Hihi je bedoelt meisje? Qua 1e dag laatste ongi 11 juli maat meestal wasmachine mijn ei iets later in cyclus dus dat zou een paar daagjes later zijn.. we zullen zien!
Leuk Shart, maar wat bedoel je hiermee 'Nu hopen dat het bij de volgende echo nog steeds een jongetje is haha' @ bubbels gelukkig slaan de medicijnen aan, moe zijn hoort er even bij. @ belbail, wow wat lekker op tijd, heel veel plezier met inrichten! @ piewy hoe reageerden ze op het nieuws? @ wat een naar nieuws leeuwtje, ik zou het ook nog eerst zonder onderzoek zelf proberen, ik weet niet waarom maar vaak zijn vrouwen na een mk snel zwanger. Jeetje mamavanlois wat een nieuws.. wat is dan de verwachting die ze hebben? Een vroeggeboorte ofzo? Knuffel voor jou! @ hier, wij gaan vanavond pakjesavond vieren. Ik werk vandaag tot 16.00 dus dan kan ik alles alvast gaan wegleggen op de goede plekken (ligt nu allemaal op zolder). Ik heb maar weer zo'n dvd besteld met sinterklaas die verteld waar de cadeautjes liggen.
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017 NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli Afspraken DECEMBER 08 || Demade, controle gyn 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || Bubbels, Eerste echo 12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie 13 || Belbail, 20 weken echo 13 || IlonavanH90, termijnecho 20 || Dizzy, 20 weken echo 27 || Emma86, 20 weken echo JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017 NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli Afspraken DECEMBER 08 || Demade, controle gyn 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || Bubbels, Eerste echo 12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie 13 || Belbail, 20 weken echo 13 || IlonavanH90, termijnecho 20 || Shart86, controle gyn 20 || Dizzy, 20 weken echo 27 || Emma86, 20 weken echo JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
@Leeuwtje: wat een rot nieuws zeg! Snap dat dat niet leuk is om te horen! Gelukkig is de kans nog steeds het grootst dat het wel lukt. Hopelijk deze ronde. Idd is het vaak na een miskraam raak! @ mamavanLois: wat zijn de risico's? Heb je al met je man gepraat? Dikke knuffel! @ hier: wel zijn eindelijk begonnen! Vind het zo spannend weer! Mijn man os net zo enthousiast als ik Hopelijk snel twee streepjes!!!!!
Gisteren extra echo gehad ivm weer bloed verlies maar alles wad goed. Termijn echo wel weekje verschoven omdat het kindje dan meer af is en leuker voor het plaatje. Dus die mag op 19 dec. 20 dec nipt en 29 dec reguliere controle vk. Wil iemand die technisch meer handig is dan ik dit aanpassen
WIJ GAAN VOOR EEN 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen Marni || 27 jaar || 2e kind || April 2017 NOD lijst Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 24 december Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || ?? SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| ?? Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || ?? Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 16 april ♥ Roosie91 || 25 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 3 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 11 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 16 mei ♥ Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 22 Mei ♥ Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 23 juni ♥ IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 4 juli ♥ Bubbels84 || 32 jaar || 3e kind || 11 juli ♥ Piewy || 33 jaar || 2e kind || 21 juli Afspraken DECEMBER 08 || Demade, controle gyn 09 || Roosie, 20 weken echo 12 || IlonavanH90, intake gyn, start medicatie 13 || Belbail, 20 weken echo 13 || IlonavanH90, termijnecho 19 || Bubbels84, Termijnecho 20 || Bubbels84, NIPT 20 || Shart86, controle gyn 20 || Dizzy, 20 weken echo 27 || Emma86, 20 weken echo 29 || Bubbels84, Controle vk JANUARI 02 || Shart86, GUO + hersenonderzoek 25 || Shart86, herhaling hersenonderzoek
@mamavanlois hè bah.. dikke knuffel. Het is allemaal lang niet altijd zo vanzelfsprekend hè, ik vergeet dat wel eens. Hopelijk toch snel wat geluk voor jullie! @bubbels gelukkig alles goed! Vervelend hoor bloedverlies. Lijkt me zo spannend. *19 weken dansje!* volgende week dinsdag de 20 weken echo!
Mooi hoor belbail! Haha denk dat we hier pas eind maart het kamertje kunnen gaan doen dan staat de dakkapel er pas op en worden de wanden op zolder geplaatst. Vandaag nog maar even laten bevestigen dat ik ECHT ECHT ECHT een meid in mijn buik heb alles zag er prima uit qua groei enzo, ze was super druk aan het bewegen. begin toch wel beetje zenuwachtig te worden voor de 20 weken echo hoor... Hoop zo dat alles er goed uitziet.
oh meiden, wat een verwaarlozing. 4 dagen even weggeweest en vandaag nog geen puf om alles te lezen! Ik ga morgen echt m'n best doen!!
Pioenroos, geen idee denk dat je dan wel goed zit ! Op het wachtbankje dus.. Sher geen ervaring mee maar duim heel hard mee ! Balen elise Heerlijk al die voorbereidingen envy! Lijkt me zo leuk! Hier gisteren duidelijk steken van mn eisprong, maandag gezellig gemaakt en hopelijk vanavond ook nog en dan in het weer wachten..
Wat een mooi kamertje belbail! Super lief Hier gaan we pas beginnen als de badkamer klaar is die gaan we nog even verbouwen! Maar ik weet al wel wat ik allemaal wil en wat voor kleuren enzo Hihi fijn shart! Nu niet meer twijfelen je krijgt echt echt echt een meid Hier vrijdag de 20 weken echo en ik ben ook best zenuwachtig ivm me hoge bloeddruk bah! Dan kan het zijn dat de placenta minder goed werkt en de baby dus achter loopt op de groei. En natuurlijk hoop ik ook dat er geen andere afwijkingen gevonden worden bah ben blij als die echo achter de rug is! Al vind ik het natuurlijk wel Super leuk om lekker lang te mogen spieken
Hihi liesje is verdwaald... Dat huh zie ik nou mensen over het hoofd steeds Blijft toch spannend die 20 weken echo! Dat duurt hier nog zooooo lang voor mijn gevoel. Eerst echo voor nekplooi die is ook beetje spannend. Die plan ik denk ik rond 12 weken in.
Bedankt voor de complimenten! Bijna het mooiste kamertje van het huis hihi. We hebben net een nieuw huis sinds een jaar dus ik vind alles nog mooi @Shart echt een meid, wel gaaf hoor drie meiden! @Ilona foei foei foei. We nemen het je niet kwalijk hoor @Roosie oooo bijna de 20 weken echo! ik dacht destijds dat het pas vanaf 20 weken kon dus heb hem gepland precies op 20+0 hahaha. @Bubbels ze is idd verdwaald ik dacht ook al huh pioenroos Volgens mij blijft elke echo wel spannend! Voor je het weet ben je ook zover Bubbels.... de tijd vind ik echt voorbij vliegen!