De gevulde eitjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mississippi, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Spannend MamavanLois. Misschien ook wel fijn als het door kan gaan? Hopelijk allemaal kerstkindjes dan meiden!

@ik weet niet meer wie: wat gaaf een vrijstaand huisje. Is het gelukt?

Wat een mooie duowagens zag ik voorbij komen! Ideaal met meerdere kleintjes!

@hier: het was een bonus ronde dus eigenlijk niet eens teleurgesteld. Maar nu hoop ik dat m'n man komende cyclus er echt voor wil gaan! En dan dat het raak is! Gelukkig voel ik me al veel beter. Dat maakt ook dat ik toch lekker in m'n vel zit!

2. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @ Emma, Hoe was het bij de VK? weer helemaal goed gekeurd?

@mamavanlois; ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, ongi of positieve test. Wat leuk dat Mini en Mickey op bezoek waren op je werk haha!! En mintgroen vind ik echt een leuk kleurtje!

@Shart; en moet je een kuurtje doen of toch niet?

@Joppi; Ja leuk allemaal kerstkindjes!! Veel plezier deze ronde en hopelijk doet je man lekker mee :D

@Leeuwtje; Sushi aahg dan denk ik had ik nou nog maar vlak van te voren een keer sushi besteld. Nu weer zo lang wachten:( Al heb ik bij m'n zwangerschap van D wel een keer Sushi gegeten. Zijn toen naar een goede jappanner geweest. Duur maar echt vers en hygiënisch gemaakt, en dan geen rauwe vissushi.

@Hier; huisje was erg leuk alleen toch echt te klein boven. Nu 3 slaapkamers waarvan 2 echt hele kleintjes. Verder moest er best een boel direct aangepakt worden waardoor de vraagprijs toch wel aan de bovenkant van ons budget valt. Ons eigen huis staat ook nog niet te koop, dus we blijven gewoon een beetje rond kijken en misschien komt ons droomhuisje langs.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja hier kuurtje gehad! :) hoop dat ik er geen last van krijg! Ben allergisch voor o.a. Penicilline en verschillende andere ab, dus het is altijd een verassing. Heb deze kuur wel al een keer gehad tijdens de zwangerschap van K toen had ik ook een blaasontsteking. Dat ging toen goed.

Oh sushi! Heerlijk! Er Is gelukkig ook veel wat je wel gewoon kunt eten. Bij een goede sushi tent eet ik ook rauwe zalm. Van de visboer overigens ook. Dat mag ook gewoon van de Gyn.

Fijn weekend allemaal!

4. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @shart. Oh echt waar ook de rauwe zalm?!! En hou je dan nog rekening met je termijn? Bv 1e trimester niet?
    Water loopt me nu al in de mond haha

5. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    @ Mamavanlois > he jakkie dat de bloedtest nog niet echt wat aangaf, maar wie weet komt het nog. Je hebt nog 3 dagen...

@ Piewy. > ja ik ben ook dol op sushi en neem het er idd nog van. Maar dat heb ik ook met gerookte zalm hahah. Nou ja ik ben sowieso een viseter..
    We moeten het maar positief in zien > Ik omdat het nog kan en jij niet omdat je een mooi wondertje in je mag dragen!
    Jammer dat het huis niet helemaal was zoals jullie hadden gehoopt. Gelukkig zitten jullie dan nog even in jullie eigen huis en idd je moet de tijd nemen en niet overhaast iets kopen!

@ Shart > klopt goede vis van de visboer kan idd geen kwaad. Maar ben wel voorzichtig ermee.
    Nou ik hoop dat de kuur je goed mag helpen en dat je er geen last van krijgt!!

@ Hier gister avond manlief laten porren in de hoop dat ik het laaste beetje ook mag verliezen ( wordt niet goed van de krampen in mijn buik ), maar helaas tot nu toe niks te zien. Nou ja dan maar hopen dat ik gauw ongesteld wordt en verwacht dan heel wat... Is dat ook jullie ervaring?

Nou bij mij loopt het water ook inde mond en kijk uit naar vanavond. Dat wordt bunkeren hahaha.
    Jullie nog leuke plannen dit weekend?

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hopelijk werkt de ab goed shart. Die ik tijdens 1e zwangerschap kreeg ben ik juist heel ziek van grworden. Al wad de blaasontsteking wel weg haha

Ik ben nog steeds zo misselijk bluhhhh

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Bubbels
    Hoe was je echo?? Goed nieuws gehad hoop ik?
    Sterkte met de misselijkheid.

@Leeuwtje
    Wat vreselijk jammer dat het mis is gegaan. Hoe voel je je nu?
    Hier net ook druk aan het inpakken geweest voor 5-12.

@SoesaM
    Had je nog getest of ongesteld geworden? 40 dagen is wat aan de lange kant ja.

@Joppie
    Jammer dat je niet zwanger bent maar wel een mooie cyclus zo!
    Ik duik voor een mooie kerstcadeau.

@Duowagens
    Hmmm, vond het onzin maar lijkt me nu ook wel wat. A gaat nu naar de peutergroep op het kinderdagverblijf. Ik breng haar normaal gesproken op de fiets. Met een peuter die kant op lopen lijkt me ook niks. Als ze geen zin heeft of moe is wil ze alleen maar getild worden (en dat lijkt me geen strak plan, vooral wanneer ik net bevallen ben). Draagdoek en meerijdplankje zijn ook nog opties. Ga tegen die tijd eens kijken.

@Shart
    Getsie, blaasontsteking. Ik ken het goed en kan echt heel vervelend zijn. Hoe is het met je oudste meisje?

@mamavanlois
    Veel sterkte voor de ingreep maandag. Mag je daarna weer naar huis? Moet je nog een tijdje rust houden of mag je direct alles weer doen?
    Zou inderdaad zondag/maandag een testje doen, tenzij je ongesteld wordt natuurlijk.

@Piewy
    Succes met de huizenjacht, jammer van het leuke huisje maar als het zo klein is boven is dat geen doen.

Hmmm ook zin in allerlei lekkere dingen die ik niet mag. De zalm maar ook filet americain... En ik ga de wijn missen met de kerst.

Controle was goed bij de verloskundige. Bloeddruk was prima en mijn bloeduitslagen ook. HB was zelfs 8.4 en daar ben ik blij mee aangezien het na de geboorte van A heel lang niet goed is geweest.
    Baarmoeder groeide ook al flink.
    Heb aangegeven dat ik niet op een roze wolk zit. Heb echt nog geen zin om te shoppen of me veel met babydingen bezig te houden.
    Ze gaf aan dat het heel normaal is, vooral bij een 2e kindje. Dat ik zo verkouden ben geweest heeft me ook geen goed gedaan natuurlijk.
    Gelukkig is de misselijkheid nu bijna helemaal weg en af en toe voel ik baby2 bewegen.

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen
    Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017

NOD lijst
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 24 november
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december
    SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ??
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei
    ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli
    ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli
    ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli

Afspraken
    NOVEMBER
    30 || Shart86, controle Gyn

DECEMBER
    01 || Demade, 20 weken echo
    01 || Bubbels, intake VK
    08 || Demade, controle gyn
    09 || Roosie, 20 weken echo
    12 || Bubbels, Eerste echo
    12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie
    13 || Belbail, 20 weken echo
    13 || IlonavanH90, termijnecho
    22 || Emma86, controle vk
    27 || Emma86, 20 weken echo

JANUARI
    02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek
    25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek

9. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Oh had ik dat nog niet verteld?
    Echo was goed niks in bm gaf aanleiding tot het bloed verlies. Was precies op termijn 7.3 dus maandag 8 weken.

10. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hee girls!!

Joppie dat hoop ik ook voor jou!! Gaat je vast lukken deze ronde!!

Piewy, jammer van het huis maar wie weet wat er nog op jullie pad komt!!

Shart, fijn dat je toch een kuur hebt gekregen en ik duim voor je dat je er niet op reageerd en dat je maar gauw weer de oude bent!!

Leeuwtje, hoe was t gisteravond?? Lekker gegeten??

Emma, fijn dat je controle goed was!! Wat rot voor je dat je niet helemaal happy bent!! Knuffel!!
    Ja ik mag als alles goed is gegaan en niet misselijk ben of koorts heb weer mee naar huis. Ik probeer als Kl goed genoeg ben om woensdag nog een dag te werken en dan heb ik vakantie. 1 Weekje vrij!!

Bubbels, wat balen van de misselijkheid!! Wel fijn dat je controle helemaal goed is!!

Hier is er duidelijkheid want ik ben ongesteld geworden!! Gisteren al heel de dag koppijn dus dat was t voorteken. Tis ook beter voor de ingreep dat ik menstrueer, kunnen ze iig de opening goed zien 😭 Hahaha fijn weekend ladies!

Wij gaan straks even shoppen!!

Lfs mij

11. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Whoop whoop! 20 weken dans!!

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks ladies! Het gaat vooralsnog goed! Dus ga ervan uit dat er geen reactie komt ook :)

Demade: Jeeej alweer op de helft!! Wat gaat het snel!! Je kunt nu weer gaan aftellen haha hoe gaat het verder? Nog bloedverlies gehad? Of is het helemaal gestopt nu?

Mamavanlois: fijn dat je duidelijkheid hebt nu! Duim dat volgende ronde raak mag zijn! Shop ze! Ik ben gister geweest :) heb eindelijk ff wat nieuwe positiekleding gescoord. Was ook wel nodig ook!

Bubbels: fijn dat alles er goed uitzag! Ik heb ook bloedverlies gehad in het begin was ook geen reden voor gevonden. Duim dat het snel over gaat bij jou!

Emma: fijn dat de controle goed was! Hier ook last van trek in dingen die niet mogen! Met name rode wijn... OHHH zou er bijna een moord voor doen! Ik ga een lekkere alcoholvrije rode wijn bestellen en die drinken met kerst. Heb ik ook nog iets ;) aan de andere kant denk ik maar zo; het is echt de laatste keer dat ik zulke dingen moet laten staan voor een beebje, en het Gaat zo snel! Als we eenmaal december hebben gehad zijn we alweer ruim op de helft!

De oudste is nu weer flink verkouden gister koorts, dus het griep seizoen is officiëel begonnen hier :( vorig jaar is ze in de winter zonder overdrijven 10 weken ziek geweest in totaal. Was een ramp.

Leeuwtje: hebben jullie lekker gegeten?

Vannacht echt super slecht geslapen door de oudste en ml die om 03 uur thuis kwam van een feestje. Toen kon ik niet meer slapen :( en toen ik bijna in slaap viel werd de oudste weer wakker. Toen ben ik er maar uitgegaan om half 6. Nu is ml voetballen, hoop dat ie beetje bijtijds terug is dan ga ik mooi nog ff uurtje liggen :)

13. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wow Demade, gewoon alweer op de helft!

Goed geslapen vannacht Shart? En.met je oudste dochter? Heftig zeg! Onze zoon is ook elke winter ziek. Hij krijgt nu een preventieve kuur en dat helpt erg goed. Is dat ook een idee voor jouw dochter?

Hoe gaat het nu Bubbels?

Wanneer is de operatie precies mamavanLois?

Komend maand wordt een pittige maand Emma. Iedereen aan de vis en wijn :D

Even lekker genieten Leeuwtje. Hopelijk is het taak voor ons deze ronde!!

SoesaM, hoe is het nu bij jou?

14. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hello girls!!

Joppie ik rij nu met ml heen. Half 12 de ok in. Heb hongerrrrr Haha...
    Shart wat naar dat je zon korte nacht hebt gehad en dat je kindje zolang ziek is geweest. Hopen dat dat dit winter niet weer gebeurd..

Demade, time flies!! Alweer op de helft!

Ik hoop dat wij deze maand ook mogen benutten. T scheet dat ik nu nog maar op dag 2 vd cyclus zit en dat Mn ei laat springt dus hopelijk kunnen we er deze ronde ook voor gaan!!

Lfs

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Leeuwtje, wat jammer hopelijk de volgende ronde een mooie plakkerd. Geniet van de sushi hoor!
    @ Joppie ook balen meis, voor jou hoop ik ook op een mooie plakkerd!
    @ mamavanlois, wat naar zo'n ontregelde cyclus. Hoop dat hij snel wat regelmatiger wordt. Heel veel succes met je operatie.
    @ Piewy jammer dat het huisje te klein was, maar gelukkig hebben jullie geen haast.
    @ Shart, fijn dat je een kuurtje hebt gekregen, hoop dat hij goed aanslaat. Heb je leuke kleding gekocht? Beterschap voor de kleine meid.
    @Bubbels, Fijn dat de controle goed was. Wel jammer dat je niet weet waar de bloeding nu vandaan komt.
    @ Emma, begrijpelijk hoor, misschien zit je nog niet zo lekker in je vel en dan 'leeft' het allemaal nog niet zo. Komt vast snel!
    @ Demade, jeeeeetje 20 weken alweer :D

@ Roosie, hoe was je vakantie?

Hier weer fijn verkouden, chagrijnig (werk, word er zo $##^ van). Morgen controle en de oudste heeft een studiedag dus die wil ik meenemen, hij weet nog van niks :D , ik ga even de lijst pakken.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje!

Wanneer beginnen
    Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017

NOD lijst
    Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 24 november
    Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december
    SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ??
    Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ??

Zwanger
    ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april
    ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei
    ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei
    ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei
    ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei
    ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei
    ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni
    ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli
    ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli
    ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli

Afspraken
    NOVEMBER
    29 || Dizzy, controle gyn
    30 || Shart86, controle Gyn

DECEMBER
    01 || Demade, 20 weken echo
    01 || Bubbels, intake VK
    08 || Demade, controle gyn
    09 || Roosie, 20 weken echo
    12 || Bubbels, Eerste echo
    12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie
    13 || Belbail, 20 weken echo
    13 || IlonavanH90, termijnecho
    20 || Dizzy, 20 weken echo
    27 || Emma86, 20 weken echo

JANUARI
    02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek
    25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek[/QUOTE]

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Mijn dochter heeft dit weekend weer in ziekenhuis gelegen zelfde als vorige keer. Het went min of meer maar het blijft natuurlijk geen pretje.

Ik heb de nipt ingepland 19e in antwerpen. Kosten zijn ook nog eens 100 eu omlaag gegaan dus dat is een mooie meevaller!

18. Piewy

Piewy Actief lid

13 aug 2015
    310
    118
    43
    @Shart, en geen last van je kuur? Wat vervelend dat je oudste in de winter steeds zo ziek is.

@Emma, wat fijn dat de misselijkheid bijna helemaal weg is. Oh daar kijk ik wel een beetje tegenop. Voel me nu nog goed maar weet nog van D. dat het na een paar weken behoorlijk pittig was.

@mammavanlois, hoe is de ingreep gegaan? Hebben ze je al wat kunnen vertellen of moet je nu op de uitslag weer wachten?

@ Demade; whoehoe, 20 weken alweer!!! Wat gaat dat toch snel!

@ Dizzy, succes vandaag bij de controle

@ Bubbles, weer van het weekend in het ziekenhuis geweest. Wat vervelend voor jullie allemaal, geeft toch een flinke aanslag lijkt mij. Hoe gaat het nu met haar?

@hier, vandaag maar eens de VK bellen. Wilde het al eerder doen maar was telkens druk bezig dus vergat om op tijd te bellen. Vanmiddag ook nog intake bij de bekkenbodemfysio. Die afspraak had ik al een tijdje staan maar kan nu ik zwanger ben zeker geen kwaad.
    Verder druk weekend gehad. Mn vader had de hint in eerste instantie helemaal niet door. Mn moeder en zus waren ons al aan het feliciteren voordat het kwartje bij mn vader viel hahaha. As zondag vertellen we het de schoonfamilie ben benieuwd hoe er daar wordt gereageerd hihi.

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Lekker verl gezwommen en uit eten geweest! Was echt ff bijkomen! Lente heeft ook haar schoentje gezet in het huisje en van het weekend mag ze het nog een keertje doen, zondag vieren we ook Sinterklaas bij opa en oma. Vieren jullie ook dit weekend allemaal Sinterklaas?
    Ik voel de baby nu elke dag hihi de hele dag door maakt niet uit of ik zit lig of sta zo'n bijzonder gevoel weer!!:D

@shart hoe is het nu mrt je meisje en jouw kuur? Beter geslapen vannacht?
    @emma ik snap het wel hoor, ik denk ook weleens hoe kan ik nou net zoveel van dit kindje houden als van lente?? Dat is toch onmogelijk hihi stom he
    @mamavanlois hoe is de ingreep verlopen? Heb je veel last?
    @dizzy wat leuk dat je oudste vandaag mee gaat! Heb je dan ook weer een echo zodat hij de baby ziet?
    @bubbels wat naar dat je dochtertje weer int ziekenhuis heeft gelegen:( heel veel sterkte! En wat fijn dat de nipt geplant staat dan hoor je ook het geslacht toch?
    @piewy haha wat grappig mannen zijn toch soms niet zo slim:p leuk dat je moeder en zusje zo leuk reageren ik ben ook benieuwd wat je schoonfamilie zegt!
    @demade jeej 20 weken meis je kan al bijna gaan aftellen!

20. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    @Roosie, welkom terug meis! Ben al aan het aftellen :p Nog 16 weken werken dan heb ik verlof :p!
    @Shart, Hoe gaat ie bij jou? Slaat het allemaal een beetje aan?
    @Mamavanlois, hoe is het bij jou? Alles goed gegaan gisteren?
    @Dizzy, veel plezier vandaag!
    @Bubbels, doe je NIPT met geslacht? Beterschap voor je meisje!
    @Piewy, Leuk die reacties he, bij mij reageerde de schoonouders heel koel. Oh had het al wel verwacht.... En mijn ouders reageerden hartstikke leuk!

Deel Deze Pagina