna weer met frisse moed alles tegemoet zien.
Ik mag bloedprikken van de HA... ben alleen vergeten te vragen of dat ook 's ochtends moet of maakt dat niet uit
Ook als je zwangerschapwens hebt wordt afgeraden om naar zika gebied te gaan tenzij noodzakelijk en anders een maand wachten.
Aan zwangere vrouwen en vrouwen die tijdens of vlak na de reis in een land waar het zikavirus heerst zwanger willen worden, wordt geadviseerd om de noodzaak van de reis te bespreken met een arts en reizen die niet noodzakelijk zijn uit te stellen. Meld een recent bezoek aan een land waar het zikavirus heerst tijdens de reguliere controles bij uw verloskundige of arts. Zeker als binnen twee weken na terugkeer klachten optreden die passen bij een infectie door het zikavirus. Vrouwen die zwanger willen worden, wordt geadviseerd om dit uit te stellen tot minstens één maand na terugkomst uit een land waar het zikavirus heerst.