Oh Roosie wat heftig! Heb je al nieuws uit het ziekenhuis?? Heel veel sterkte meid! En bedankt voor de tips van de merken testen, ik zal er eens naar kijken.
Ik appte toevallig me mama net! Ze wacht nu nog op de uitslagen, hij is gedotterd er is bloed afgenomen en een long foto gemaakt!
Ja idd! Gelukkig zijn ze snel geweest! Ik weet niet de vorige keer mocht hij na 5 dagen naar huis. Ja hij stond al onder controle halfjaarlijks maar zal nu idd wel meer worden! Hèhè ik kan weer een beetje ontspannen
Hè wat spannend roosie die stress nu is net niks, gelukkig nu weer beetje ontspanning! Hopelijk mag hij snel naar huis!
Dat pendelen is toch best iets raars. Heb net voor mezelf eens geprobeerd, benieuwd of dat gelijk aan jou is shart dus vertel t nog even niet. Roosie zag dat jij t ook probeert? Wil je het ook voor ons proberen ? Oh en uiteraard pas als je rust en ruimte hebt hè?!
Ja hoor wil het voor jullie ook wel proberen dames maar ik had juist gister bij het pendel forum aangegeven dat er verzoekjes mochten maar nu zijn er een hoop binnen gekomen en ik moet idd ff de rust vinden ervoor als ik tijd heb dan laat ik het weten goed! Net vandaag wou ik gaan pendelen maar ik doe het van de week even zonder dat er veel emoties bij zijn zoals nu
Jee heftig meid.. Sterkte nog een de komende tijd. Wel fijn om te lezen dat er snel gehandeld is en dat het goed uitgepakt heeft. Op naar een goed herstel. Hihihi 15 Aug ben ik jarig en dan heb ik ook mijn ei sprong..... Leuk cadeautje zou het zijn als ik dan zwanger mag raken. Nu ga ik me zo klaar maken om te sporten. Rugspieren buikspieren en bekkenbodem spieren sterk maken voor straks. Maar doe dit wel onder begeleiding van een fysio ivm fibromyalgie En ja ik moet ook hoog nodig afvallen, maar ben bang dat dat niet lukt. Als mijn lijf maar in goede conditie is.
@leeuwtje dat zou mooi zijn op je verjaardag! Spannend! Succes bij het sporten! Dames met al meerdere kindjes, of meiden die een klein ukkie hebben net als ik, zouden jullie een Duowagen aanschaffen? Ik heb een hele mooie bugaboo cameleon nieuw gekocht die ga ik beslist ook houden maar misschien wil ik er een tweedehandse duo wagen bij kopen voor als ik alleen ben en voor een jaartje ofzo, wij houden nogal van wandelen enzo totdat lente goed kan lopen of op een plankje een tijdje kan staan. Wat vinden jullie?
Ik heb een duo wagen voor de oudste en jongste gekocht toen ik zwanger was, bugaboo donkey duo, echt hele fijne wagen. Heb m ook best vaak gebruikt! Straks met nr 3 vind ik het ook wel handig hoor!
Ja ik baal als een stekker dat ik voor de cameleon ben gegaan! Absoluut niet om de wagen want die is echt perfect en rijd heeeeerlijk maar als ik nou beter had nagedacht toen😩 Dan had ik de donkey gekocht en dan eerst een zitje en later extra er eentje bij. Maar goed dat is verleden tijd ik hou me geweldige cameleon Zowiezo haha<3 Maar oke jij raad dus een duo wagen aan? Denk dat ik er maar voor kies en dan gewoon een leuk goedkoop tweedehandsje want als lente beter kan lopen gaat zeker weten de cameleon weer met me mee
Dus voor de dames die nog geen kindjes hebben, en je zou er snel Twee achter elkaar willen krijgen dan raad ik een duo wagen aan haha
Ik heb geen duo wagen. Ondingen vind ik t. Heb kort een plankje gehad en daarna snel op de 2e naar een loopfiets. En nu loopt de oudste altijd of op de fiets
Haha ja snap ik! Moet zeggen dat van alle wagens die ik heb getest toen ik eigenlijk alleen de donkey fijn vond! Wij hadden geen keus helaas, dus werd het een dure aankoop.